150. forduló, 152. forduló, Rainbow Flower összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 6. 9h:16'
EZ A 560. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
561. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4628
SZÁMLA : XXXX

RAINBOW FLOWER KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,101] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 7 gromak bőrt (60 arany).
A táborozás 2. napján találkozol egy barna hajú, kék szemű alakváltó férfival. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz.
A 2. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Érzékeled auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 5. napon találkozol egy barna hajú, kék szemű alakváltó férfival. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Málhásállata egy törpemammut. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész.
Bossy átadott neked a 6. napon 15 TU-t. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 arx formázó mintát (40 arany), 1 cru formázó mintát (45 arany), 1 remák szivet (173 arany), 1 deus ex machinát (55 arany), 1 deus ex machinát (56 arany), 19 kaktusztüskét (34 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Azt is megállapítod, hogy férfié. A földön találsz egy szőrszálat egy szakállból. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy vasérc van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+135 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+26 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 653. hetének nyerőszámai: 6, 1, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont). [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sörényes ubuk nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk jobb első lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 284.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
14 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 5. KP: használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 259.]

kno 4 2 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 259.]

kt 334 10 elkészíted a 334. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 acéltűt. [10 pontot használtál fel, van még 249.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[105,102] Dombos terepre érkeztél. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dombi yeti. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti bal karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a dombi yeti bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 25, gyógyulás: 13, összesen: -12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,103] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,104] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nyuhaj karbin. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 24 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával felnyitod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 213.]

kt 1218 elkészíted az 1218. tárgyat
Itt nincs szekérkaraván, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy megbűvölt utazóládát kaphass.
[0 pontot használtál fel, van még 213.]

be 1215 5 bemész az 1215. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

kt 554 2 elkészíted az 554. tárgyat (2 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[104,103] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy bibircsók-óriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,102] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,102] Még mindig dombos terepen vagy. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
Látsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 162.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+43 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 122.]

m 2 mozogsz keletre
[106,102] A dombság átmegy hegységbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [12 pontot használtál fel, van még 110.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 65.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(104,102) érclelőhely
(104,103) bibircsók-óriás (#120), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely
(104,104) nyuhaj karbin (#110), bibircsók-óriás (#120)
(105,101) sörényes ubukok (#89)
(105,102) dombi yeti (#366), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, érclelőhely, 25. jellempróba, érclelőhely
(105,103) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), Sheran oltár
(106,102) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720)

[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy mutáns pók trófea, egy sullár trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.
Találsz néhány eldobott tárgyat: 6 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 55.]

ee 64 98 131 eladod a 64. tárgyat a 98. tárgyat a 131. tárgyat
Eladtál 1 csontszablyát. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rákpajzsot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 13 ubuk tüskét. 13 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 55.]

ee 89 137 70 eladod a 89. tárgyat a 137. tárgyat a 70. tárgyat
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 5 mérg. ubuk tüskét. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézdarabot. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 55.]

m 5 2 mozogsz délnyugatra, keletre
[99,81] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Van itt egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,81] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy sötét gnóm. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 27 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 15, gyógyulás: 7, összesen: -8 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy erődítményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy pusztulás sírjait. [24 pontot használtál fel, van még 31.]

be 489 bemész a 489. épületbe
Belépsz a pusztulás sírjai közé. Mintha egy másik világban lennél! Utad során felfedezed egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű troll férfi táborát. Bőre bronzként csillog. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku kesztyűt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Rangja: inkvizítori kínzómester. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy sivatagi doareg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[5 pontot használtál fel, van még 26.]

v 17 elmormolod a 17. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a beszéd a holtakkal varázslatot! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A kihívás tornyának bizonyos szakértelem próbáihoz egy-egy varázslat ismerete ill. tárgy birtoklása szükséges. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 21.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
H 242 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 18.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [18 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 7, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 292 pontot. A következő körben tehát 292 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARX FORMÁLÓ MINTA (298. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, zöldes színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy vértet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Arx formázó minta. Az Arx a test védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok páncél alakúra formázni.

CRU FORMÁLÓ MINTA (300. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, halványkék színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy pajzsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Cru formázó minta. A Cru a bal kezet jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok pajzs alakúra formázni.

REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

KARAKTERLAP

Rainbow Flower, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd babarózsaszín. Leah kisebb papja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.

Erő: 23 (26) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 31 Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 32 (33) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 156/156 év
Egészség: 21 Életpont: 274/217 Jellem: gonosz (184) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 374/87 Pénz: 63 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/12 Pszi pont: 53/4 EFejl: 17
Eddig összesen 719 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2973 TP-t kaptál. Jelenleg 203904 TP-d van. A következő szinthez még 56096 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, tüskés harci gromak, varkaudar behemót. A 151. fordulódban 3184 arany került a bankszámládra. 3184 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 21/79 vágófegyverek: 6/17 (+19%)
ütőfegyverek: 14/18 (+7%) lőfegyverek: 22/30 (+12%) dobófegyverek: 2/50

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/87 2. nyomkövetés: 44/3 (+30%) 3. lopás: 1/95
4. mászás: 6/48 (+200%) 5. csapdakészítés: 10/52 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/50
7. gyógyítás: 28/82 (+40%) 8. titkosírás: 2/15 9. felderítés: 7/56 (+60%)
10. szörnyidomítás: 1/94 11. teológia: 20/7 (+25%) 12. taumaturgia: 22/50 (+13%)
13. zene: 5/99 (+18%) 14. szörnyismeret: 13/88 (+22%) 15. pszi: 7/40 (+5%)
16. zárnyitás: 1/4 17. vadászat: 11/90 18. bányászat: 6/95 (+64%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az 5283. karaktertől (5283) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
gonoszok (#988), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), elf (#2), fémbontó szójer (#150), Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), tompítás (#40), tükörpajzs (#101)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpajzs (#89) 1 csontszablya (#64) 1 kaja (#2)
14 kaktusztüske (#114) 5 mérg. ubuk tüske (#137) 10 rákfatty váladék (#333)
1 rákpajzs (#98) 1 rézdarab (#70) 6 ubuk tüske (#131)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
63 arany (#50) 10 acéltű (#334) 1 karbin plazma (#199)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), egy alakváltó nő
(100,81) sötét gnóm (#132), oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), egy troll férfi

Üzenet küldése a karakternek