| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. jún. 30. 9h:23' EZ A 160. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD 161. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| kf 1601 | kézbeveszed/felveszed az 1601. tárgyat |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| be 709 138 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,67] Továbbra is dombság. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy spagulár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. Kritikus ütés! (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 675 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [90,67] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Látsz egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az ork sámán fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán erszény (ld. enc.). 497 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
| m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1014 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [92,69] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő vadtroll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [93,69] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a topránypolip testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a topránypolip testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az erszényes elkarog bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [95,69] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy khór darázs került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a khór darázs testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs bal szárnyát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 656 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kb 70 1113 999 | kiveszel a bankból a 70. tárgyat (1113 darabot) |
| v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.
| ve 2 100 | megveszed a 2. tárgyat 100 |
| bb 2 20 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot) |
| ve 170 146 | megveszed a 170. tárgyat 146 |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| fa 223 1291 1 | feladod a 223. tárgyat az 1291. kalandozónak (1 darabot) |
| kf 1659 | kézbeveszed/felveszed az 1659. tárgyat |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a lajhárlord bal vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lajhárlord fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 712 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
| h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 36 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért |
| SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. Ezt az ocsmány tárgyat nem adhatod oda más kalandornak, még a boltban sem veszik meg, legfeljebb eldobhatod a D 650 paranccsal. |
| Erő: | 30 (34) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 32 | Támadás: | 35 (37) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/30 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 296/256 | Jellem: | jó (408) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 591/309 | Pénz: | 10842 arany | Kép. pont: | 24 |
| Tudatpont: | 51/49 | Pszi pont: | 80/4 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 17/53 (+24%) | ütőfegyverek: | 26/13 (+1%) | lőfegyverek: | 24/42 |
| dobófegyverek: | 11/7 (+29%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4/9 | 2. nyomkövetés: | 39/38 | 3. mászás: | 8/5 (+3%) |
| 4. csapdakészítés: | 11/80 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/25 | 6. gyógyítás: | 1/90 |
| 7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 21/63 | 9. szörnyidomítás: | 6/37 |
| 10. teológia: | 11/8 (+6%) | 11. taumaturgia: | 21/23 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 (+3%) |
| 13. harcművészetek: | 6/13 | 14. zene: | 4/12 (+92%) | 15. szörnyismeret: | 21/82 |
| 16. pszi: | 13/82 (+15%) | 17. vadászat: | 1/64 | 18. bányászat: | 12/48 (+33%) |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| szemmelverés (#137) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| agykorbács (#97) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | Rodrig (#7126) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
| szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 2.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! |
| 3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 467 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 64 | arany (#50) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
| 8 | spiritusz (#170) | 18 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | borkonyó bibe (#312) | 89 | kaja (#2) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
| 1 | lapockacsont (#33) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 1 | remák szív (#264) | |||
| 1 | sámán erszény (#650) | |||||||