148. forduló, 150. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 28. 9h:36'
EZ A 160. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
161. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
Boldfellow, a lovag átadott neked a 1. napon 51 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 hűségérmét (750 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 3. napján összeakadsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ryuku vadászinget, egy tleikan karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy vadászkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. A tét 10 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: négyes. Koncentrálsz, majd gurítasz: ötös. Nyertél! Besöpröd a pénzt: 10 aranyat. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Fekete Köpeny, amikor összefutottatok, adott neked 24 gyógykenőcsöt, 2 pszi követ, 22 drótszőrt és 23 rakolits port. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ).
Amíg aludtál, egy igen furcsa álmot láttál: egy kastély szobájában, egy terített asztal mellett álldogáltál. Egyszercsak besettenkedett egy árnymanó, és valami fekete port szórt az egyik korsóba. Nem sokkal azután, hogy kiosont, bejöttek a vendégek. A korsóból egy gyönyörű kobudera leány ivott! Téged nem látott senki, és nem is tudtál senkihez sem szólni - balszerencsédre csak amolyan narrátora lehettél a saját álmodnak. A kobudera leánynak semmi baja sem lett, de magad előtt láttad az árnymanó gonoszan mosolygó pofáját, és biztos lehettél benne, hogy a por VALAMIRE jó volt. Miután felébredtél, az álom emléke gyorsan tovatűnt, de azért valami kényelmetlen érzés maradt benned... Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+219 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 40 TVP-re váltod. A lottó 874. hetének nyerőszámai: 5, 20, 13. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy orgyilkos nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 379.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy fiatalítás varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. 2 évet fiatalodtál! Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 374.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,58] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Találsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 355.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 350.]

m 2 7 8 mozogsz keletre, északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[82,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,70] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [81,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy evaporőr közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 13 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 335.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[80,68] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy tormikus egér. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tormikus egér testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tormikus egér farkát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a tormikus egér rothadt szőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tormikus egér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 614 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [79,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült dűnekukac lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnekukac fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a dűnekukac farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [78,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy goldugar. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a goldugar jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy óriás skorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás skorpió hatalmas ollóját. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 320.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[79,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy érző szívű dromedár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [80,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hamariberkenye egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Oroszlánszívvel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[10 pontot használtál fel, van még 310.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(78,66) Chara-din rúnaköve, goldugarok (#65), óriás skorpió (#72)
(79,66) érző szívű dromedár (#753)
(79,67) dűnekukac (#357)
(80,66) a 170. labirintus bejárata, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Oroszlánszív (1400. kalandozó)
(80,68) tormikus egér (#218)
(81,69) Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, evaporőrök (#69)
(81,70) Tharr oltár
(82,71) Chara-din monolitja (#534), szürke rinocérosz (#346)

[72,59] Épületek tűnnek fel.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Összefutsz Darker Nest. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy sullár trófea és egy garokk trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 300.]

pbe 1000 3887 beraksz a bankba 1000 aranyat
Pipacs számlájára átutalsz 1000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Látsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[5 pontot használtál fel, van még 295.]

fa 312 1808 20 feladod a 312. tárgyat az 1808. kalandozónak (20 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Fekete Köpeny részére szánod. Átadsz 20 borkonyó bibét. Ennek elküldése 44 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 292.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[80,66] A vidék sivatagosra vált. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Hamariberkenye. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy dűnekukac nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnekukac testét. Kritikus ütés! (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[5 pontot használtál fel, van még 287.]

be 170 bemész a 170. titkos labirintusba
Egy hatalmas lyuk tátong a homokdűnék között. Ha nem törne fel belőle ez az iszonyatos bűz, azt hihetnéd, hogy egy kiszáradt kút. Szerencsére nem kell mászóeszköz, a lyuk oldalfala enyhén lejtős. Valami ragacsos, nyúlós anyag borítja a homokfalat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Előveszed a bányászlámpát, és meggyújtod. Rögtön világosabb lesz. A járat folyamatosan lejt, és nem látni a végét. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

lm 3 6 11 mozogsz 3 6 11
Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy dűnekukac. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnekukac testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a dűnekukac fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dűnekukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

egy dűnekukacot pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnekukac szelvényezett hátát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a dűnekukac testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [3. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gigaféreg lárva most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 507 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.]
Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT] egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 sullár hólyag annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a gigaféreg lárva jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 507 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 ásó, 1 fűszertartó és 1 sáfránypor. Felpakolsz.
Az út véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.]
Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.]
Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [9. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Sajnos már nincs időd elugrani, súlyod menthetetlenül lehúz. Próbálsz evickélni kicsit, de csak annál jobban elnyel a futóhomok. Inkább nem mozdulsz, és úgy ötleteled ki, mi legyen (-4 TVP). Miután ez megvan, módszeresen széles karmozdulatokkal feltornászod minden testrészed a felszínre. Huh, ezt most megúsztad!
egy gigaféreg lárvát veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 507 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy csupasz gigaféreg! (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a csupasz gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a csupasz gigaféreg bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 718 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

egy csupasz gigaférget pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csupasz gigaféreg testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a csupasz gigaféreg bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 12 életpontot vesztettél. A csupasz gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 718 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}


Brrr. Ez a holttest félig a falba préselve, félig szétszakítva hever előtted. Hátborzongató halála volt a szerencsétlennek! [11. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kígyóbőr öv (ld. enc.) és 1 bakkura csizma. Felpakolsz.
[65 pontot használtál fel, van még 213.]

lm 13 15 17 mozogsz 13 15 17
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [10. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [9. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [8. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [12. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Sajnos már nincs időd elugrani, súlyod menthetetlenül lehúz. Próbálsz evickélni kicsit, de csak annál jobban elnyel a futóhomok. Inkább nem mozdulsz, és úgy ötleteled ki, mi legyen (-3 TVP). Miután ez megvan, módszeresen széles karmozdulatokkal feltornászod minden testrészed a felszínre. Huh, ezt most megúsztad!
egy csupasz gigaférget pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csupasz gigaféreg testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 718 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [13. PONT]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [12. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy homokféreg van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a homokféreg ízelt testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a homokféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A homokféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

egy gigaféreg lárvát veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gigaféreg lárva fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 2 manifeszt.nyúlvány annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 507 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gigaféreg lárva bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 507 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [15. PONT]
Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.]
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [17. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 varázskő. Felpakolsz. Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve oldás. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.)
[55 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 19 24 23 mozogsz 19 24 23
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy homokféreg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a homokféreg testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A homokféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [19. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 szent kehely. Felpakolsz.
Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [18. PONT.]
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [24. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.]
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [23. PONT.]
[55 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 28 30 42 mozogsz 28 30 42
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [27. PONT.]
Itt van tehát Teodor Principal, a troll fűszerkereskedő holtteste. Nem sok minden maradt épen belőle. [28. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 varázskő. Felpakolsz.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [27. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [26. PONT.] egy dűnekukac lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnekukac testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a dűnekukac bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dűnekukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [30. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [31. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út ismét kanyarodik. [32. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [33. PONT.]
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [34. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [35. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérted a következő kanyart. [36. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [37. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csupasz gigaféreg van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csupasz gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 718 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}


Haladsz az ellenséges labirintusban. [39. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gigaféreg lárva van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 álompor annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 507 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [41. PONT.]
Ezek szerint a karaván többi tagja mind itt lelte a halálát. A férgek szabályosan megágyaztak a testükkel! Gyomorforgató látvány! [42. PONT] egy gigaféreg lárva lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 507 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 507 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

egy csupasz gigaféreg lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A csupasz gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 718 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 323 arany, 1 bronzpajzs és 1 bányászcsákány. Gyorsan kiüríted a ládát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +76 életerő.)
[90 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 25 40 43 mozogsz 25 40 43
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [25. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 45 49 50 mozogsz 45 49 50
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 5, 16.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 290 pontot. A következő körben tehát 287 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY)
Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel!

CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY)
Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség.

KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY)
Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni (mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot).

OLDÁS (372. VARÁZSLÓI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Bosszantó dolog látni, ha egy nehezen beszerzett, fontos tárgyad megy tönkre egy kóbor technokolin vagy náthás rákfatty orrváladékától. Még bosszantóbb, hogy erre eddig nem is volt orvosságod - de immár van! Harcban FTV vagy TV paranccsal, 1 spiritusz és 15 VP árán olyan oldószeres varázspajzsot húzhatsz magad köré, ami az ilyen köpetek kártékony hatása ellen garantált védelmet nyújt!

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia bíborosa vagy. Papi hited: 157. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 149. fordulód.

Erő: 29 (33) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 32 Támadás: 35 (37) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 22/29 év
Egészség: 17 Életpont: 296/296 Jellem: jó (398) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 585/470 Pénz: 10917 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 51/51 Pszi pont: 80/3 EFejl: 30
Eddig összesen 1650 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13140 TP-t kaptál. Jelenleg 849396 TP-d van. A következő szinthez még 150604 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, Rodrig, Brod. A 140. fordulódban 5904 arany került a bankszámládra. 5992 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/96 (+63%) ütőfegyverek: 26/11 lőfegyverek: 24/42
dobófegyverek: 10/38 (+85%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/9 2. nyomkövetés: 39/29 (+33%) 3. mászás: 7/92
4. csapdakészítés: 11/68 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/25 (+24%) 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 21/63 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 10/95 (+7%) 11. taumaturgia: 20/85 (+7%) 12. szerencsejáték: 2/35
13. harcművészetek: 6/13 14. zene: 2/77 15. szörnyismeret: 21/82 (+34%)
16. pszi: 13/49 (+13%) 17. vadászat: 1/64 18. bányászat: 11/71

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> Rodrig (#7126)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 547 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
816 arany (#50) 10 álompor (#396) 19 borkonyó bibe (#312)
1 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 9 kaja (#2)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 sullár hólyag (#168) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 ásó (#34) 1 bakkura csizma (#96)
1 bányászcsákány (#434) 1 bordacsont (#16) 1 bronzpajzs (#89)
1 evaporőr háj (#105) 1 fűszertartó (#210) 1 kígyóbőr öv (#410)
1 orgyilkos tőr (#225) 21 sáfránypor (#211) 10 spiritusz (#170)
1 szent kehely (#257) 3 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,66) a 170. labirintus bejárata, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Oroszlánszív (1400. kalandozó), dűnekukac (#357), gigaféreg lárva (#7037), csupasz gigaféreg (#7038), homokféreg (#121)

Üzenet küldése a karakternek