TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2010. jún. 25. 12h:19'
EZ A 159. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD
160. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX
|
SUDÁR VIRÁG KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Nar Undo Krew-val. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy orgyilkos trófea, egy proteinfecske trófea és egy sötét gnóm trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Aram Baksh-sal. Sheran hittérítője. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy vörös rakolits trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy goldugar a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[7 pontot használtál fel, van még 338.]
| * 1. KP: |
használod az 1629. tárgyat |
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy varázsvédő varázs varázs hatalmát. Varázslataidat mostantól rúna védi. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 338.]
| * 2. KP: |
használod az 1271. tárgyat |
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 333.]
| * 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]
| p 71 |
használod a 71. pszi képességet |
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 323.]
[74,58] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Találsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 314.]
| be 709 138 213 |
bemész a 709. épületbe |
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Erőd TF-elődött.] varázslat! Hirtelen megszáll egy érzés, hogy valami gonosz dolgot cselekedtél. Az Ördögi Körön belül folyó szentségtelen rituálék a te tisztaságod is beszennyezték. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 309.]
| m 2 7 7 |
mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[89,78] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [88,77] Tovább barangolsz a fák között. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [87,76] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Pikoló. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 294.]
| m 7 7 7 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
[86,75] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre.
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, félszemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran felszentelt papja. Egy csillogó karkötőt, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Public Enemy Nr.1.. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Továbbmész...) [85,74] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd az uzbány fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos sallank közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. Kritikus ütés! (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank izmos hátát. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [84,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek délre. [15 pontot használtál fel, van még 279.]
| m 7 7 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
[83,72] Továbbra is síkságon vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérszomjas csüldő közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [82,71] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 269.]
| v 96 72 59 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(82,71) Chara-din monolitja (#534), rájanyék (#58)
(83,72) vérszomjas csüldő (#114)
(84,73) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár
(85,74) uzbányok (#102), Tharr oltár, tavacska, gyilkos sallank (#85)
(86,75) oltár, uzbányok (#102), Public Enemy Nr.1. (5713. kalandozó)
(87,76) Pikoló (#7010)
(88,77) Chara-din rúnaköve
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért.
Összefutsz Darker Nest. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy sullár trófea és egy garokk trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 259.]
| ve 332 1 |
megveszed a 332. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 huhogó bibét. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 259.]
| ve 333 2 |
megveszed a 333. tárgyat 2 |
Vásároltál 2 rákfatty váladékot. 2 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 259.]
| ve 271 50 |
megveszed a 271. tárgyat 50 |
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 szürke bőrkesztyűt. 72 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 259.]
| ve 304 50 |
megveszed a 304. tárgyat 50 |
Mindössze 8 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 8 kőszemet. 56 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 259.]
[73,60] Még mindig a városban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 254.]
| fa 333 4325 2 |
feladod a 333. tárgyat a 4325. kalandozónak (2 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Boldfellow, a lovag részére szánod. Átadsz 2 rákfatty váladékot. Ennek elküldése 36 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 251.]
| faa 271 304 |
feladod a 271. tárgyat a 304. tárgyat |
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Boldfellow, a lovag részére szánod. Átadsz 9 szürke bőrkesztyűt. Ennek elküldése 35 arany lesz. Átadsz 8 kőszemet. Ennek elküldése 32 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 245.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[82,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy proteinfecske. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 377 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.
[5 pontot használtál fel, van még 240.]
| v 96 73 57 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(82,71) Chara-din monolitja (#534), rájanyék (#58), proteinfecske (#139)
[73,57] Épületek tűnnek fel. Ez Hrók erdejének a széle.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.
Összeakadsz Nar Undo Krew-val. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea, egy proteinfecske trófea és egy sötét gnóm trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 230.]
| szk 131 |
keresed a 131. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 230.]
| ef 10 504 |
energia fejlesztése 10 |
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 174.]
| h 233 40 |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [40 pontot használtál fel, van még 134.]
| h 233 40 |
használod a 233. tárgyat |
Furulyázni kezdesz. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [40 pontot használtál fel, van még 94.]
| * 1. BP: |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 94.]
| * 2. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 91.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 51.]
| tf 1 21 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 28, 9.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 30.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 289 pontot. A következő körben tehát 319 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PIKOLÓ (7010. SZÖRNY)
Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is... |
RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér. |
KŐSZEM (304. TÁRGY)
Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál. |
KARAKTERLAP
Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia bíborosa vagy. Papi hited: 157. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 148. fordulód.
| Erő: |
29 (33) |
Szint: |
22 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
156 cm |
| IQ: |
32 |
Támadás: |
35 (37) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
81 kg |
| Ügyesség: |
15 (18) |
Védekezés: |
38 (42) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
22/31 év |
| Egészség: |
17 |
Életpont: |
296/296 |
Jellem: |
jó (396) |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
20 (24) |
Varázspont: |
585/314 |
Pénz: |
11738 arany |
Kép. pont: |
24 |
| Tudatpont: |
51/0 |
Pszi pont: |
80/0 |
|
|
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1623 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2484 TP-t kaptál. Jelenleg 836256 TP-d van. A következő szinthez még 163744 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar varázsló,
Rodrig,
Brod. A 140. fordulódban 5904 arany került a bankszámládra. 5992 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
16/33 (+21%) |
ütőfegyverek: |
26/11 |
lőfegyverek: |
24/42 |
| dobófegyverek: |
9/53 (+20%) |
|
|
|
|
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
4/9 |
2. nyomkövetés: |
38/96 (+30%) |
3. mászás: |
7/92 |
| 4. csapdakészítés: |
11/62 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
2/1 |
6. gyógyítás: |
1/90 |
| 7. titkosírás: |
1/90 |
8. felderítés: |
21/63 |
9. szörnyidomítás: |
6/37 |
| 10. teológia: |
10/88 (+7%) |
11. taumaturgia: |
20/78 (+14%) |
12. szerencsejáték: |
2/31 |
| 13. harcművészetek: |
6/13 |
14. zene: |
2/77 (+92%) |
15. szörnyismeret: |
21/48 (+34%) |
| 16. pszi: |
13/36 (+16%) |
17. vadászat: |
1/64 |
18. bányászat: |
11/71 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid |
| éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
|
|
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 2.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! |
| 3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 567 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(73,57) orgyilkos (#131), főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Nar Undo Krew (5251. kalandozó)