146. forduló, 148. forduló, Roante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 21. 15h:06'
EZ A 274. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
275. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4812
SZÁMLA : XXXX

ROANTE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [84,58] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Kétségbeesetten ellenőrzöd a cókmókodat, de nem jössz rá, mit is lophattak el. De érzed, hogy VALAMI hiányzik... Ekkor ébredsz fel a déli szunyókálásból. Talán mindez csak álom volt... A teremtés zsákja létrehozott 1 ormánygőte csontot. Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 344.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 4. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 329.]

* 5. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy vasszervezet varázslat! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[83,59] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy nukleáris cickány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [82,59] Még mindig füves síkságon vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy süvítő rája közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [81,59] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy vadász varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 305.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[80,60] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mutáns pók. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a mutáns pók bal oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték.

(Továbbmész...) [79,60] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Mohón iszol belőle. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Yanó vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy süvítő rája. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája lebernyegét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [78,60] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány sullár nyomokat fedezel fel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Buta lény ez a sullár - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Ideje menni! [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [62 pontot használtál fel, van még 243.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[77,61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [76,61] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dombi yeti. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Továbbmész...) [75,61] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bibircsók-óriás közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (2 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 211.]

m 6 mozogsz nyugatra
[74,61] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Utad során felfedezel egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Aranyeső, 1 Sötét halál, 1 Garokk, 1 Piromenyét, 1 Orzag bilincse. Ez sajnos semmit nem ér. Faarccal az asztal közepére tolsz pár aranyérmét. Az árnymanó idegesen a kártyáiba pillant, majd úgy dönt, nem hajlandó tartani a tétet. Könnyű győzelem. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Szerencsejáték, 1 Illúziópalota, 1 Sötét motyogó, 1 A bajnok manifesztációja. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 550 tapasztalati pontot kaptál. 66 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy nyuhaj karbin közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kőszáli disznó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőszáli disznó jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [27 pontot használtál fel, van még 184.]

ef 10 519 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 114.]

szk 346 keresed a 346. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy szürke rinocéroszt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 114.]

* 2. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! [10 pontot használtál fel, van még 104.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 99.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 89.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 49.]

tf 1 19 fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [19 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 25, 1.
Jelenleg 2634 felépült monolit, és 7217 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 318 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Roante, egy szőke, göndör hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hittérítője vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 147. fordulód.

Erő: 26 (38) Szint: 20 Merészség: 8/2 Magasság: 193 cm
IQ: 28 (39) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 13 (22) Védekezés: 32 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 13 (24) Életpont: 505/505 Jellem: gonosz (214) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (31) Varázspont: 592/5 Pénz: 1365 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 42/0 Pszi pont: 126/31 EFejl: 30
Eddig összesen 1150 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 548 TP-t kaptál. Jelenleg 591 709 TP-d van. A következő szinthez még 8 291 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, élőholt quwarg, quwarg harcos. A 125. fordulódban 23854 arany került a bankszámládra. 24331 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/44 szúrófegyverek: 20/12 (+1%) vágófegyverek: 20/1
ütőfegyverek: 9/32 (+16%) lőfegyverek: 19/4 (+4%) dobófegyverek: *20/100

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 163 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 261 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/38 (+12%) 2. nyomkövetés: 37/75 (+30%) 3. lopás: 1/77
4. mászás: 9/78 5. csapdakészítés: 26/41 (+18%) 6. csapdaészlelés: 5/34 (-600%)
7. gyógyítás: 14/37 8. titkosírás: 8/30 9. felderítés: 8/54
10. szörnyidomítás: 4/60 11. teológia: 18/74 (+6%) 12. taumaturgia: 16/90 (+5%)
13. szerencsejáték: 2/99 (+12%) 14. versengés: 13/9 (+9%) 15. zene: 6/69 (+12%)
16. szörnyismeret: 16/57 17. pszi: 13/28 (+26%) 18. zárnyitás: 8/91
19. vadászat: 4/64 20. bányászat: 14/18 (+20%) 21. testépítés: 4/3 (+64%)
22. főzés: 8/65 23. csapatmunka: 1/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 24 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (a halál csókja (#187))
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 10 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot )
elfogod fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), tükörpajzs (#101), oldás (#372), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 22, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 50, 51, 53, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6.
Kész: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 60 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 296 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
80 arany (#50) 1 bumeráng (#249)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 3 csillezsályalevél (#1253) 3 kaja (#2)
1 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 1 tankány karom (#237)
3 ugh méreg (#166) 100 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85
57
58
59
60
61
62
(74,61) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), kőszáli disznó (#34)
(75,61) bibircsók-óriás (#120), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely
(76,61) Fairlight oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, dombi yeti (#366)
(77,61) karmos tankány (#137), Fairlight oltár
(78,60) Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullárok (#101)
(79,60) patak, Elenios oltár, művészi porolit (#720), süvítő rája (#113)
(80,60) mutáns pók (#117), 46. jellempróba, Raia oltár
(81,59) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Chara-din rúnaköve, vadász varkaudar (#108)
(82,59) Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), süvítő rája (#113)
(83,59) nukleáris cickány (#155), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek