| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. febr. 8. 9h:04' EZ A 289. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD 290. játékheted kezdete: febr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
| tv 97 40 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 40. varázslatot |
| f 221 | kísérletezel a 221. tárggyal |
| fog 78 220 | elfogod a 78. szörnyet a 220. tárggyal |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sörényes ubuk farkát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 7 ubuk tüskét. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 8, gyógyulás: 52, összesen: +44 ÉP}
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| usz 40 | úszol 40 pontért |
| usz 40 | úszol 40 pontért |
| a 415 1050 1 | átadod a 415. tárgyat az 1050. kalandozónak (1 darabot) |
| m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az uzbány jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted az uzbány jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [92,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy piromenyét. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a piromenyét testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt ellenfeledre rontasz. Bányászcsákánnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a piromenyét fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 pirkitet. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,78] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a bányászcsákányt ellenfeledre ugrasz. Bányászcsákánnyal több döféssel felnyársalod a nyuhaj karbin jobb karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bányászcsákánnyal felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a rájanyék fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Brod buzogányával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
| m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az uzbány testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal csak érinted az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Brod buzogányával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [94,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a topránypolip puha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip puha testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip puha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra támadsz. Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a topránypolip jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal néhányszor meglegyinted az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal súrolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az erszényes elkarog megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Látsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Chardonnay orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az uzbány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal csak érinted az uzbány bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [93,73] A terep továbbra is sűrű erdő. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pókvadász. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| a 655 2218 5 | átadod a 655. tárgyat a 2218. kalandozónak (5 darabot) |
| aa 97 101 161 | átadod a 97. tárgyat a 101. tárgyat a 161. tárgyat |
| h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 7: 2. térkép 1. pont 10: 3. térkép 23. pont 13: 2. térkép 3. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 7. pont 2: 1. térkép 10. pont 3: 1. térkép 13. pont 34: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 34. pont 23: 1. térkép 10. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 65.]
| szk 78 | keresed a 78. szörnyet |
| ef 10 509 | energia fejlesztése 10 |
| kb 216 | kiveszel a bankból a 216. tárgyat |
| bb 2 10 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (10 darabot) |
| a 201 2218 15 | átadod a 201. tárgyat a 2218. kalandozónak (15 darabot) |
| a 245 2218 1 | átadod a 245. tárgyat a 2218. kalandozónak (1 darabot) |
| * 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
| * 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
| * 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
| HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA) Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
| Erő: | 20 (34) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 119 cm |
| IQ: | 27 (34) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
| Ügyesség: | 22 (26) | Védekezés: | 54 (58) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 68/68 év |
| Egészség: | 24 (27) | Életpont: | 448/630 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 24 (39) | Varázspont: | 517/421 | Pénz: | 9985 arany | Kép. pont: | 10 |
| Tudatpont: | 36/0 | Pszi pont: | 131/170 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 10/90 (+24%) | vágófegyverek: | 16/89 (+21%) |
| ütőfegyverek: | 23/8 (+1%) | lőfegyverek: | 7/17 | dobófegyverek: | 23/5 (+1%) |
| Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (190%) << csatabárd (#555) (220%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 93,73 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 90,88 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/31 | 2. nyomkövetés: | 29/20 (+40%) | 3. mászás: | 11/99 (+8%) |
| 4. csapdakészítés: | 12/97 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/40 | 6. gyógyítás: | 10/95 |
| 7. titkosírás: | 3/33 | 8. felderítés: | 12/55 | 9. szörnyidomítás: | 5/72 |
| 10. teológia: | 26/37 (+17%) | 11. taumaturgia: | 25/48 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 2/44 |
| 13. versengés: | 11/87 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 6/59 |
| 16. szörnyismeret: | 18/97 | 17. pszi: | 20/93 (+2%) | 18. zárnyitás: | 11/6 |
| 19. vadászat: | 6/72 | 20. bányászat: | 32/79 | 21. úszás: | 2/86 (+92%) |
| 22. főzés: | 8/10 (+15%) | 23. csapatmunka: | 1/61 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ) |
| elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 16 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | láth. észlelése (#78) |
| szörnycsábítás (#83) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
| 3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 775 TU szükséges.) |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 14 | gyíkfű (#201) | 8 | kaja (#2) | 5 | liumbe hajtás (#655) | |||
| 1 | márványkulcs (#245) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | 2 | rákpáncél (#97) | |||
| 3 | spiritusz (#170) | 6 | tinta (#101) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 38 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
| 1 | karbin plazma (#199) | 1 | ketrec (#216) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
| 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | pirkit (#153) | |||
| 7 | ubuk tüske (#131) | 4 | ugh méreg (#166) | 3 | uzbány csőr (#169) | |||