146. forduló, 148. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 25. 9h:26'
EZ A 159. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
160. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+219 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy orgyilkos nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 337.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy auralátás varázslat. Felkészültél az aurák kilesésére. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

ek 40 15 t. energia kisütése: 40 15
Ebben a körben már csak 11 TU-t válthatsz át: Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 55 TVP-t. [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 377.]

hu 104 68 114 hulladék: 104 68 114
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kék orchideát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kaktusztüskét. El is dobod a birtokodban levő 63 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,58] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 367.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 362.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[93,85] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy móleon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a móleon testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a móleon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A móleon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fémbontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fémrúd felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 810 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [94,84] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [94,83] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadtroll. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
221 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 344.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[93,82] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy vadtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll nyakát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +63 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [92,81] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy arató csattanat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat bal oldalát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az arató csattanat fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [91,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 326.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[90,79] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [89,78] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar kósza. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar kósza nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a varkaudar kósza vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar tekercs. 1068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +58 életerő.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 pirkit. Elteszed őket. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 316.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(89,78) varkaudar kósza (#347)
(90,79) nukleáris cickány (#155), Sheran oltár
(91,80) uzbányok (#102), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290)
(92,81) Dornodon rúnaköve, oltár, arató csattanat (#144)
(93,82) vaskohó (#155), világítótorony (#156), Tharr oltár, érclelőhely, vadtrollok (#70), manaelementál (#290)
(93,85) móleonok (#68), világítótorony (#156), fémbontó szójer (#150)
(94,83) világítótorony (#156), Raia oltár, Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, vadtrollok (#70), manaelementál (#290)
(94,84) Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely

[72,59] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 fémrudat 8 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 5 kék orchideát 20 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre színe zöld. Fairlight hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Anuta. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 306.]

ve 161 1 megveszed a 161. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy vaspajzsot. 33 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ve 129 20 megveszed a 129. tárgyat 20
Mindössze 9 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 9 sallank nyilat. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ve 176 20 megveszed a 176. tárgyat 20
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 vashegyű nyilat. 7 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db,
bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db,
rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db,
mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db, zöld üveg (#82) 4 ap /db,
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db,
bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db,
bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db,
fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db,
nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, dözmöng szív (#122) 4 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db,
bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db,
koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, két kard szimbólum (#144) 15 ap /db,
villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szent jogar (#150) 75 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, vassisak (#160) 27 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db,
karócsapda (#163) 18 ap /db, vasvért (#164) 90 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 10 ap /db,
uzbány csőr (#169) 9 ap /db, rövid kard (#171) 24 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db,
aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db,
amniosz (#203) 1 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, ketrec (#216) 114 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db,
láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, ramit kő (#226) 4 ap /db,
obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db, ilkin érc (#232) 4 ap /db,
furulya (#233) 10 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db, dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db,
tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db,
nyílcsapda (#243) 33 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db,
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 187 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db,
raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db,
elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, kőszem (#304) 7 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, varkaudar csizma (#317) 30 ap /db,
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 45 ap /db,
csontpálca (#329) 56 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje,
acéltű (#334) 1 ap /db, királyi korona (#338) 187 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db,
molluszk ház (#353) 3 ap /db, szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 225 ap /db,
Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, moa smaragd (#377) 37 ap /db, moa burát (#384) 18 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db,
zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db,
bányászcsákány (#434) 15 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, raptor szablya (#482) 37 ap /db,
ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 6 ap /db,
troll dorong (#550) 75 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db, küklopsz szem (#643) 45 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db,
darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, rakolits por (#669) 10 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db,
etra hályog (#712) 37 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db,
smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db, párducbőr (#1066) 15 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db,
extra takarmány (#1360) 27 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db, gourry tojás (#1455) 4 ap /db, azuka vese (#1462) 13 ap /db,
teknőstojás (#1514) 22 ap /db, őskristály-szilánk (#1525) 74 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:

áldott kő (#642) 20 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, angyalok gyűrűje (#529) 150 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
aranytű (#272) 4 ap /db, Aritma ostora (#1605) 130 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db, bányászlámpa (#1687) 50 ap /db,
bőrkantár (#1125) 30 ap /db, borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db,
bumeráng (#249) 4 ap /db, bűvészpálca (#1639) 110 ap /db, cirkuszi pergamen (#1233) 80 ap /db, cru formázó minta (#300) 25 ap /db,
csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, etra hályog (#712) 25 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 8 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 60 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db,
fúvócső (#20) 4 ap /db, galachmit (#310) 30 ap /db, grifftojás (#179) 10 ap /db, grifftoll kesztyű (#1578) 165 ap /db,
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, harci maszk (#1739) 50 ap /db, hattyútoll (#1222) 1 ap /db, hattyútoll vánkos (#1226) 70 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db, hűségérme (#1141) 40 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kholden kulcs (#470) 20 ap /db, Khór maszkja (#1138) 500 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, kisebb teleportkő (#1633) 200 ap /db, koboldkorona (#1629) 300 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
kristálygömb (#265) 10 ap /db, kulcskarika (#648) 80 ap /db, kvazár (#244) 11 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
Mallon botja (#1526) 180 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, márványkulcs (#245) 16 ap /db, mászókampó (#165) 12 ap /db,
mászókarom (#78) 10 ap /db, moa obszidián (#380) 12 ap /db, moa varázsdoboz (#1133) 410 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, nap szimbólum (#141) 10 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db,
nyomkereső talizmán (#671) 150 ap /db, obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, optiri agysisak (#315) 50 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db,
párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, pszi kő (#248) 100 ap /db, purifikátor háj (#269) 18 ap /db,
quwarg teleportgömb (#1534) 500 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rakolits por (#669) 7 ap /db, remák szív (#264) 12 ap /db,
Rhatt páncélja (#458) 550 ap /db, ryuku csizma (#692) 85 ap /db, sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, sáska amulett (#668) 15 ap /db,
saválló fülbevaló (#1552) 140 ap /db, Sheran cserepe (#1271) 50 ap /db, shinai gömb (#348) 40 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent jogar (#150) 50 ap /db,
szent kehely (#257) 16 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db,
térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db,
vadászkés (#1264) 12 ap /db, varázskorsó (#1546) 270 ap /db, vark. pecsétgyűrű (#1171) 200 ap /db, varkaudar csizma (#317) 20 ap /db,
varkaudar szablya (#516) 20 ap /db, varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db, vas dobónyíl (#189) 7 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db,
vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db, vérpettyes gyűrű (#1659) 40 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, zafír erőöv (#397) 100 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 3 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 22 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 301.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összefutsz Lord Cho val . Sheran ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ryuku gárdista trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Nar Undo Krew-val. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea, egy proteinfecske trófea és egy sötét gnóm trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[5 pontot használtál fel, van még 296.]

fa 161 1291 1 feladod a 161. tárgyat az 1291. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Ralan Bek részére szánod. Átadsz 1 nagy vaspajzsot. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 293.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[89,78] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra.
[5 pontot használtál fel, van még 288.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(89,78) varkaudar kósza (#347)

[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.


Összeakadsz Mennydörgő Traktorral. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy örökkév. igazgyöngét, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 278.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 229.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. [40 pontot használtál fel, van még 189.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 186.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 92 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 146.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 106.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 12 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 66.]

tf 1 36 fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 11, 3.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 30.]
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Itt az ideje, hogy jobban kiaknázhasd a szörnyismeret tudásod nyújtotta előnyöket. (ld. enc.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 318 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MESTERI SZÖRNYISMERET
Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsőként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig az SZK kiadásakori állapot számít, ha a következő köröd elejéig megváltozik a mező típusa, amin éppen táborozol, attól még a korábban kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint működik.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia bíborosa vagy. Papi hited: 157. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 147. fordulód.

Erő: 29 (33) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 32 Támadás: 35 (37) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 22/31 év
Egészség: 17 Életpont: 296/296 Jellem: jó (395) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 585/326 Pénz: 12092 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 51/0 Pszi pont: 80/1 EFejl: 30
Eddig összesen 1616 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5052 TP-t kaptál. Jelenleg 833772 TP-d van. A következő szinthez még 166228 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, Rodrig, Brod. A 140. fordulódban 5904 arany került a bankszámládra. 5992 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/12 (+21%) ütőfegyverek: 26/11 (+3%) lőfegyverek: 24/42
dobófegyverek: 9/33 (+25%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/9 2. nyomkövetés: 38/66 (+36%) 3. mászás: 7/92
4. csapdakészítés: 11/56 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/1 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 21/63 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 10/81 (+7%) 11. taumaturgia: 20/64 (+14%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. harcművészetek: 6/13 14. zene: 1/85 (+46%) 15. szörnyismeret: 21/14 (+20%)
16. pszi: 13/20 (+16%) 17. vadászat: 1/64 18. bányászat: 11/71 (+33%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> Rodrig (#7126)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 585 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
171 arany (#50) 1 fémrúd (#104) 1 gromak bőr (#268)
2 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 11 kaja (#2)
63 kaktusztüske (#114) 5 kék orchidea (#68) 1 mocsári penke (#148)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rőtmanó kacagány (#714) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 borkonyó bibe (#312) 4 pirkit (#153)
9 sallank nyíl (#129) 1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar tekercs (#653)
2 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Mennydörgő Traktor (5086. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Bekerült elkészíthető tárgyként a fekete nyílpuska és a kristály dobónyíl.

Üzenet küldése a karakternek