145. forduló, 147. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 23. 15h:11'
EZ A 159. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD
160. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Aram Baksh-sal. Sheran hittérítője. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy vörös rakolits trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy orgyilkos nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 336.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy gondolatolvasás varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

hu 714 hulladék: 714
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

ek 40 15 t. energia kisütése: 40 15
Ebben a körben már csak 11 TU-t válthatsz át: Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 55 TVP-t. [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 376.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,58] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)

A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
Összeakadsz Darker Nest. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea és egy sullár trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 367.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 362.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[96,92] Kisebb hegyek emelkednek itt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-acéltorony. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [96,91] Továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Látsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2920 pontot kell rákölteni.) Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy alpesi tehén formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy mély szakadék van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fémbontó szójer. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer bal középső lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a fémbontó szójer bal középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 810 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 352.]

kt 259 15 elkészíted a 259. tárgyat (15 darabot)
Legyártottál 15 szopókövet. [45 pontot használtál fel, van még 307.]

kf 259 kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat
Ezt a tárgyat nem érdemes a kezedbe venni, mert nem tudsz vele sebezni! Ha mindenképpen a kezedbe akarod venni, akkor a KF <tárgy> 1 vagy KF <tárgy> 2 parancsot használd. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ek 503 113 104 t. energia kisütése: 503 113 104
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(96,91) oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(96,92) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, alpesi tehenek (#91)

[113,104] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 302.]

le 259 leveszed/lerakod a 259. tárgyat
Ez a tárgy nem is volt felvéve, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 6 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 15 szopókövet, és az ég felé fordítod. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szopókőpusztítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! 3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! [30 pontot használtál fel, van még 272.]

v 88 15 elmormolod a 88. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Befejezted a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 15 szopókövet! [-315 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

m 2 7 6 mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[96,91] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2920 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Találsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alpesi tehén előtt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,90] Továbbra is alacsonyhegység. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1179 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [94,90] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rőtmanó bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival a rőtmanó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rőtmanó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy púdersziklát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy elhagyott bánya van. Elrakod a távcsövet. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 227.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[94,89] A dombság átmegy hegységbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elhagyott bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az emberevő jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az emberevő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,88] Még mindig hegyvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy troll ritualista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a troll ritualista bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-15 életpont). A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 939 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 37, gyógyulás: 1, összesen: -36 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,87] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bibircsók-óriás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás bal karját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 754 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a púpos burástya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 287 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ubuk dobónyílat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
Találkozol egy világoskék, tüsi hajú, izzóan vörös szemű, körszakállas árnymanó férfival. Bőre mélykék színű. Chara-din felszentelt papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Folytatod utadat.
[38 pontot használtál fel, van még 189.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[94,86] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő goldugar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,85] Továbbra is magashegységben vagy. Itt, ezer méter magasságban, alig van élet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy móleon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a móleon jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a móleon fémes gerincét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [12 pontot használtál fel, van még 177.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(93,85) móleonok (#68), világítótorony (#156)
(93,87) bibircsók-óriás (#120), mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), púpos burástya (#92), érclelőhely, egy árnymanó férfi
(94,86) világítótorony (#156), goldugarok (#65)
(94,88) Leah oltár, érclelőhely, troll ritualista (#365)
(94,89) elhagyott bánya (#1685), oltár, érclelőhely, emberevő (#119)
(94,90) rőtmanók (#55), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 46. jellempróba, érclelőhely
(95,90) Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(96,91) oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), érclelőhely

[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Találkozol Mennydörgő Traktorral. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy örökkév. igazgyöngét, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Nem látszik valami barátságosnak. {Gondolatolvasás: ft 9095; ft 9097;} Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 167.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 97.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zene: 1. szint). (ld. enc.) [40 pontot használtál fel, van még 57.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 54.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [24 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 9, 18.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 30.]
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 287 pontot. A következő körben tehát 317 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül.

SZOPÓKŐPUSZTÍTÁS (88. VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, amelynek segítségével megsemmisítheted a gyűlölt és undok szopóköveket! Elmondásához 5 TVP és 21 VP szükséges. A nálad levő szopókövek közül egyet ilyenkor atomjaira robbantasz. Ha több szopókövet akarsz megsemmisíteni, akkor ezt megadhatod a parancs második paramétereként, de természetesen ez arányosan több VP-be is kerül.

ZENE
Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia bíborosa vagy. Papi hited: 157. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 146. fordulód.

Erő: 28 (32) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 32 Támadás: 35 (37) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 22/31 év
Egészség: 17 Életpont: 296/249 Jellem: jó (393) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 585/187 Pénz: 12263 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 51/10 Pszi pont: 80/4 EFejl: 30
Eddig összesen 1607 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5445 TP-t kaptál. Jelenleg 828720 TP-d van. A következő szinthez még 171280 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, Rodrig, Brod. A 140. fordulódban 5904 arany került a bankszámládra. 5963 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15/91 (+30%) ütőfegyverek: 26/8 (+1%) lőfegyverek: 24/42
dobófegyverek: 9/8 (+47%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/9 2. nyomkövetés: 38/30 (+23%) 3. mászás: 7/92 (+6%)
4. csapdakészítés: 11/50 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/1 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 21/63 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 10/74 (+16%) 11. taumaturgia: 20/50 (+7%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. harcművészetek: 6/13 14. zene: 1/39 (+139%) 15. szörnyismeret: 20/94 (+34%)
16. pszi: 13/4 (+15%) 17. vadászat: 1/64 18. bányászat: 11/38 (+88%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> Rodrig (#7126)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 712 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
120 arany (#50) 1 ezüstdarab (#326) 15 kerek kő (#19)
15 ragasztó (#83) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 borkonyó bibe (#312) 1 fémrúd (#104)
1 gromak bőr (#268) 10 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) orgyilkos (#131), főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Mennydörgő Traktor (5086. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek