Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. okt. 4. 11h:21' EZ A 1015. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD 1016. játékheted kezdete: okt. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3838 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 4. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
kf 1578 | kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
tv 372 | támadó/véd. varázslat a 372. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
kt 69 2 | elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot) |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók jobb oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriáspók testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer bal középső lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer jobb oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal párszor kilyukasztod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú bal első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,80] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délre egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos tetű közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,81] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (2 életpontot sebezve). Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
im | imádkozol |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [91,81] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk sűrű sörényét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,82] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szeppent rákfatty. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty bal első lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (1 életpontot sebezve). A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kt 17 7 | elkészíted a 17. tárgyat (7 darabot) |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány bal első lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (1 életpontot sebezve). A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rövid karddal felnyitod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás szőrös kezét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (2 életpontot sebezve). A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a köpködő bruhatag fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal felnyitod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). A köpködő bruhatag bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 1 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
kt 13 2 | elkészíted a 13. tárgyat (2 darabot) |
kt 119 3 | elkészíted a 119. tárgyat (3 darabot) |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra rohansz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (2 életpontot sebezve). A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megcsapod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (1 életpontot sebezve). A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a karmos tankány testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány bal középső lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (2 életpontot sebezve). A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 017 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
tv 1 1 15 | támadó/véd. varázslat az 1. varázslatot az 1. varázslatot a 15. varázslatot |
* 1. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
* 3. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 4. BP: gyk 28 40 0 | gyakorolsz a 28. tárggyal 38 pontért |
NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY) A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik. |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) |
GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY) Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak. |
AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY) Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai. |
KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY) A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet. |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
ILKIN ÉRC (232. TÁRGY) Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni. |
QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
KIS KÁOSZRELIKVIA (2643. TÁRGY) Egy undok kis békát ábrázoló szoborra bukkantál. Az anyaga ismeretlen, de enyhe mágiát sugároz magából. Kétségkívül Chara-dinhoz, pontosabban annak első számú avatárjához, Okülüpajhoz kapcsolódik ez az apró relikvia. Vajon tudod valamire használni? Ki tudja! |
PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY) Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik. |
KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY) A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó. |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
Erő: | 20 (35) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 26 (33) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 23 (33) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 25 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 20 (26) | Életpont: | 320/320 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (29) | Varázspont: | 328/44 | Pénz: | 23 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/3 | Pszi pont: | 9/0 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/38 (+7%) | szúrófegyverek: | 9/20 | vágófegyverek: | 13/1 (+64%) |
ütőfegyverek: | 7/99 | dobófegyverek: | 16/20 (+36%) |
Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) << rövid kard (#171) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
91,83 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/44 | 2. nyomkövetés: | 25/56 (+18%) | 3. mászás: | 3/99 (+15%) |
4. csapdakészítés: | 10/73 (+24%) | 5. csapdaészlelés: | 2/23 | 6. gyógyítás: | 16/28 |
7. titkosírás: | 2/72 | 8. felderítés: | 5/93 | 9. szörnyidomítás: | 2/14 |
10. teológia: | 12/80 (+22%) | 11. taumaturgia: | 11/59 (+4%) | 12. versengés: | 5/7 |
13. harcművészetek: | 19/11 | 14. zene: | 27/72 (+44%) | 15. szörnyismeret: | 9/60 (+20%) |
16. pszi: | 1/49 (+5%) | 17. vadászat: | 8/22 | 18. bányászat: | 11/62 (+33%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 5 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 30 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
kőevő (#62), vadász tatu (#10), sünmedve (#33) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), A Homály Dalnokai (#9143), Meckanor (#4834), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 170. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 11. Szerzett pont: 1125. Beállított erő: 0 Összpont: 1125 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
Összsúly: 102.08 kg | Megterheltség: 127% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | sallank karom (#128) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 1 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 25 | kaja (#2) | 4 | kis káoszrelivkia (#2643) | |||
11 | madártoll (#112) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | 10 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kő (#248) | 3 | púderkő (#119) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
5 | quwarg tojás (#360) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
7 | szögletes kő (#17) | 3 | tankány karom (#237) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
10 | ugh méreg (#166) | 2 | vasérc (#152) | 6 | víz (#27) |
85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | |
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|