143. forduló, 145. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. febr. 1. 9h:00'
EZ A 273. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
274. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,86] koordinátán.
A megbeszélt időpontban elsétálsz a megszervezett kaland helyszínére. Már itt van mindenki, név szerint a következő kalandozók: Padló Picasso, Karalábé, Viripotens és Möszékkel Poszogó . Miközben Padló Picasso előremegy, hogy megbeszélje a részleteket a karaván vezetőjével, ti is felkészültök az útra. Egy hátsóbb szekér mellett léptettek majd, ahonnan kiválóan szemmel tarthatjátok az előttetek álló utat, illetve a környező bokrokat, s a banditákat sem ijesztitek el, ha rajtaütni próbálnának a karavánon. A karaván nekiindul, döcögve... zötyögve. Nem kell sokat várnotok, hamarosan egy erdőbe értek. A környező fákon egyetlen madár sem csicsereg, síri csend van. Nyomasztóan síri. Először csupán egyetlen fej jelenik meg a bokrok között, később három újabb. Borostás, ápolatlan emberek feje. Mire marad időtök kettőt pislogni, már sokan vesznek körbe. Hát itt az ideje megszolgálni a pénzeteket! A te ellenfeled egy útonálló és egy bandita lesz.

Az első támadással útonállót ellen indulsz.
[bandita:] Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) [útonálló:] Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) [bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [útonálló:] Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Mivel bandita áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled. Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát.
Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a bandita nyakát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bandita testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) [bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) [bandita:] A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [útonálló:] 104 tapasztalati pontot kaptál. [bandita:] 865 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 13 aranyat. {Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


Padló Picasso egy vadászkutya, egy útonálló és egy bandita, Karalábé két bandita és egy útonálló, Viripotens egy sötét gnóm és egy bandita, Möszékkel Poszogó egy bandita vérét vette.
Viripotens egy bandita, Möszékkel Poszogó t egy vadászkutya késztette menekülésre.
Maradt még számotokra ellenfél! Padló Picasso vállvetve harcolsz. Egy vadászkutya az ellenfeletek! (ld. enc.)

Szinte nem is látod az ellenfelet társadtól, így támadóvarázslatot sem tudsz rá lőni.
Padló Picasso a fúvócsővel megereszt néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. A lövedék átfúrja a vadászkutya fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Társad háta mögé kényszerültél, így te nem tudsz most nyilazni. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot.
Ököllel Padló Picasso borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a vadászkutya testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal Padló Picasso megdöfödi a vadászkutya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Te már nem tudod az ellenfelet támadni társadtól. A vadászkutya állkapcsa Padló Picasso mellett, ártalmatlanul csapódik össze. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 179 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Padló Picasso terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy kaját). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 99, összes sebződés: 0}


Karalábé egy bandita fölött diadalmaskodott. Viripotens és Möszékkel Poszogó csatlakozik a csapathoz, most hogy végetért a csata. Megfáradtan indultok tovább, nem is gondoltad volna, hogy ennyi testmozgásra lesz szükség a pénzetekért. Az út hátralevő része szerencsére banditamentes, nem történik újabb incidens. Ez a kaland végülis jól végződött, s végre bezsebelhetitek munkátok jutalmát is; az 1200 aranyas fizettséget, plusz némi ékszert a szekérről. Az osztozás után neked 1 aranyozott klipsz (ld. enc.), 1 arany karperec (ld. enc.) és 240 arany jut. (Padló Picasso 1 aranygyűrűvel, 1 arany karpereccel és 240 arannyal , Karalábé 1 aranygyűrűvel, 1 arany karpereccel és 240 arannyal , Viripotens 1 aranygyűrűvel és 240 arannyal , Möszékkel Poszogó 1 aranygyűrűvel, 1 arany karpereccel és 240 arannyal gazdagodott.) Búcsút intesz a többieknek, majd visszafelé indulsz, ahol amúgy letáboroztál. 8775 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 304.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 20 isteni könnycseppet (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Hajnalcsillag átadott neked a 1. napon 15 TU-t.
Padló Picasso, amikor összefutottatok, adott neked egy dobóhálót (ld. enc.), egy rókafarkat, egy nagy aranykulcsot (ld. enc.), egy súlyzót, egy tolmokov-koktélt, egy nagy vaspajzsot, egy varkaudar látógömböt (ld. enc.), egy vas dobónyilat és egy ubuk dobónyílat.
Möszékkel Poszogó , amikor találkoztál vele, adott neked egy tükröt. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Sólyomszem tudása eltörpül a tied mellett: a lábnyom mintázata, a levegőben maradt köhintés alakja és az illatok alapján biztosan tudod, hogy a tolvaj Padló Picasso volt. Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+192 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy halálmadár nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt ellenfeledre rontasz. Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a halálmadár jobb szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. Karmaival a halálmadár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 aranygyűrű. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 324.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 304.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 298.]
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy éber kakukk varázslat! Kakukk! Kakukk! [1 pontot használtál fel, van még 297.]

bb 347 beraksz a bankba a 347. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 257 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 289.]

fog 78 221 elfogod a 78. szörnyet a 221. tárggyal
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

kf 1623 kézbeveszed/felveszed az 1623. tárgyat
A füledre akasztod az aranyozott klipszet. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(80,86) halálmadár (#351)

[74,59] Lakott területre érkeztél.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 279.]

be 698 4 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a ütőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 ütőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 115 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 229.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[80,86] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy Elenios avatárja előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy szent tölgyfát. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [81,86] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz szerencsekockát. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz Viripotens. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy hegyi szamár. Viripotens kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [82,86] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alattomos manó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az alattomos manó bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt a másikra ugrasz. Bányászcsákánnyal teljesen átdöföd az alattomos manó fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alattomos manó hadonászó öklét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az alattomos manó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 205.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[83,86] Az erdő után alacsonyhegység következik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd az alpesi tehén testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy bíbor szulfagor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor bal első lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bíbor szulfagor disznófejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A bíbor szulfagor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 szulfagor agyart. 705 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [84,86] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.


(Továbbmész...) [85,86] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy színes dözmöng. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt ellenfeledre ugrasz. Bányászcsákánnyal teljesen átdöföd a színes dözmöng testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a színes dözmöng bolyhos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A színes dözmöng csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dözmöng szivet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 181.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[86,87] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.


(Továbbmész...) [87,88] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [88,88] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve.

Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 157.]

m 2 mozogsz keletre
[89,88] Síkság, továbbra is csak síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg jobb első lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 149.]

ef 13 503 energia fejlesztése 13
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-13 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [91 pontot használtál fel, van még 58.]

tv 32 51 98 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot az 51. varázslatot a 98. varázslatot
32. varázslat listáról törölve. 51. varázslat listáról törölve. 98. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

szk 184 keresed a 184. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 53.]

bpb bef. parancs berakása:

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 15 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 53.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 50.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 273 t. energia kisütése: 273
Butaság ára beállítás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 47.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 17 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [17 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 2, 13.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY)
A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.

VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY)
A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség.

VADÁSZKUTYA (143. SZÖRNY)
Az idomított vadászkutyák nemcsak a király kedvencei, de a rangosabb főurak és a helytartók udvarában is megtalálhatók. A vadászat mellett a harcra is be vannak idomítva, gazdájuk füttyentésére pillanatok alatt széttépnek akár egy két méter magas fegyveres embert is! Persze a páncéllal védett torkot ők sem bírják átharapni.

ARANYOZOTT KLIPSZ (1623. TÁRGY)
Ez az aprócska ékszer egyike a szekérkaravánon szállított értékeknek, melyet valamelyik közeli város piacán készülnek eladni az élelmes kereskedők. Van is rá kereslet, hiszen imádnak a nép lányai ilyenben pompázni. Szóval ha nem tetszik, akár rögtön el is adhatod valamelyik város ékszerboltjában. Ha azonban úgy döntesz, hogy mégis a füledbe akasztod e csecsebecsét, láss csodát, +3 szerencsét kapsz ott, ahol erre lesz szükséged.

ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY)
Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz.

SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY)
Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. (A plussz 2 szerencsejáték a karakterlapon nincs feltüntetve, de a szükséges helyzetekben automatikusan számolódik.)
[Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.]
A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció.

SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted.

KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr felszentelt papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 20 (34) Szint: 20 Merészség: 6/5 Magasság: 119 cm
IQ: 27 (34) Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 22 (26) Védekezés: 54 (58) Menekülés: 20 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 24 (27) Életpont: 436/399 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (39) Varázspont: 500/134 Pénz: 9766 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 36/7 Pszi pont: 131/159 EFejl: 30
Eddig összesen 904 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4615 TP-t kaptál. Jelenleg 559463 TP-d van. A következő szinthez még 40537 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, Brod, varkaudar varázsló. A 83. fordulódban 5353 arany került a bankszámládra. 6075 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/18 szúrófegyverek: 10/46 (+12%) vágófegyverek: 16/48 (+9%)
ütőfegyverek: 23/3 (+2%) lőfegyverek: 7/17 dobófegyverek: *22/100 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (190%) << csatabárd (#555) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
89,88 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/31 2. nyomkövetés: 28/30 (+40%) 3. mászás: 11/88
4. csapdakészítés: 12/79 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/40 6. gyógyítás: 10/95
7. titkosírás: 3/33 8. felderítés: 12/55 9. szörnyidomítás: 5/72
10. teológia: 25/61 (+19%) 11. taumaturgia: 25/23 (+10%) 12. szerencsejáték: 2/44
13. versengés: 11/78 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 6/59
16. szörnyismeret: 18/60 (+37%) 17. pszi: 20/86 (+3%) 18. zárnyitás: 11/6
19. vadászat: 6/72 20. bányászat: 32/74 (+3%) 21. úszás: 1/47
22. főzés: 7/80 (+15%) 23. csapatmunka: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)
mentális pajzs (#72) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
puha ütés (#60)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 880 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
98 arany (#50) 8 víz (#27) 1 súlyzó (#347)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 2 aranypikkely (#415) 1 dözmöng szív (#122)
1 drótszőr (#37) 1 kaktusztüske (#114) 1 madártoll (#112)
2 pirkit (#153) 2 szulfagor agyar (#677) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,86) halálmadár (#351), délnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 1. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(81,86) ork kunyhó (#1683), szent tölgyfa (#393), Viripotens (3021. kalandozó), Karalábé (3633. kalandozó)
(82,86) alattomos manó (#756), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(83,86) alpesi tehenek (#91), Sheran rúnaköve, világítótorony (#156), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(85,86) színes dözmöng (#78), nukleáris cickány (#155)
(86,87) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(87,88) Tharr rúnaköve, trikornis (#104)
(88,88) Dornodon rúnaköve
(89,88) szent tölgyfa (#393), oltár, 26. jellempróba, élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek