143. forduló, 145. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 25. 6h:42'
EZ A 151. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
152. játékheted kezdete: ápr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 21

BALOARG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,110] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+62 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-18 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

m 1 mozogsz északkeletre
[109,109] Még mindig bozótos. A távolban sakálok üvöltenek. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy epokitféreg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az epokitféreg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2300 pontot kell rákölteni.) Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol Leviatannal. Tharr tanítványa. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy mind. topázát, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar felderítő trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy ryuku csapásvezető trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Thunder Powerrel. Tharr ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy q. rohamosztagos trófea, egy védelmező morf trófea és egy Brod trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kőkés. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[6 pontot használtál fel, van még 306.]

ep 256 40 építed a 256. tárgyat 40 pontért
A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Óriási köveket keresel, és hatalmas erődet bevetve, idegörgeted őket. Trükkös emelőrendszert használsz a magasan levő kövek felrakásához. 50 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 266.]

ep 256 40 építed a 256. tárgyat 40 pontért
A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Óriási köveket keresel, és hatalmas erődet bevetve, idegörgeted őket. Trükkös emelőrendszert használsz a magasan levő kövek felrakásához. 50 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 226.]

ep 256 40 építed a 256. tárgyat 40 pontért
A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Óriási köveket keresel, és hatalmas erődet bevetve, idegörgeted őket. Trükkös emelőrendszert használsz a magasan levő kövek felrakásához. Nem is hiszed el, hogy elkészültél: mind a tizenkét oszlop áll! Nekilátsz a külső falak felhúzásának. Nagy köveket pakolsz egymásra, jó vastag falat építesz. Keményen dolgozol órákon át. 50 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 186.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[108,109] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a topránypolip testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kérődző etra. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra jobb első lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 etra hályog. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [107,108] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen uzbány nyomokra bukkansz! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az uzbány jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran templomot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [106,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szomjazva veted magad a vízre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd, hogy sajnos most nincs nálad elég pénz, de megígéred, hogy legközelebb még élni fogsz az alkalom adta lehetőségekkel. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [32 pontot használtál fel, van még 154.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
[107,107] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy garokk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a garokk testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár hatalmas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a sullár nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,108] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy Sheran templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [109,109] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2180 pontot kell rákölteni.) Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 878 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[18 pontot használtál fel, van még 136.]

m 4 mozogsz délre
[109,110] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Felfedeztél egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Vemhes Guppi hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Felismered a közeledőt. Csak egy pordémon. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pordémon portestét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 130.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Apám sok-sok subát öltött,
Megsirattam, ha vetkőzött.
Átkutatod a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [40 pontot használtál fel, van még 90.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[109,111] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy Tharr templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,112] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy templomot. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Húsrágó Hídverő orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 70.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 65.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 431 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 62.]

* 3. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+13 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 32.]

* 4. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 12.]

* 5. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 8, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr tanítványa vagy. Papi hited: 90. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 32 (43) Támadás: 40 Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 23 (34) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 25 (34) Életpont: 609/465 Jellem: semleges (-12) Tul. pont: 5
Szerencse: 27 (36) Varázspont: 785/420 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 36/34 Pszi pont: 179/201 EFejl: 17
Eddig összesen 1520 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 905 TP-t kaptál. Jelenleg 1 090 973 TP-d van. A következő szinthez még 109 027 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, varkaudar felderítő, harcias morf. A 139. fordulódban 675 arany került a bankszámládra. 705 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 27/76 (+1%) vágófegyverek: 6/47 ütőfegyverek: 12/10 (+44%)
lőfegyverek: *20/100 dobófegyverek: 2/44

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
108,112 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 128

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/51 2. nyomkövetés: 31/26 (+30%) 3. mászás: 7/74 (+2%)
4. csapdakészítés: 25/8 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/59 6. gyógyítás: 23/74
7. titkosírás: 1/69 8. felderítés: 6/86 (+66%) 9. szörnyidomítás: 1/56
10. teológia: 15/36 (+12%) 11. taumaturgia: 32/12 (+3%) 12. szerencsejáték: 3/45
13. versengés: 12/45 14. zene: 32/99 (+37%) 15. szörnyismeret: 5/47
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 3/93
19. bányászat: 30/26 (+3%) 20. főzés: 9/17 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
elfogod uzbányt (#102) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 510, az összesen kapott pontszám: 51760. (összesen ölhető: 510 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1120 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 203.77 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 etra hályog (#712) 7 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
3 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
92 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107 108 109 110
106
107
108
109
110
111
112
113
(106,108) quwarg királynő (#153), tavacska
(107,107) garokkok (#73), oltár, 46. jellempróba, sullár (#101)
(107,108) uzbányok (#102), a 49. labirintus bejárata, Elenios oltár
(108,108) Dornodon oltár, rájanyékek (#58)
(108,109) mély kút (#93), 31. jellempróba, topránypolip (#86), kérődző etra (#368)
(108,112) mélységi grittangok (#103), Tharr oltár, oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(109,109) epokitféreg (#147), oltár, 255. jellempróba, 32. jellempróba, Leviatan (1222. kalandozó), Thunder Power (5623. kalandozó), ryuku gárdista (#360)
(109,110) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), phua-kúp (#372), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), pordémon (#253)
(109,111) Dornodon rúnaköve, művészi porolit (#720), Elenios oltár

Üzenet küldése a karakternek