142. forduló, 144. forduló, Roante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 19. 12h:08'
EZ A 274. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD
275. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4812
SZÁMLA : XXXX

ROANTE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,56] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ryuku csizmát (1500 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 3 angyalok gyűrűjét (1000 arany), 3 áldott követ (100 arany).
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy szürke rinocérosz fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval megütöd a szürke rinocérosz jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr. 800 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 341.]

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 330 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 333.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 4. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 318.]

* 5. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy tolvajszem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
V 4 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

tv 98 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot
98. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

bb 2 24 beraksz a bankba a 2. tárgyat (24 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 24 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

kf 529 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

m 4 mozogsz délre
[85,57] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaffogó hebrencs közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1860 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 310.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ep 256 80 építed a 256. tárgyat 80 pontért
Folytatod a külső falak építését. Nagy köveket pakolsz egymásra, jó vastag falat építesz. Jól megizzadsz a munkában. 100 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [80 pontot használtál fel, van még 230.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[86,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [87,56] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felfedeztél egy gumifát. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Találsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2600 pontot kell rákölteni.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a törpemammut ormányát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a törpemammut nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [88,56] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Ellenvarázslat, 1 Orzag bilincse, 1 Influenza, 1 Garokk. Ez egy pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 550 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 47 aranyad, ami most már az övé.
Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 196.]

m 2 mozogsz keletre
[89,56] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Észreveszel egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat nyakát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 188.]

tim 25 titkosírás megfejtése 25 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A rengeteg gondolkodás nem vezetett eredményre! Képtelen voltál megoldani a rejtvényt. [15 pontot használtál fel, van még 173.]

m 4 3 6 mozogsz délre, délkeletre, nyugatra
[89,57] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork sámán testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [90,58] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 98 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ryuku kopjával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [89,58] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy nukleáris cickány. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Raia oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [32 pontot használtál fel, van még 141.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranygyűrűt. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. [28 pontot használtál fel, van még 113.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[88,57] Síkság, továbbra is csak síkság.

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [89,56] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Észreveszel egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 97.]

ba 9095 nem támadod a 9095. kalandozót
BA 9095 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

t 9095 támadod a 9095. kalandozót
FT 9095 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

ba 9098 nem támadod a 9098. kalandozót
BA 9098 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

ef 5 503 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 62.]

szk 354 keresed a 354. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy erszényes elkarogot. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 2. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. A produkciót már egészen élvezetes - rajtad kívül néhány vikócmajom is képes végighallgatni! [10 pontot használtál fel, van még 52.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 47.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
12 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 17 fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [17 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 2, 16.
Jelenleg 2634 felépült monolit, és 7232 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tolvajszem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 284 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY)
A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza.

KARAKTERLAP

Roante, egy szőke, göndör hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hittérítője vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 143. fordulód.

Erő: 25 (37) Szint: 20 Merészség: 5/2 Magasság: 193 cm
IQ: 28 (39) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 13 (22) Védekezés: 32 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 13 (24) Életpont: 505/505 Jellem: gonosz (204) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (31) Varázspont: 592/55 Pénz: 1487 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 42/2 Pszi pont: 116/12 EFejl: 30
Eddig összesen 1119 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 188 TP-t kaptál. Jelenleg 567 620 TP-d van. A következő szinthez még 32 380 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, élőholt quwarg, quwarg harcos. A 125. fordulódban 23854 arany került a bankszámládra. 24331 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/44 szúrófegyverek: 20/7 vágófegyverek: 20/1
ütőfegyverek: 8/20 (+25%) lőfegyverek: 18/73 (+9%) dobófegyverek: 20/88 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 163 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 261 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/100 (+12%) 2. nyomkövetés: 36/10 (+40%) 3. lopás: 1/77
4. mászás: 9/33 (+9%) 5. csapdakészítés: 26/5 (-4%) 6. csapdaészlelés: 5/34
7. gyógyítás: 14/37 8. titkosírás: 7/92 (+9%) 9. felderítés: 6/96
10. szörnyidomítás: 4/60 11. teológia: 18/48 (+6%) 12. taumaturgia: 16/25 (+33%)
13. szerencsejáték: 2/63 (+12%) 14. versengés: 12/92 (+9%) 15. zene: 6/31 (+12%)
16. szörnyismeret: 15/86 (+37%) 17. pszi: 12/37 (+14%) 18. zárnyitás: 8/91
19. vadászat: 4/64 20. bányászat: 13/98 (+18%) 21. testépítés: 2/83 (+21%)
22. főzés: 8/54 (+11%) 23. csapatmunka: 1/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (a halál csókja (#187))
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 10 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot )
elfogod fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tompítás (#40), tükörpajzs (#101), oldás (#372), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 22, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 50, 51, 53, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6.
Kész: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 296 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
67 arany (#50) 21 kaja (#2) 3 spiritusz (#170)
32 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 karbin plazma (#199) 1 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

84 85 86 87 88 89 90 91
55
56
57
58
59
(85,56) szürke rinocérosz (#346)
(85,57) kaffogó hebrencsek (#88), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, Sheran oltár, Chara-din rúnaköve
(86,56) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, ryuku légiós (#361)
(87,56) gumifa (#38), Elenios oltár, oltár, törpemammut (#115)
(88,56) gyilkos tetű (#116)
(88,57) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(89,56) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), phua-kúp (#372), arató csattanat (#144)
(89,57) ork sámán (#345), Raia oltár
(89,58) nukleáris cickány (#155), márványtorony (#175), Raia oltár, művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110)
(90,58) olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), érclelőhely, manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek