| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. jan. 25. 9h:05' EZ A 272. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD 273. játékheted kezdete: jan. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
| v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
| kt 351 5 | elkészíted a 351. tárgyat (5 darabot) |
| v 6 99 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
| ek 6 3950 | t. energia kisütése: 6 3950 |
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| t 7143 | támadod a 7143. szörnyet |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mocsárivérc puha testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal néhányszor meglegyinted a mocsárivérc puha testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a mocsárivérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mocsárivérc csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a bal vállad. (4 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A mocsárivérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 mocsárivércszem (ld. enc.). 2063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 188, gyógyulás: 0, összesen: -188 ÉP}
| gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
| v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél.
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| m 2 4 5 | mozogsz keletre, délre, délnyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a xirnox fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra támadsz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a xirnox testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a xirnox bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a xirnox száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [93,64] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mocsári ácsorgó. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a mocsári ácsorgó fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Brod buzogányával néhányszor súrolod a mocsári ácsorgó testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a mocsári ácsorgó jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mocsári ácsorgó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 37 életpontot vesztettél. A mocsári ácsorgó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 sullár hólyagot. 1130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [92,65] A terep változik: ismét síkságon vagy.
| m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel eltalálod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [90,67] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Továbbmész...) [89,68] Továbbra is síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod az ork sámán jobb karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán erszény. 497 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
| m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [87,70] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [86,71] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Észreveszel egy templomot. Sheran hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
| v 21 6 | elmormolod a 21. varázslatot |
| szk 85 | keresed a 85. szörnyet |
| ef 15 503 | energia fejlesztése 15 |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| fkt | felt. készítesz |
| fkt 17 2 1 | felt. készítesz a 17. tárgyat (2 darabot) |
| fkt 116 1 1 | felt. készítesz a 116. tárgyat (1 darabot) |
| fkt 1253 12 1 | felt. készítesz az 1253. tárgyat (12 darabot) |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 3 38 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért |
| MOCSÁRIVÉRCSZEM (1758. TÁRGY) A mocsárivérc nagy, vizenyős szeme nem tudni mire jó, biztosan valamiféle varázslat komponenseként lehet felhasználni. |
| KOBRAHARAPÁS Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyőznek náluk jóval nagyobb és erősebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra. |
MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY)Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik. |
| Erő: | 20 (34) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 119 cm |
| IQ: | 27 (34) | Támadás: | 31 (33) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
| Ügyesség: | 21 (25) | Védekezés: | 53 (57) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 68/68 év |
| Egészség: | 24 (27) | Életpont: | 429/226 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 24 (36) | Varázspont: | 458/12 | Pénz: | 9218 arany | Kép. pont: | 8 |
| Tudatpont: | 36/0 | Pszi pont: | 131/154 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 7/0 (+12%) | szúrófegyverek: | 10/30 | vágófegyverek: | 16/19 (+8%) |
| ütőfegyverek: | 22/84 (+6%) | lőfegyverek: | 7/17 | dobófegyverek: | 22/78 (+10%) |
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << csatabárd (#555) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 86,71 mezőn táborozol |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/31 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 27/70 (+15%) | 3. mászás: | 11/88 |
| 4. csapdakészítés: | 12/67 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/40 (+300%) | 6. gyógyítás: | 10/95 (+50%) |
| 7. titkosírás: | 3/33 | 8. felderítés: | 12/55 | 9. szörnyidomítás: | 5/72 |
| 10. teológia: | 24/93 (+27%) | 11. taumaturgia: | 24/88 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 2/44 |
| 13. versengés: | 11/60 | 14. harcművészetek: | 3/48 (+62%) | 15. zene: | 6/59 |
| 16. szörnyismeret: | 17/64 | 17. pszi: | 20/68 (+4%) | 18. zárnyitás: | 14/6 (+300%) |
| 19. vadászat: | 6/72 | 20. bányászat: | 32/63 | 21. úszás: | 1/0 |
| 22. főzés: | 7/35 | 23. csapatmunka: | 1/49 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 16 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | tolvajvér (#364) | áldomás (#6) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
| 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
| 3.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 23 TU. |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1008 TU szükséges.) |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 14 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bumeráng (#249) | |||
| 2 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 4 | kaja (#2) | 1 | mocsárivércszem (#1758) | 1 | rézdarab (#70) | |||
| 1 | sámán erszény (#650) | 1 | sullár hólyag (#168) | 6 | tinta (#101) | |||
| 1 | xirnox szív (#213) | |||||||