TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2013. jan. 23. 9h:05'
EZ A 272. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
273. játékheted kezdete: jan. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX
|
MORHOLT KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,53] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+190 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+62 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy manifesztátor nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 307.]
| * 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 302.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]
| * 3. KP: |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 287.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 282.]
| * 5. KP: |
használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 281.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy alku varázs hatalmát. Alkudozni fogsz. [1 pontot használtál fel, van még 280.]
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 280.]
| v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]
| v 14 1 |
elmormolod a 14. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 270.]
| v 1 99 30 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 30 életpontot tudsz így gyógyulni. [-28 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]
| fas 32 152 |
felt. ásás 32 pontért 152 |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 265.]
| bb 56 152 1113 |
beraksz a bankba az 56. tárgyat (152 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 15 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 2 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 2 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 265.]
| h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 257 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 262.]
[136,53] A bozótost ritka erdő váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. Találsz egy szekérkaravánt. Nyugatra tart.
Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 254.]
| be 1215 15 |
bemész az 1215. épületbe |
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A háromkezű mutáns, aki a jármű elé kötött lovakat hajtja bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván nyugatra indul.
6 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy mínosz-kúp, egy barátság szent tüze, egy Chara-din monolitja, egy művészi porolit; 9 mérföldre az indulási helytől (sűrű erdőben): van itt egy Chara-din monolitja; 12 mérföld megtétele után (sűrű erdőben): van itt egy régészeti lelőhely; 15 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): egy eltévedt ragyás burástya megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; van itt egy művészi porolit; 18 mérföld zötykölődés után (síkságon): egy eltévedt sóhajtó dorony megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; 24 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): kisebb zavar támad, amikor felbukkan néhány ragyás burástya, de hamar elzavarja őket valaki ott elől; van itt egy régészeti lelőhely, egy művészi porolit, egy barátság szent tüze; 30 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy Chara-din monolitja, egy régészeti lelőhely; 36 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy művészi porolit; 39 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy művészi porolit; 42 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy művészi porolit.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 224.]
AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED
(136,53) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), nyugatra tartó szekérkaraván (#1215)
[121,53] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.
[0 pontot használtál fel, van még 224.]
| m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[120,54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [119,55] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.
Összefutsz egy kopasz, piros szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Jobb kezében egy botot tart. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Daergar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Továbbmész...) [118,56] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy barátság szent tüzét. Délnyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 200.]
[117,57] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog jobb oldalát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csatabárddal kissé megkarcolgatod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy barátság szent tüzét. Északra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [8 pontot használtál fel, van még 192.]
| be 1215 15 |
bemész az 1215. épületbe |
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván nyugatra indul.
3 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy grok-képződmény; 6 mérföld megtétele után (síkságon): elhaladtok egy csapat uzbány mellett, békésnek tűnnek, biztos most ettek; 12 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy quwarg boly; 15 mérföldre az indulási helytől (sűrű erdőben): van itt egy művészi porolit; 24 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy templom; 30 mérföldre az indulási helytől (ritka erdőben): van itt egy templom; 42 mérföldre az indulási helytől (dombságon): van itt egy vaskohó.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 162.]
AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED
(117,57) erszényes elkarog (#354), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), oltár, 41. jellempróba
(118,56) quwarg harcos (#201), 49. jellempróba
(119,55) 45. jellempróba, Daergar (2321. kalandozó)
(120,54) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
[102,57] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra támadsz. Csatabárddal néhányszor megkarcolod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 1547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 152.]
| m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[101,58] Amerre csak a szem ellát, dombok. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy sérült mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,59] Továbbra is dombság. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Felfedeztél egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Látsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar felderítő került az utadba. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal néhányszor meglegyinted a varkaudar felderítő fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [99,60] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült gyilkos tetű. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy rőtmanó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rőtmanó karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[24 pontot használtál fel, van még 128.]
| m 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
[98,61] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Továbbmész...) [97,62] Továbbra is dombság.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 104.]
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 104.]
| v 96 73 57 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(97,62) Sheran oltár, vaskohó (#155), 35. jellempróba, érclelőhely
(98,61) 42. jellempróba, Raia oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(99,60) gyilkos tetű (#116), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, rőtmanó (#55)
(100,59) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133)
(101,58) Raia oltár, 38. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(102,57) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417), érclelőhely
[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Felfedeztél egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Összeakadsz egy ezüsthajú, barna szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Fairlight személyes testőrként szolgáló avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy ónix masszavadítót, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gábor a Kalandozó. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 94.]
| ef 19 503 |
energia fejlesztése 19 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 3.]
| szk 781 |
keresed a 781. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
| v 83 |
elmormolod a 83. varázslatot |
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 34 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
| hu 42 41 307 |
hulladék: 42 41 307 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz távcsövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz grákóbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
| * 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 30, 12.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 280 pontot. A következő körben tehát 280 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni. |
KARAKTERLAP
Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr felszentelt papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 139. fordulód.
| Erő: |
20 (34) |
Szint: |
20 |
Merészség: |
6/5 |
Magasság: |
119 cm |
| IQ: |
27 (34) |
Támadás: |
27 (29) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
68 kg |
| Ügyesség: |
21 (25) |
Védekezés: |
53 (57) |
Menekülés: |
20 % |
Életkor: |
68/68 év |
| Egészség: |
24 (27) |
Életpont: |
427/388 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
24 (36) |
Varázspont: |
458/11 |
Pénz: |
9165 arany |
Kép. pont: |
8 |
| Tudatpont: |
36/6 |
Pszi pont: |
131/138 |
|
|
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 869 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6362 TP-t kaptál. Jelenleg 520780 TP-d van. A következő szinthez még 79220 TP szükséges. Trófeáid:
quwarg nagymester,
Brod,
varkaudar varázsló. A 83. fordulódban 5353 arany került a bankszámládra. 6022 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
6/82 (+18%) |
szúrófegyverek: |
10/30 |
vágófegyverek: |
15/97 (+11%) |
| ütőfegyverek: |
22/70 (+6%) |
lőfegyverek: |
7/17 |
dobófegyverek: |
22/56 (+8%) |
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << csatabárd (#555) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 73,57 mezőn táborozol |
| Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 97,62 |
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
8/31 |
2. nyomkövetés: |
27/50 (+25%) |
3. mászás: |
11/88 |
| 4. csapdakészítés: |
12/55 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
4/40 (-600%) |
6. gyógyítás: |
10/45 |
| 7. titkosírás: |
3/33 |
8. felderítés: |
12/55 |
9. szörnyidomítás: |
5/16 |
| 10. teológia: |
24/59 (+22%) |
11. taumaturgia: |
24/63 (+15%) |
12. szerencsejáték: |
2/44 |
| 13. versengés: |
11/51 (+9%) |
14. zene: |
6/59 |
15. szörnyismeret: |
17/27 (+22%) |
| 16. pszi: |
20/59 (+5%) |
17. zárnyitás: |
11/6 |
18. vadászat: |
6/72 |
| 19. bányászat: |
32/62 (+11%) |
20. úszás: |
1/0 |
21. főzés: |
7/35 (+15%) |
| 22. csapatmunka: |
1/49 |
|
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
|
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
|
| Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 16 költség alatt; |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
| 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
| 3.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU. |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1013 TU szükséges.) |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Gábor a Kalandozó (4565. kalandozó)