| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. jan. 14. 9h:04' EZ A 270. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD 271. játékheted kezdete: jan. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
| vps 50 | VP spórolása: 50 |
| v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
| v 6 99 19 | elmormolod a 6. varázslatot |
| v 1 99 24 | elmormolod az 1. varázslatot |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| m 2 | mozogsz keletre |
| kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 343 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgoró jobb lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A tükörpáncél védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával néhányszor súrolod az orgoró testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 kőszemet. 1181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Brod buzogányával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal néhányszor megkarcolod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
| be 606 | bemész a 606. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 39: kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 209.]
| m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Brod buzogányával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával gyengén megütögeted az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 9 drótszőrt. 1593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [138,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sérült karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a karmos tankány testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 tankány karmot. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [137,89] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal vállát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [135,89] Még mindig az erdőben vagy. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Továbbmész...) [134,89] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
| m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rontasz. Csatabárddal kicsit megvagdalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 magszim belet. 1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [132,89] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal néhányszor meglegyinted a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a kék rothasztó jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1559 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a proteinfecske jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 madártollat. 377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vpf 50 | VP elővétele: 50 |
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 8 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal párszor súrolva eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a varkaudar íjász bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bal karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| ef 9 | energia fejlesztése 9 |
| szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
ORGORÓ (170. SZÖRNY)Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére. |
AZ ALANORI CSATORNAAz alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb... |
EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY)Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort... |
| Erő: | 20 (33) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 119 cm |
| IQ: | 26 (33) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
| Ügyesség: | 20 (24) | Védekezés: | 52 (56) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 68/68 év |
| Egészség: | 23 (26) | Életpont: | 426/331 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 22 (34) | Varázspont: | 432/27 | Pénz: | 8809 arany | Kép. pont: | 8 |
| Tudatpont: | 36/7 | Pszi pont: | 131/108 | EFejl: | 26 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 6/34 (+37%) | szúrófegyverek: | 10/30 | vágófegyverek: | 15/45 (+17%) |
| ütőfegyverek: | 22/20 (+16%) | lőfegyverek: | 7/17 | dobófegyverek: | *21/100 (+18%) |
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << csatabárd (#555) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 95,107 mezőn táborozol |
| Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 132,89 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/31 | 2. nyomkövetés: | 26/45 (+10%) | 3. mászás: | 11/73 (+6%) |
| 4. csapdakészítés: | 12/32 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/12 | 6. gyógyítás: | 10/45 |
| 7. titkosírás: | 3/33 | 8. felderítés: | 12/44 (+19%) | 9. szörnyidomítás: | 5/16 |
| 10. teológia: | 23/51 (+18%) | 11. taumaturgia: | 23/81 (+25%) | 12. szerencsejáték: | 2/44 |
| 13. versengés: | 11/33 (+9%) | 14. zene: | 6/59 | 15. szörnyismeret: | 16/83 (+22%) |
| 16. pszi: | 20/32 (+8%) | 17. zárnyitás: | 10/15 | 18. vadászat: | 6/72 |
| 19. bányászat: | 32/36 | 20. főzés: | 7/20 (+15%) | 21. csapatmunka: | 1/49 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért |
| készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 16 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
| hadiszerencse II (#24) | a lélek védelme (#57) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve) |
| 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
| 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 49 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 3 | galachmit (#310) | 1 | kaja (#2) | 5 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 317 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 3 | bumeráng (#249) | |||
| 9 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | kőszem (#304) | |||
| 3 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
| 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
| 1 | szögletes kő (#17) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | |||
| 4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||||