132. forduló, 134. forduló, Oda Nobuo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 13. 9h:30'
EZ A 298. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
299. játékheted kezdete: márc. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5779
SZÁMLA : XXXX

ODA NOBUO KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,47] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy Tguarkhan trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
A 4. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Tguarkhan trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.
Az 5. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Bőre gránitszürke. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy Tguarkhan trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Laria. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 6. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű mutáns férfival. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy ragyás burástya. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
A 6. napon összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight főpap-jelöltje. Egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy sóhajtó dorony cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz.
A 7. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vérvörös köpenyt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 8. napon összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight főpap-jelöltje. Egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy sóhajtó dorony. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Odébbállsz.
A 8. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy lábascet trófea és egy Ciang Csí trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összeismerkedtek. Az ő neve Drake Pszimaster. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 11. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy bunthar trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Azt is megállapítod, hogy férfié. A tolvaj egyéb nyomot is hagyott: találsz egy tüsi ezüst hajszálat és egy szőrszálat egy bajuszból. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 268.]

* 4. KP: gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [1 pontot használtál fel, van még 267.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

v 1 999 5 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
P 65 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

p 71 használod a 71. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 252.]
[A parancs tárolásra került.]

t 104 támadod a 104. szörnyet
FT 104 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

t 104 támadod a 104. szörnyet
FT 104 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 10 életpontot sebeztél. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {KCC:} Rövid karddal végigvágod a trikornis nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szarvaival a trikornis megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 19, gyógyulás: 13, összesen: -6 ÉP}


rm 127 173 25 rombolsz a 127. tárggyal a 173. tárgyat 25 pontért
Kivágod a növényt - ez sem fog többé virágozni, nem lesz többé termése! Ezen a mezőn megszűnt a nekrofun.
(+2 gonoszság.) Ez jól esett! (+25 varázspont.) [25 pontot használtál fel, van még 227.]

m 1 mozogsz északkeletre
[133,46] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ebor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy epokitféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg szelvényes testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal súrolod az epokitféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 14, gyógyulás: 16, összesen: +2 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Bőre gránitszürke. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy Tguarkhan trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Laria. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. Egészséged TF-elődött. [47 pontot használtál fel, van még 180.]

rm 127 179 25 rombolsz a 127. tárggyal a 179. tárgyat 25 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 8 mozogsz északra
[133,45] A bozótos után most hegyek között vagy. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy tüskés harci gromak. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak jobb első lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-12 életpont.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel megcsapod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-4 életpont.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal súrolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 58, gyógyulás: 20, összesen: -38 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 168.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. 2.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat. 3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. [30 pontot használtál fel, van még 138.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 3 trikornis szarvat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. [30 pontot használtál fel, van még 108.]

ba 9141 nem támadod a 9141. KT tagjait
Hirtelen jeges fuvallat járja át elmédet. Megrettensz hatalmától és rémülten hallgatod a régi társak suttogó kérdéseit: "Miért? Miért?? Miért?!". Idegen lények vérfagyasztó sikolyait hallod amint elszakad tudatod a Közösségtől. Iszonyú fájdalmak járják át testedet (-10 max. életerő). Átkozod magad tetted miatt, hisz tudod, hogy mostantól az ÁRULÓ bélyeg lángol tovább aurádon. Térdre borulsz és halkan rebeged a szavakat: "Bocsánat!". [0 pontot használtál fel, van még 108.]

ft 990 1 támadod a jó jelleműeket
FT 990 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
GYK 28 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 103.]

rm 127 173 25 rombolsz a 127. tárggyal a 173. tárgyat 25 pontért
Apró cafatokra vágod a szárát, levelét, virágát (vagy ami van). Vége! Ezen a mezőn megszűnt a nekrofun.
(+2 gonoszság.) Aahh, micsoda pusztítás! (+25 varázspont.) [25 pontot használtál fel, van még 78.]

m 8 7 4 mozogsz északra, északnyugatra, délre
[133,44] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bunthar. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar nyakát. Kritikus ütés! (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {KCC:} Rövid karddal megkarcolod a bunthar testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 71, gyógyulás: 21, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+57 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,43] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Látsz egy nekrofunt.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Fekete Monyóbával. Fairlight főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész.

(Továbbmész...) [132,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Daleron Kawer vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy érző szívű dromedár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az érző szívű dromedár testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal végigvágod az érző szívű dromedár kiszáradt bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lábával meglök az érző szívű dromedár. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az érző szívű dromedár nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki az érző szívű dromedár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 3 vizet. 680 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 9, gyógyulás: 14, összesen: +5 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [61 pontot használtál fel, van még 17.]

szk 357 keresed a 357. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy dűnekukacot. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 2790 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: élelemszerzés 4 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [4 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: gyakorolsz a 28. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kezdenek halványodni korábbi Közös Tudatod emlékei. (-5 max. életerő.) Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 274 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez az egy fordulóig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.

KARAKTERLAP

Oda Nobuo, egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű, harcsabajszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Leah tanítványa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 133. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 17 Merészség: 9/1 Magasság: 141 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 272/141 Jellem: gonosz (105) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 150/43 Pénz: 23 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 18/6 Pszi pont: 51/3 EFejl: 1
Eddig összesen 429 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4507 TP-t kaptál. Jelenleg 202679 TP-d van. A következő szinthez még 57321 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, bunthar, jégtroll. A 122. fordulódban 3 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 3 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/56 (+10%) szúrófegyverek: 1/39 vágófegyverek: 7/46 (+5%)
ütőfegyverek: 1/35 lőfegyverek: 17/97 dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/15 2. nyomkövetés: 19/42 (+23%) 3. mászás: 4/14
4. csapdakészítés: 12/37 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/94 6. gyógyítás: 43/88 (+20%)
7. titkosírás: 1/78 8. felderítés: 3/19 9. szörnyidomítás: 3/90
10. teológia: 13/6 (+25%) 11. taumaturgia: 16/27 (+11%) 12. versengés: 4/12
13. harcművészetek: 23/5 14. zene: 3/26 15. szörnyismeret: 10/30
16. pszi: 8/75 (+15%) 17. zárnyitás: 1/22 18. vadászat: 7/8 (+4%)
19. bányászat: 7/82

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 40% életerő alatt 25 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 15 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
rőtmanó berzerker (#369), uzbány (#102) (csak egyszer), alpesi tehén (#91), joviális m.szockó (#211), degradátor (#210), vízionár (#66), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), velociraptor (#161) (csak egyszer), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Ababo (#1697), Soi D'Arnan (#4736), kardfogú fülemüle (#146), DbEgesz Buxa (#5867), nómenklatúra (#158), purifikátor (#157), gonoszok (#988), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> ongóliant (#159) jégcsóva (#41) >> szintszívó lények (#9097)
jégcsóva (#41) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> férfiak (#998) lángcsóva (#31) >> velociraptor (#161)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a II. nyílt olimpián.

Összsúly: 78.93 kg Megterheltség: 127%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 trikornis szarv (#198) 36 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunthar bőr (#733) 1 gromak bőr (#268) 20 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,43) nekrofun (#173), Fekete Monyóba (4160. kalandozó)
(132,44) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érző szívű dromedár (#753)
(132,47) trikornisok (#104)
(133,44) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), buntharok (#396)
(133,45) Tharr oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), tüskés harci gromakok (#156)
(133,46) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, 42. jellempróba, epokitféreg (#147), Laria (4138. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek