| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. jan. 7. 9h:05' EZ A 254. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD 255. játékheted kezdete: jan. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
| h 979 | használod a 979. tárgyat |
| dd 183 268 | eldobod a 183. tárgyat a 268. tárgyat |
| v 6 99 18 | elmormolod a 6. varázslatot |
| lm 27 17 | mozogsz 27 17 |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő réz papi karkötő felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
| lm 18 905 30 | mozogsz 18 905 30 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 fülemüle agyart. 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
| ov | óvatosságod: |
| lm 29 20 | mozogsz 29 20 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal kissé megkarcolgatod a kétfejű troll testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a kétfejű troll testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Csatabárddal kicsit megvágod a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-25 életpont)! Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
| d 123 2 | eldobod a 123. tárgyat (2 darabot) |
| bb 216 164 2 | beraksz a bankba a 216. tárgyat (164 darabot) |
| lm 1 | mozogsz 1 |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [124,86] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy.
(Továbbmész...) [125,87] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [125,89] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Továbbmész...) [125,90] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trappoló dinymák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a trappoló dinymák testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 4 | mozogsz délre |
| kut 5 | kutatsz 5 pontért |
| m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával néhány helyen meghorzsolod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [127,92] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista nyakát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |











































































































































































| tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
| a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
| ? | ? | ? | ? | ![]() |
![]() |
? | ? | ? | ? | ![]() |
![]() |
? | ? | ? | ? | ? | ![]() |
? | ? | ![]() |
? | ? | ![]() |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
| szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
| ext | visszadátumozás kérelem |
| kb 2 6 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 30 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért |
KETREC (216. TÁRGY)Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában. |
AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY)Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte. |
| GALACHMIT (310. TÁRGY) A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást. |
| Erő: | 20 (33) | Szint: | 19 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 119 cm |
| IQ: | 26 (33) | Támadás: | 30 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
| Ügyesség: | 20 (24) | Védekezés: | 50 (53) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 68/68 év |
| Egészség: | 23 (26) | Életpont: | 420/383 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 22 (29) | Varázspont: | 416/59 | Pénz: | 8630 arany | Kép. pont: | 6 |
| Tudatpont: | 36/10 | Pszi pont: | 131/142 | EFejl: | 12 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 5/55 | szúrófegyverek: | 10/30 | vágófegyverek: | 14/96 (+9%) |
| ütőfegyverek: | 21/80 (+12%) | lőfegyverek: | 7/17 | dobófegyverek: | 21/42 (+14%) |
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << csatabárd (#555) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 127,92 mezőn táborozol |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/31 | 2. nyomkövetés: | 26/10 (+25%) | 3. mászás: | 11/61 (+6%) |
| 4. csapdakészítés: | 12/14 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/12 (+42%) | 6. gyógyítás: | 10/45 |
| 7. titkosírás: | 2/96 (+31%) | 8. felderítés: | 6/82 (+64%) | 9. szörnyidomítás: | 5/16 |
| 10. teológia: | 23/7 (+12%) | 11. taumaturgia: | 23/6 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 2/44 |
| 13. versengés: | 11/6 | 14. zene: | 6/59 | 15. szörnyismeret: | 16/2 |
| 16. pszi: | 20/14 (+2%) | 17. zárnyitás: | 10/15 (+29%) | 18. vadászat: | 6/72 |
| 19. bányászat: | 32/36 (+21%) | 20. főzés: | 7/5 | 21. csapatmunka: | 1/49 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért |
| készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 16 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | áldomás (#6) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1) |
| 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
| 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) időfolyamok (394) testvéri segítség (411) csillagapród idézés (412) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 151 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | gromak bőr (#268) | 13 | kaja (#2) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
| 1 | vaskulcs (#183) | 4 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 150 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
| 1 | galachmit (#310) | 1 | gyíkfű (#201) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
| 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | óndarab (#85) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
| 32 | tigroszlán fog (#63) | 6 | tinta (#101) | 5 | vasérc (#152) | |||