130. forduló, 132. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jan. 4. 9h:24'
EZ A 254. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
255. játékheted kezdete: jan. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,84] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 20 isteni könnycseppet (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 Brod buzogánya (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szögletes követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+176 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tüskés harci gromak nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával néhányszor súrolod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 gromak bőrt. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 6, gyógyulás: 22, összesen: +16 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 303.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 283.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 278.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 277.]
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy hangzatos melódia varázslat! Megszólal egy lelkesítő, jóféle dal a fejedben. Dúdolva veszed át a ritmusát! [1 pontot használtál fel, van még 276.]

kno 17 3 képesség-növelés 17
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 276.]

ba 150 nem támadod a 150. szörnyet
BA 150 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 232 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 273.]

t 124 támadod a 124. szörnyet
FT 124 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manifesztátor! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-26 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

m 6 8 3 mozogsz nyugatra, északra, délkeletre
[121,84] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával párszor megpöccinted a quwarg harcos testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 12 gyíkfüvet. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [121,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a karmos tankány bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 tankány karmot. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 kis vaspajzsot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [122,84] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Morran MacMoran formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Mystic-kel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[87 pontot használtál fel, van még 181.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+10 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 151.]

be 57 bemész az 57. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 146.]

lm 4 905 22 mozogsz 4 905 22
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [4. PONT. --> 21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [22. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mosolygó rettenet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a mosolygó rettenet farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a mosolygó rettenet ragyás testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 21 900 7 mozogsz 21 900 7
Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [21. PONT. --> 4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [7. PONT. --> 23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [25 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 24 23 9 mozogsz 24 23 9
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [24. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [23. PONT. --> 7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [9. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [25 pontot használtál fel, van még 76.]

lm 10 905 26 mozogsz 10 905 26
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [10. PONT. --> 25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [26. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy topránypolip lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a topránypolip puha testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a topránypolip testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A topránypolip csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 61.]

lm 25 900 14 mozogsz 25 900 14
Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [25. PONT. --> 10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [9. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [12. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nyuhaj karbin. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vaskulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 21.]

lm 15 905 28 mozogsz 15 905 28
Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [15. PONT. --> 27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [28. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy manifesztátor van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manifesztátor fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a manifesztátor jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 27 900 17 mozogsz 27 900 17
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 18 905 30 mozogsz 18 905 30
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 29 900 20 mozogsz 29 900 20
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 6.]

d 123 2 eldobod a 123. tárgyat (2 darabot)
Sajnos nincs nálad göcsörtös bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

bb 216 164 152 beraksz a bankba a 216. tárgyat (164 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 5 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 1 mozogsz 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 13, 24.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következő körben tehát 275 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr kisebb papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 131. fordulód.

Erő: 20 (33) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 119 cm
IQ: 26 (33) Támadás: 26 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 20 (24) Védekezés: 50 (53) Menekülés: 20 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 23 (26) Életpont: 419/399 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 416/10 Pénz: 8480 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 36/5 Pszi pont: 131/96 EFejl: 12
Eddig összesen 782 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5356 TP-t kaptál. Jelenleg 433044 TP-d van. A következő szinthez még 16956 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, Brod, varkaudar varázsló. A 83. fordulódban 5353 arany került a bankszámládra. 5915 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/55 (+14%) szúrófegyverek: 10/30 vágófegyverek: 14/87 (+6%)
ütőfegyverek: 21/68 (+6%) lőfegyverek: 7/17 dobófegyverek: 21/28 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << csatabárd (#555) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
122,84 mezőn táborozol, az 57. labirintusban, 1. szinten, 28. ponton

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/31 2. nyomkövetés: 25/85 (+15%) 3. mászás: 11/55 (+16%)
4. csapdakészítés: 12/8 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/70 (+36%) 6. gyógyítás: 10/45 (+37%)
7. titkosírás: 2/65 8. felderítés: 6/18 (+75%) 9. szörnyidomítás: 5/16
10. teológia: 22/95 (+27%) 11. taumaturgia: 23/1 (+15%) 12. szerencsejáték: 2/44
13. versengés: 11/6 14. zene: 6/59 15. szörnyismeret: 16/2 (+37%)
16. pszi: 20/12 (+4%) 17. zárnyitás: 9/86 (+319%) 18. vadászat: 6/72
19. bányászat: 32/15 20. főzés: 7/5 (+17%) 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) hangzatos melódia (#345)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998)
izomernyesztés (#33) >> nők (#999) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 223 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 3 spiritusz (#170) 5 vasérc (#152)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
32 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 gromak bőr (#268)
12 gyíkfű (#201) 2 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
1 kis vaspajzs (#159) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 pirkit (#153)
1 szögletes kő (#17) 1 tankány karom (#237) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,83) karmos tankány (#137), márványtorony (#175), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba
(121,84) Dornodon oltár, 44. jellempróba, quwarg boly (#359), quwarg harcos (#201)
(122,84) az 57. labirintus bejárata, tüskés harci gromak (#156), manifesztátorok (#124), mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, Mystic (2743. kalandozó), mosolygó rettenet (#97), topránypolip (#86), nyuhaj karbin (#110)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Niagren vállszíja es Dhl'molatzz tegeze mindenre adott +1 támadás számot. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek