| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2012. dec. 31. 12h:32' EZ A 253. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD 254. játékheted kezdete: jan. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
| jlk 2116 | jelszó kimondása 2116 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 4: 1. térkép 21. pont 7: 1. térkép 23. pont 10: 1. térkép 25. pont 15: 1. térkép 27. pont 18: 1. térkép 29. pont 21: 1. térkép 4. pont 23: 1. térkép 7. pont 25: 1. térkép 10. pont 27: 1. térkép 15. pont 29: 1. térkép 18. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 262.]
| tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
| p 112 | használod a 112. pszi képességet |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| ek 273 16 20 | t. energia kisütése: 273 16 20 |
| fvh 13 | felt. varázslat haszn. 13 |
| fm 150 | feltételes mászás 150 |
| ft 96 | támadod a 96. szörnyet |
| t 124 | támadod a 124. szörnyet |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a manifesztátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 393 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű bal szárnyát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a dögkeselyű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a dögkeselyű fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 7 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
| m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 24 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Mosolyogva kidobod a nevetséges Vérmes Amazon trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg nagymester trófeát. 2203 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 65, gyógyulás: 38, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [121,83] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki bal lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [122,83] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb középső lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 26, gyógyulás: 27, összesen: +1 ÉP}
| m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a légirozmár testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a légirozmár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 kaját. 202 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 kaját. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [123,84] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
(Továbbmész...) [123,85] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [122,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Morran MacMoran vigyorog kajánul. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Mystic-kel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [16 pontot használtál fel, van még 30.]
| ef 5 | energia fejlesztése 5 |
| im | imádkozol |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
QUWARG NAGYMESTER (214. SZÖRNY)Minden tízezredik quwarg harcos képes olyan sokáig életben maradni, hogy tapasztalata, harci jártassága messze felülmúlja rovartársaiét. Ha egy ilyen "quwarg-szamuráj", vagy csúfnevén, quwarg nagymester őriz egy quwarg bolyt, akkor abba még az ongóliantok sem nagyon szoktak beleturkálni, mert a quwarg nagymester csípését még ők is megérzik. Sokak szerint a quwarg nagymestert még a Vasalt Bunkók sem tudják engedelmességre kényszeríteni. |
| RÉZ PAPI KARKÖTŐ (307. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erőssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat. |
| Erő: | 20 (33) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 119 cm |
| IQ: | 26 (33) | Támadás: | 30 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
| Ügyesség: | 20 (24) | Védekezés: | 50 (53) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 68/68 év |
| Egészség: | 22 (25) | Életpont: | 416/464 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 22 (29) | Varázspont: | 401/223 | Pénz: | 7104 arany | Kép. pont: | 9 |
| Tudatpont: | 36/4 | Pszi pont: | 131/16 | EFejl: | 3 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 5/20 (+22%) | szúrófegyverek: | 10/30 | vágófegyverek: | 14/72 (+9%) |
| ütőfegyverek: | 21/41 (+14%) | lőfegyverek: | 7/17 | dobófegyverek: | *20/100 (+12%) |
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << csatabárd (#555) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 122,84 mezőn táborozol |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/31 | 2. nyomkövetés: | 25/65 (+29%) | 3. mászás: | 11/39 (+22%) |
| 4. csapdakészítés: | 11/96 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/22 | 6. gyógyítás: | 10/8 |
| 7. titkosírás: | 2/65 (+22%) | 8. felderítés: | 5/18 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 5/16 |
| 10. teológia: | 22/28 (+24%) | 11. taumaturgia: | 22/46 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 2/44 |
| 13. versengés: | 10/97 | 14. zene: | 6/59 | 15. szörnyismeret: | 15/65 (+20%) |
| 16. pszi: | 20/2 (+2%) | 17. zárnyitás: | 6/67 | 18. vadászat: | 6/72 |
| 19. bányászat: | 32/15 | 20. főzés: | 6/88 (+15%) | 21. csapatmunka: | 1/49 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért |
| készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| fémbontó szójer (#150), Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 16 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | láth. észlelése (#78) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! (teljesítve) |
| 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
| 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) időfolyamok (394) testvéri segítség (411) csillagapród idézés (412) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 344 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 3 | spiritusz (#170) | 14 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 47 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
| 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
| 5 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
| 1 | kőszem (#304) | 13 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
| 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges páncél (#65) | |||