127. forduló, 129. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 28. 11h:04'
EZ A 253. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD
254. játékheted kezdete: jan. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,87] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét. Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy törpemammut nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 318.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 303.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 297.]
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy láth. észlelése varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. [1 pontot használtál fel, van még 296.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 232 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 288.]

t 58 támadod az 58. szörnyet
FT 58 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy rájanyék! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csatabárddal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


bb 2 1113 203 beraksz a bankba a 2. tárgyat (1113 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 kaját. Beraksz a bank széfjébe 3 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 16 amnioszt. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[98,88] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Észreveszel egy templomot. Tharr hívői építették. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Moloch. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyengén megütögeted az arató csattanat nyakát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Salander D'Iachy. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [99,89] Síkság, továbbra is csak síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szekérkaravánt. Keletre tart. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Evil Devil egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 272.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A szekeret vezető csontsovány alakváltó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván keletre indul.
3 mérföld megtétele után (síkságon): egy eltévedt kaffogó hebrencs megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; 12 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy vaskohó; 27 mérföldre az indulási helytől (síkságon): egy eltévedt uzbány megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; 39 mérföldre az indulási helytől (sűrű erdőben): van itt egy phua-kúp, egy művészi porolit; 42 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy művészi porolit.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 242.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(97,87) rájanyékek (#58)
(98,88) Elenios rúnaköve, Tharr oltár, oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), 21. jellempróba, arató csattanat (#144), Salander D'Iachy (5980. kalandozó)
(99,89) oltár, keletre tartó szekérkaraván (#1215), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

[114,89] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított amniosz-fát. Látsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.
[0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[115,88] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.


(Továbbmész...) [116,87] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork sámán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az ork sámán testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod az ork sámán bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [117,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 218.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[118,85] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya bal vállát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ragyás burástya farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [119,84] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 8, gyógyulás: 65, összesen: +57 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [120,84] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy friss csatamező van. Délre egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Brod buzogányával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 8, gyógyulás: 61, összesen: +53 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 194.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[121,84] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Látsz egy quwarg bolyt. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő! (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1428 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 6, gyógyulás: 28, összesen: +22 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 14 gyíkfüvet. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [122,84] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. (ld. enc.) Találsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Morran MacMoran irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő manifesztátor nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manifesztátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mystic. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[51 pontot használtál fel, van még 143.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 123.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Nekilátsz a mínosz-kúpban rejtőző titkosírás megfejtésének. Egész szép teljesítményt nyújtasz.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
[50 pontot használtál fel, van még 73.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve DEM kreálása. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! [30 pontot használtál fel, van még 43.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 8.]

szk 147 keresed a 147. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy epokitférget. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 12, 4.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 269 pontot. A következő körben tehát 269 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek...

QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY)
Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas.

MÍNOSZ-KÚP (178. TEREPTÁRGY)
A mínosz-kúpokat évszázadokkal ezelőtt építették. Ezek kb. két méter magas, kőből épült félgömb alakú építmények. Némi keresgéléssel meg lehet találni a bejáratukat. Ahhoz, hogy ezt a poros, kőszobrokkal és egyéb misztikus kőtárgyakkal teli építményt átkutasd, a KUT parancsot kell kiadnod legalább 20 TVP-ért azon a mezőn, ahol a mínosz-kúp van. Ilyenkor automatikusan bemész és körülnézel. [Ha azt akarod, hogy a továbbiakban automatikusan kutass a mínosz-kúpokban és az egyéb, misztikus helyeken, akkor a feltételes kutatás (FKU) parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy maximum hány TVP-t engedsz meg a számítógépnek ilyesmire költeni. Pl. FKU 40 hatására egy fordulóban maximum két mínosz-kúpot fogsz automatikusan átkutatni. Vigyázat, az FKU mindig kisül a mínosz-kúpra lépéskor, ha a titkosírást még nem fejtetted meg.] Azért érdemes keresgélni, mert a mínosz-kúpok alatt általában egy félelmetes szörnyekkel és kincsekkel teli labirintus húzódik meg. Az ide való bejutás azonban csak egy módon lehetséges: ha megfejted a varázsszót, amely a labirintus kapuját nyitja. A varázsszót általában egy, a belső falra írt titkosírás megfejtésével tudhatod meg. A titkosírásról, arról, hogy hogyan kell megfejteni, hogyan, milyen paranccsal kell a varázsszót kimondani, a mínosz-kúp átkutatása után kapsz részletes információt. Annyit azonban már most tudhatsz, hogy a varázsszó kimondása után térképet kapsz a kúp alatt meghúzódó labirintusról, amelybe ezután bármikor beléphetsz a BE <labirintus szám> paranccsal. A mínosz-kúpokat kifejezetten kalandozók gyakorlatoztatására építtette néhány főmágus, elit osztagok kiképzésére. Nagyon veszélyesek a tapasztalatlan kalandozó számára. A titkosírások szövegei és a jelszók a megfejtő aurájától, szintjétől, és még ezernyi más dologtól függően is változnak, ezért egy megfejtővel még nem juthat be egy másik is. Ha valaki a társa nyomában próbál besurranni, egy halálvarázslat elpusztítja az illetéktelent.

DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT)
Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens.

AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG)
Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.)

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr kisebb papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 128. fordulód.

Erő: 20 (33) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 30 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 20 (24) Védekezés: 50 (53) Menekülés: 20 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 22 (25) Életpont: 416/538 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 401/228 Pénz: 7057 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 36/2 Pszi pont: 127/282
Eddig összesen 753 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4473 TP-t kaptál. Jelenleg 408990 TP-d van. A következő szinthez még 41010 TP szükséges. Trófeáid: Vérmes Amazon, Brod, varkaudar varázsló. A 83. fordulódban 5353 arany került a bankszámládra. 5888 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/98 szúrófegyverek: 10/30 vágófegyverek: 14/63 (+12%)
ütőfegyverek: 21/27 (+8%) lőfegyverek: 7/17 dobófegyverek: 20/88 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << csatabárd (#555) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
122,84 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/31 2. nyomkövetés: 25/36 (+28%) 3. mászás: 11/17 (+9%)
4. csapdakészítés: 11/90 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/22 6. gyógyítás: 10/8
7. titkosírás: 2/43 (+27%) 8. felderítés: 5/7 (+28%) 9. szörnyidomítás: 5/16
10. teológia: 22/4 (+16%) 11. taumaturgia: 22/28 (+10%) 12. szerencsejáték: 2/44
13. versengés: 10/97 14. zene: 6/59 15. szörnyismeret: 15/45 (+20%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 6/67 18. vadászat: 6/72
19. bányászat: 32/15 20. főzés: 6/73 (+15%) 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) vámpirizáció (#1) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998)
izomernyesztés (#33) >> nők (#999) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 399 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 amniosz (#203) 9 kaja (#2) 3 varkaudar csont (#1113)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 14 gyíkfű (#201)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 sünmedve tüske (#14)
8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(114,89) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534)
(116,87) ork sámán (#345), Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(117,86) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720)
(118,85) ragyás burástya (#111), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(119,84) manaelementál (#290), Leah rúnaköve, oltár
(120,84) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, manaelementál (#290)
(121,84) Dornodon oltár, 44. jellempróba, quwarg boly (#359), quwarg királynő (#153)
(122,84) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, manifesztátorok (#124), Mystic (2743. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek