Mókár összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 21. 17h:00'
EZ EGY SORON KÍVÜLI FORDULÓ
KALANDOZÓ: #2431
SZÁMLA : XXXX

MÓKÁR RÉSZVÉTELE AZ OLIMPIÁN


Kicsit kavargó gyomorral érkezel meg a kékes fényben derengő mágikus kapun keresztül Alanorba. Egyenruhás hivatalnokok fogadnak.
- Üdvözlünk Alanorban, a Yaurr királyság fővárosában! Reméljük, nem volt kényelmetlen az utazás. Itt regisztráljuk a nevezésedet az Olimpiára. - ezzel az egyik írnok feljegyzi a nevedet. Szokás szerint kategóriabesorolás a helyszínen történik. Más kalandozókkal együtt bevezetnek egy terembe, ahol korábbi olimpikonok klónjaival kell megküzdenetek. Mindig egyre erősebb ellenfeleket kapsz. Attól függ, hogy melyik kategóriában indulsz, hogy hányadik ellenfélig jutsz el. Minden harcot maximális életerőről és varázspontról kezdesz. Nos, kezdjük az első ellenféllel!
A második kategóriába való bejutáshoz legyőzendő ellenfeled egy hófehér, tökéletesen kócos hajú, kék szemű ember nő. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy koponya szimbólumot, egy ryuku karvédőt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Felszerelését egy ragyás burástya trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy homokféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy díszes rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy dárda.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ember bal karját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Dárdát markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 3 dárda. Szerencsére mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ember jobb oldalát. (8 támadással 623 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (48 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 64 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Az ember nem talált el! Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 938, sebződés: 6, gyógyulás: 6, összesen: +0 ÉP}

Minden sebedet begyógyítják. Fölényesen győztél! Ahhoz, hogy legalábbis a harmadik kategóriába indulhass, meg kell mutatnod, hogy tapasztaltabb vagy, mint az előtted álló fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi. Bőre sárga. Raia eljövendő papja. Egy nap szimbólumot, egy Raia papi palástját, egy halálhozó karkötőjét, egy arany karperecet, egy balkezes gyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy mirtuszkoszorút visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy óriásféreg trófea és egy csontváz lord trófea színesíti. Jobb kezében egy méregtagadót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy moa stuki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled megveti a lábát, és moa stukival Rád lő. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az alakváltó testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 stukilövedék. Hála az égnek, ez még a közeledben sem járt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az alakváltó testét. (8 támadással 587 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az alakváltó gyenge támadását könnyedén elkerülöd. Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 928, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Minden sebedet begyógyítják. Hah! Száz ilyen csatát is meg tudnál nyerni. A negyedik kategóriába jutáshoz egy akadály áll már csak előtted: egy kopasz, vizenyős szemű mutáns nő. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Dornodon püspöke. Egy denevér szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy alligátorbőr cipőt, egy Amélia nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt, egy kvazár sisakot és egy ryuku mellvértet visel. Ruházatát egy tüskés gigaféreg trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy tűzelementál trófea színesíti. Jobb kezében egy sziklazúzót, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 38 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. A közelharc előtt ellenfeled még megereszt hosszú íjjal néhány lövedéket. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a mutáns jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Feléd repül 5 vashegyű nyíl. Nem talált el. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mutáns jobb lábát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (53 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. A mutáns meg sem bírt sebezni. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mutáns bal karját. (8 támadással 425 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A mutáns csapása melletted suhan el. Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 939, sebződés: 18, gyógyulás: 19, összesen: +1 ÉP}

Minden sebedet begyógyítják. Hát, ez nem volt valami nagy kihívás. Az ötödik kategóriában induláshoz le kell győznöd egy képzett harcost, aki egy fekete, copfos hajú, ferde szemű ember nő. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios főpap-jelöltje. Egy mihlanil csizmát, egy Métely páncélját, egy zafír védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy hoarián ujjkarikát, egy csontamulettet, egy kyorg karkötőt és egy értépő sarkantyút visel. Fegyverzetét egy kristályförgeteg trófea, egy bo'adhun lidérc trófea és egy leviathán lárva trófea ékesíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 42 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 192 életpontot vesztettél. Ellenfeled hosszú íjjal beléd ereszt néhány lövedéket. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Nem találtad el. Feléd repül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod az ember nyakát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Az ember alaposan melléd trafált. Vámpírölővel többször eltalálod az ember fejét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Az ember meg sem bírt sebezni. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ember testét. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. Biami kvazárlándzsával az ember párszor épp hogy megérintgeti a nyakadat. (4 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az ember valamennyire megsebezgeti a jobb lábadat. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 1081, sebződés: 353, gyógyulás: 246, összesen: -107 ÉP}

Minden sebedet begyógyítják. Ez gyenge ellenfél volt. Ha a hatodik kategóriában, a tökéletesek között indulni, akkor jobbnak kell lenned az előtted álló, hihetetlenül tapasztalt ellenfélnél, aki egy barna, copfos hajú, barna szemű árnymanó férfi. Rettenetesen kusza szakálla és harcsabajsza van. A bőre kreolszínű. Elenios nagyhatalmú főpapja. Egy tükörpáncélt, egy értépő sarkantyút, egy szem szimbólumot, egy zúzókesztyűt, egy életköves gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy teriadan karkötőt, egy úri lábbelit és egy Natharion karkötőt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Ruházatát egy mösze uralkodó trófea, egy vámpírféreg trófea és egy Dühöngő trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy hajító csillag.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lő rád a másik. 500 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Mielőtt közelharcba bocsátkozna, hajító csillagot ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 8 hajító csillag. Több lövedéke átfúrja a nyakadat. (8 támadástól 302 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Olimpikonnal az árnymanó tökéletesen perforálja a jobb karodat. (7 támadástól 452 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Naginatával az árnymanó többször eltalálja a bal válladat. (6 támadástól 267 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 1521, gyógyulás: 0, összesen: -1521 ÉP}

Agonizálva összeesel. Végtagjaidat egyszeriben melegség árasztja el, ahogy a D.E.M. feltölt energiával. Minden sebedet begyógyítják. Hát, ez nem sikerült. Sebaj, legalább gyengébb ellenfeleid lesznek. Amikor kimerülten kilépsz a teremből, a hivatalnokok széles mosollyal fogadnak: - Tudásod megdöbbentő! Még 1-2 év, és Ghalla leghatalmasabb kalandozóival mérkőzhetsz. Most azonban még csak az ötödik kategóriában, a harcosok között fogsz versenyezni.
Átvezetnek a regenerációs kamrába, ahol először beültetnek egy nekrofun trónba. Minden varázserőd visszanyered. Közlik még, hogy az idei olimpián (a korábbihoz hasonlóan) a vámpirizáció csak feleannyi ép-t gyógyít, mint egyébként, az aréna alacsony nekromantikus auraszintjének köszönhetően. Ezt követően megvizsgálják sérüléseidet, és egy pap gyorsan meggyógyít. Egyetlen életpontnyi sérülésed sem maradt! A kezedbe nyomnak egy multitöltésű deus ex machinát, és az egyik tarkaruhás apród odavezet a nagyteremhez, ahol a többi kalandozó várakozik. Körbenézel. Gromak páncélok, vashegyű lándzsák nyüzsögnek mindenhol, de megpillantasz néhány egzotikusabb felszerelésbe öltözött egyént is. Itt egy Zarknod szeme, ott egy ősi páncél, de nicsak, az egyik kalandozó csontszuronyt lóbál a kezében! Amikor már nem érkeznek újabb résztvevők, megszólalnak a harsonák, és mindenki elcsöndesedik. A földszinti lelátóhoz terelnek benneteket, hogy jól láthassátok a többi kategória versenyét is. A főemelvényről őfelsége VI. Borax ad jelt a játékok megkezdésére.
Izgatottan várod a szokásos attrakciót. Vajon milyen meglepetéssel szolgálnak az idén? Ismét egy Közös Tudat tart valamilyen előadást? Vagy az udvari mágusok fognak valami látványos vízióval szórakoztatni? Netán valamilyen isteni hatalmú entitás tiszteli meg jelenésével a közönséget?
A díszpáholy vendégei a szokásos ceremóniával vonulnak a helyükre. Borax király a miniszterei, és testőrei gyűrűjében érkezik. Meglehetősen gyengének és gondterheltnek látszik. Csak miután mindenki helyet foglalt, akkor veszed észre, hogy három ismeretlen alak is jelen van a legfőbb hatalmasságok között. Egy vénséges vén, csont sovány, árnymanó nő az, akit két fiatalabb komornája kísér, és támogat. Szürke, csuklyás köntöst viselnek mindhárman, ami szinte teljesen eltakarja az arcukat.
A körülötted állók összesúgnak mögötted, így tudod meg, hogy a hölgy középütt nem más, mint Loronden, az isbai jósda rendfőnöknője! Állítólag - hallod meg fél füllel -, Loronden a Tűzvihar megjövendölése óta nem tette ki a lábát a jósdából! Nyilván nyomós oka volt rá, hogy most mégis megtette ezt. Mikor előre lép, mindenki elcsendesedik, és minden szem rá szegeződik. Te is nagyon kíváncsi vagy, de azért felfigyelsz rá, hogy az udvar legjobb illúzionistái valami nagyszabású látványosságra készülődnek. Loronden hangját mágia erősíti, így tisztán eljutnak hozzád reszketeg, suttogásnál alig hangosabb szavai.
- A jövő változik. A jövő forrong. A holnap ugyan még jól látható, de a holnapután már csak halványan dereng a távolban. A jövő nehezen értelmezhető. A jelek csak pusztulást mutatnak, és a beteljesült végzetet sejttetik. Álmot láttam. Vészterhes, nehéz álmot.
Az illúzió hirtelen elárasztja, betölti az arénát. Ott van körülöttetek, körülölel titeket. Valamiféle szörnyfészekben, vagy bolyban találod magad. Ez még rendben is lenne, de a méretekkel valami nagyon nincs rendben. Az egész Olimpiai Stadion elfér a szuperboly belsejében! Icipicinek érzed magad a jelenés iszonyatos méretei mellett. Épp hangot adnál a felháborodásodnak, miszerint az illúzionisták elrontották a látvány méretarányait, mikor a főmágus szót kér Lorondentől, és közbeveti:
- Ez jelen tudásunk szerint egy ganüid masszakaptár belseje, és a méretek pontosan megfelelnek a valóságnak.
A jelenlévő kalandozók az arénában, és a yaurri polgárok a nézőtéren egyszerre mordulnak fel, aztán Loronden folytatja beszédét:
- Álmomban ilyen kaptárakat láttam világunk romjain, a Királyság minden szegletében! Olyan szörnyetegek építették, amelyekhez fogható még sosem bukkant fel a jövőképekben. Álmomban a kaptárak környéke kipusztult, és néma volt. Az erdők letarolva, a városok a földig rombolva. Sehol sem láttam élet jeleit.
Az illúzió hirtelen megmozdul, és a kép száguldani kezd veletek. Őrült iramban járjátok be a kaptár belső járatait, mígnem elérkeztek a központi csarnokhoz, ahol szörnyek százai nyüzsögnek. Leginkább rovarokra emlékeztetnek, de a hüllőkre és az emlősökre jellemző részleteket is felfedezni a testfelépítésükön. A kép aláereszkedik, és hirtelen a szörnyek lábainál találjátok magatokat. Ekkor egyszeriben nyilvánvalóvá válnak a méretarányok. A lények talán észre sem vennék, úgy tipornának el titeket, ha valóban a lábuk alá kerülnétek!
- Nem tudni honnan jönnek, nem tudni, miért, és hogyan, de végzetes fenyegetést jelentenek ránk. Az álmom nem hazudik! Ez a jövő, és biztosan bekövetkezik, hacsak meg nem akadályozzátok valahogyan.
Bár a nézőtéren még a leejtett gombostű zaját is hallani lehetne, Loronden nem folytatja. Ehelyett a komornái kikísérik a jósnőt, de még mielőtt a tömeg felocsúdhatna első döbbenetéből, a főmágus ismét szót kér:
- Úgy tudjuk, hogy nemrég egy ismeretlen világból dimenziórések nyíltak a Sötét Földre. Ezeken a réseken sosem látott éjfattyak, és ganüidok keltek át, és máris kezdik birtokukba venni a Sötét Világot. A következő célpontjuk bizonnyal Ghalla lehet, ezért Urunk arra kér titeket, kalandorokat, hogy tegyetek meg mindent az invázió megakadályozása érdekében!
Az illúzió hirtelen szertefoszlik, és az egymáshoz közel állók azonnal elkezdik kitárgyalni a látottakat. Csak lassan tisztul ki a fejed. Képtelen vagy elhinni, amit láttál. Hogyan is tudnád épp te megakadályozni ezeknek a szuperlényeknek az invázióját? - tűnődsz, miközben a Játékok tovább folytatódnak.

JÁTÉKOS VERSENYEK

Mielőtt az igazi viadal megkezdődne - az izgalmat fokozandó - játékos versenyeket tartanak, amelyekben nem annyira a harci tudás, hanem inkább egyéb képességek kerülnek próbára. Először is megkérdezik, hogy a résztvevők közül ki az, aki képes lemászni egy mély szakadékba, mágikus vagy egyéb (tudati) segítség nélkül. Tétován teszed fel a kezed. Kiderül, hogy részt vehetsz az első számban, a mászás versenyén. Egy hatalmas, rudakból, kövekből, kötelekből, hálókból és még ki tudja miből összeállított műhegy tornyosul az aréna közepén. Meredek, néhol teljesen függőleges, sőt, 90 foknál nagyobb ferdeségű részek is vannak! Szerencsére egy jó hegymászó mindenhol talál kapaszkodót. A rendezők elmondják, hogy a versenyt az nyeri, aki a leghamarabb éri el a hegy tetejére helyezett zászlót. Ezután minden résztvevőt megvizsgálnak, hogy van-e rajta tudatturbó vagy más, unfair képességjavítás, és ha találnak ilyet, eltávolítják. Minden résztvevőre elmondanak egy tollpihe varázslatot, arra az esetre, ha lezuhanna mászás közben, ne üsse meg magát. Miután elkészültek, a bíró rajtjelet ad, és mindenki elkezd mászni! Fürgén kapaszkodsz, de a mászás nem kevés ügyességet igényel. Hej, ha engedték volna a mászókarom vagy mászókampó használatát! Erős ujjaiddal újabb és újabb kapaszkodókat találsz, néhol csak kézzel tartod magad, a közönség nagy biztatása közepette. Oldalt pillantva, látod, hogy néhányan kiestek, de ez csak erőt ad. Semmi másra nem gondolsz, csak a mászásra. És igen, sikerült! Felértél az első fal tetejére. De a neheze még csak ezután következik! Átmászol egy műszakadék fölé akasztott gyönge kötélen. A következő akadály, amin a második hely megmászható részéhez juthatsz el, egy hatalmas faemelvény. Az egymáshoz erősített rudak nagy távolságra vannak egymástól, és nagyon simák, némelyik még valamilyen sikamlós anyaggal is be van kenve! Mászni kezdesz, a rudakba kapaszkodva. Aztán elérkezel egy olyan helyhez, ahol a következő rudat képtelen vagy elérni. Nincs mese, lengeni kezdesz, hogy lendületed legyen, aztán elrugaszkodsz! Kétségbeesetten próbálod a rudat elkapni, de kicsúszik a fogásodból. Iszonyatos sikollyal zuhansz alá a mélybe. A tollpihe varázslat működésbe lép, és lassan, puhán lebegve leereszkedsz a földre. A győztes, Atomvillanás átveszi jutalmát, egy tyrkiai mászógépet. Azt is megtudhatjuk, hogy a mászóverseny részpontjai alapján az Üdvhadsereg Közös Tudat tagjai teljesítettek legjobban. Az érintettek hangos üdvrivalgással ünneplik magukat. A közönség gyorsan elcsitul, várják a következő műsorszámot. Téged gyorsan visszakísérnek a helyedre. Ezután a király jobb oldalán álló Krapixlon Authir koppint botjával, és az egész műhegy egy nagy lobbanással eltűnik!

* * *


A második képességpróba jóval összetettebb - minimális követelménye közepes tudásszint rejtőzködésben és nyomkövetésben [min. 5. szint], lopás felsőfokon [min. 8. szint] és a csapdaészlelés "művészetének" ismerete [min. 1. szint]. A versenyzőknek egy óriási kaland-komplexumba kell bejutniuk, és a nyereményt megszerezni. A verseny nem veszélytelen, könnyen oda lehet veszni, de persze a multitöltetű D.E.M. mindenkin segít. Tapasztalatlanságod révén sajnos még az alapkövetelményeknek sem felelsz meg - semmi esélyed sem lenne a mesterek eme erőpróbáján. Most inkább csak néző leszel. Krapixlon Authir újabbat koppint a botjával. Iszonytató dördülés hallatszik, mintha valami óriási karom tépné fel a létezés anyagi síkjának burkát. A következő pillanatban hatalmas füst árasztja el az arénát, és mikor eloszlik, előtted magasodik az iszonytató kaland-komplexum! A versenyzők több irányból indulnak, de nem egyszerre: fokozatosan indítják őket a starthelyekről. A bíró ismerteti a szabályokat, majd jelt ad a kezdésre.
A verseny hihetetlenül izgalmas. A mesterséges terepakadályok között először egy drótszőrű pincsi, egy fekete griff, majd egy acélkolosszus, és végül egy csontváz lord előtt kell a versenyzőknek észrevétlenül átjutniuk. A második szám egy hatalmas, nyírt sövénykerítésből készült labirintusban folyik. A továbbjutóknak nyomkövetés szakértelmük segítségével kell a helyes utat megtalálniuk, miközben halálos csapdákat kerülnek el. Az utolsó akadály talán a legegyszerűbb: zárt ajtók sorozatán kell átjutni, hogy az életben maradtak közül valaki megszerezhesse a főnyereményt. Bőszen szurkolsz, és látod, hogy esnek ki sorba a versenyzők. Némelyikkel már az első szakaszon végeznek a szemfüles szörnyek, mások a sövénylabirintusban tévednek el végleg. Megint másokat sisteregve repíti ki a multitöltetű deus ex machina egy-egy ravaszdi csapda méhéből. Végül az elf futártól kell egyre rejtettebb üzeneteket mindenféle erőszak nélkül ellopni, amely a nyeremény szupertitkos helyének leírását tartalmazza. Egyetlen kalandozó van, aki képes az elf szájából észrevétlenül kiemelni a legutolsó üzenetet! Amikor elkövetkezik az eredményhirdetés, elcsöndesedik a tömeg. A verseny vezető szervezője mágikusan felerősített hangon bejelenti: a versenyt Nikimanó nyerte! Díja egy nyomkereső talizmán. Azt is megtudjuk, hogy a versenyben a MAFFIA Közös Tudat tagjai teljesítettek legjobban. A közönség lelkesen tapsolja meg őket is. Amint minden versenyző visszakerül a helyére, Krapixlon Authir kisujjának enyhe megmozdítására hatalmas dübörgéssel megnyílik a föld, és forró lángnyelvek csapnak fel a mélyből. A kalandkomplexum lassan elsüllyed, néhány túl lassúnak bizonyult rendezővel együtt. Jajveszékelésüket elnyomja a tetszését kifejező tömeg tombolása.

* * *

IGEN! Ez minden eddiginél nagyobb látványosság lesz! Középen, egy emelvényen hatalmas, szivacsból készült modell látható, amely a kelet egyik legfélelmetesebb és leglegendásabb lényét, egy triklem drakoldert mintáz. Alatta, megkötözve egy rémült tekintetű, összekötözött hercegnő-ruhás szépség fekszik. Őt kell a bajnokok bajnokának megmenteni! A feladat azonban nem egyszerű, ugyanis minden bajnoknak egy sor igen kemény próbát kell kiállnia, és csak a legjobb nyerheti el a hercegnő megmentéséért járó díjat. A versenyen való részvétel feltétele, hogy jártas legyél a gyógyításban, a felderítésben (min. 6. szinten), a zenében és a titkosírásban (min. 1. szinten). Hát ez nem neked való! Inkább csak nézője leszel az eseményeknek. Felsorakoznak az arénában a bajnokok, kör alakban az emelvény körül. Mély, zengő hang szólal meg, és a most már egyre élethűbbnek tűnő drakolder figura lassan körbefordul.
Nem igazán hallod, mit mond a lény, de nincs is rá szükség: hamarosan szemgyönyörködtető látványosságban van részed. Ugyanis a "verseny" első szakasza abból áll, hogy a triklem drakolder különböző módokon a versenyzőket irtja: tűzlabdával, hegyes karóval, lebegő pengefalakkal, dezintegrációs sugarakkal. Aki képes a versenyszám végéig valamilyen csodával határos módon életben maradni, az máris továbbbjutott! A felderítés feladatok nem túl izgalmasak, mély gödrökben kell keresgélni a hercegnőt, a hercegnő gyöngysorát, meg pszi kő kereső verseny is van! A nagy nehezen előkerült hercegnőt a versenyzők különböző hangszereken előadott dalokkal szórakoztatják. Mennyi botfülű vadállat! Sokat el is zavarnak. Az utolsó versenyszámból, a titkosírásfejtésből nem sok látszik: a hercegnőt ládákba zárták, és minden láda megfejtéséhez egy-egy titkosírást kell megfejteni. Ha nem sikerül elég gyorsan, a hercegnő megfulladhat! Mondani se kell, a legtöbben felsülnek, úgyhogy a hercegnőt valószínűleg titokban oxigénnel látják el, vagy mindig újraélesztik! Egyetlen kalandozó van, aki képes az összes ládát a megadott időn belül felnyitni. Nyilván valamilyen kapcsolata révén előre megszerezte a megoldási kulcsokat, bár a neve elég ismeretlenül hangzik. Most jön az eredményhirdetés: A versenyt Bitang Barnabás nyerte, gigászi állóképességről téve tanúbizonyságot! Díja egy orvosságos zacskó. Még kihirdetik, hogy a részpontok alapján az Északi Druida Szövetség Közös Tudat tagjai teljesítettek a legjobban. A verseny végeztével a triklem drakolder felemelkedik helyéről, és felfal néhány versenyzőt, aki még nem ment vissza a helyére! Hát, eléggé egyedi megállapodás lehetett itt a tiszteletdíjról... A szörny búcsúzóul még egy tonnás savcsóvát lő a királyi emelvény felé, de azt kivédi valamilyen védővarázslat. A szuperlény a következő pillanatban, egy villanás kíséretében eltűnik. A porondon hamarosan helyreáll a rend.

* * *

Az evés próbája következik! A verseny lényege, hogy a játékosok előbb megfőzik maguknak a kiírt ételt - minél hamarabb, de azért a kész ételnek a formai követelményeknek meg kell felelnie -, majd mindezt egy habzsolásra kell befalniuk. Az nyer, aki hamarabb végez vele. Kontárokat nem is engednek a versenyszám közelébe, így a minimális követelmény az 1-es szintű főzés szakértelem. Főzés??? Az a művészeti ág mindig is jó messze állt tőled. Inkább most csak a lelátóról figyeled, hogy mások hogyan teljesítenek. A szakavatott segédek pillanatok alatt feltöltik a főzéshez szükséges alapanyagokkal az előre kikészített asztalokat. Egyébként pont annyi asztal van, ahány versenyző indulni készül. Az asztalok mellett egy-egy üst, kicsit hátrébb pedig takaros kis farakás áll - ezen lehet majd a kincstári bográcsban megfőzni a versenyételt. Minden játékos elfoglalja a helyét - beáll egy asztal mögé, és egy jelre - hangos kürtszó - indulhat is a verseny. Először azonban Falafel Vilmos, a király kinevezett főszakácsa felolvassa, mi is az az étel, amit idén el kell készíteni: "gonyolékpörkölt Zangroz módra". Végül felhangzik a kürt, és mindenki lázas főzőcskézésbe kezd.
Egyre jobban belemelegednek a versenyzők! Jó illatok és irtózatos szagok vegyülnek, ahogy mindenki azt kotyvasztja, amire képességeiből telik. Vannak, akik már a főzés során kidőlnek a sorból, fogalmuk sincs, hogyan kezdjék el, tanácstalanul adják fel, illetve a versenybírók intik ki őket valamilyen apró szabálytalanságok miatt. Aztán elkészülnek végre az ételek, és a versenyzők enni kezdenek. Van akinek jobban megy, van aki a legszívesebben elhányná magát a főztjétől. Vannak, akik ezt meg is teszik. Végül egyvalaki marad csak talpon, a többieknek csupán a reményeik maradnak, hogy jövőre jobban teljesíthetnek. Az idei főzőversenyt Mély Bíbor nyerte. Díját, egy Krugrog terítőjét, Falafel Vilmos adja át. Az illető hangosat böffent a tárgy átvételekor. Más körülmények között talán illetlenségnek számítana, most azonban a főszakács is csak együtt nevet a közönséggel. Falafel Vilmos még bejelenti, hogy a versenybírák által adott pontok alapján a legjobbnak az Üdvhadsereg Közös Tudat tagjai bizonyultak. Ezért persze nem jár nekik nyeremény, csak érdekességképp említette meg. A főzőverseny ezzel véget is ért.

* * *

A következő verseny az intelligencia próbája lesz! A kérdéseket a moa tudományok szakértője, Romer Zaks állította össze, amelyik játékos jól válaszol, továbbjut, aki rosszul, az kiesik. A játék lebonyolítását saját találmánya fogja segíteni, melyet az elmúlt olimpiák egyikén mutatott be először a nagyközönségnek, és azóta is félévente egyszer rendre felhasználják. Persze pont erre a célra fejlesztette ki. A tárgy neve elmezár. Leginkább egy felfújt sullár hólyagra hasonlít. Használata egyszerű, minden játékosnak úgy kell a kérdésekre válaszolni, hogy az elmezár a fején van. A tárgy hibás válasz esetén elteleportálja viselőjét az aréna hátsó részébe, a kiesettek közé. A helyes választ adók maradhatnak. Ezenkívül a gyorsaság is számít, akik sokáig tétlenkednek, szintén kiesőnek számítanak. A játékosok természetesen nem hallhatják egymás válaszait, az elmezár ezt is megakadályozza. Sőt, az elhangzó kérdések is az elmezáron keresztül érkeznek, így mindenki különböző kérdéseket kap. Szóval a szerencsének is nagy szerepe lesz. Hogy mindebből a lelátókon tolongó tömeg mit fog látni, arról fogalmad sincs. Természetesen te is próbára teszed az intelligenciád! Vesztenivalód nincs. Megkapod a saját elmezárad, majd a fejedre húzod. Nem is olyan szörnyű, mint amilyennek látatlanban vélted.
Az első kérdés: "Milyen súlyú egy kvazár kard?" Hát ezt tudod! Néhány kalandozó elteleportálódik a körülötted állók közül, de te maradsz. Ezek szerint az elmezár is tudja, hogy igazat mondtál! A következő kérdés: "Hányféleképpen készíthető el egy Fekete Kehely?" Jó, hogy tudod ezt is! Nem csaphatnak be. Néhányan újra kiesnek. A következő kérdés a Túlélők Földje épületeivel kapcsolatos: "Merre található a sötét kastplom?" Hah, túl könnyű, nem is olyan rég jártál ott, úgy emlékszel az épület tulajdonságaira, mintha csak ma történt volna. Az elmezár mozdulatlan marad. A válasz talált! A következő kérdés: "Milyen dolgokat találni a 16. labirintusban?" Jaj, ez nehéz! Rövid töprengés után rájössz, hogy ezt a labirintust nem is ismered! Fogalmad sincs, hol van, fogalmad sincs, mi van benne, és azt sem tudod, hogyan lehet egyáltalán a bejáratához találni. Az elmezár felzümmög, és a kiesettek közé teleportál. Valahol az aréna hátsó részében materializálódsz. Körülötted kalandozók tolonganak. Mindannyian kiestek már, és most beszélik meg a részleteket, ki melyik kérdésnél bukott el. Volt, aki a vadász tatut sem ismerte! Közben az intelligenciabajnokság folyik tovább, még többen játékban vannak. Romer Zaks mindig elmondja a közönségnek a lehetséges kérdéseket, amiket a játékosok kapnak, majd a megfejtéseket is. Persze mindebből a versenyzők csak egyetlen kérdést hallanak, a választ pedig egyáltalán nem. Időnként újabb kalandozók jelennek meg melletted, őket szintén az elmezár repítette ide, mert rossz választ adtak. Rövid időn belül a verseny is véget ér. Az idén Mély Bíbor diadalmaskodott. Díját, egy moa varázsdobozt, teljes mértékig megérdemli, hiszen minden kérdésre jól válaszolt. Romer Zaks még elmondja azt is, hogy a részpontok alapján a versenyben legjobban a Holtidő Társaság Közös Tudat tagjai szerepeltek. Az idei tudáspróba és eredményhirdetése ezzel véget ért.

* * *

A szünetet jelző gong megszólalásakor jószokás szerint mindenki megindul a büfé felé.
A forgatagban egyszercsak egy igen zajos és enyhén illuminált állapotú társaságra leszel figyelmes. Éppen egy csinos, erőteljes alkatú leányzó (leányzó?...) csap az asztalra egy korsó sört és nyúl a következőért, mikor a szomszédos asztalnál lévő társaságból egy nagyhangú illető sétál mellé és a vállára teszi a kezét. Sokat nem értesz abból amit beszélnek, de a gesztusokból és az arcvonásokból kitalálod, hogy a fickó ajánlatot tesz a nőnek, aki azt nevetve utasítja el. Ez persze nem tetszik neki, és továbbra is erőteljesen citálja a hölgyeményt. Egy pillanat múlva meg is ragadja a lány karját és maga után vonszolja.
Illetve csak vonszolná, de úgy látszik, a nőt is kemény fából faragták, mert elkapja pofátlan udvarlója csuklóját és úgy vágja át maga fölött, hogy darabokra is tör egy masszív asztalt a férfi testével, aki egy erőteln nyekkenéssel terül el a romjai között. Az elutasított udvarló két társa erre felpattan ültéből hogy lefogják a nőt, de ő mint egy vadmacska küzd. Nem, nem is vadmacska, inkábbb tigroszlán! Pillanatok alatt elszabadul a pokol, bár furcsa, hogy a lány társa - tagbaszakadt bőrruhás kalandozók - csak odébb húzzák padukat és érdeklődő tekintettel figyelik a küzdelem végét, miközben jókat kortyolgatnak korsóikból. A csetepaté hamar abbamarad. A nő leporolja ruháját és odaül a társaságához, miközben három összevert áldozatát a többiek hajítják odébb gúnyolódva. A legnagyobb barbár még odaszól a lánynak:
- Szellő! A következő kört te fizeted!
Mész tovább utadon, és fejed csóválva gondolsz a lányra és társaira, úgy tűnik a Horda sosem bír magával.
A büfében egy ínyencséget, Gorhud quwargpörköltjét szolgálják fel. A receptet a XXIII. olimpia főzőversenyének győztese készítette. Az ízletes ételnek, mint hallod, még különleges hatása is van, de ezt most az olimpián nemigen tapasztalhatod, hiszen szerencsére itt nincsenek quwargok. Az ebéd után visszatérsz a játékokhoz.
Most a futóverseny jön, ismét az aréna mellett emelkedő, magas falakkal körülvett Júra parkban tartják. A Túlélők Földjéről hozott óriási testű gyíkok között kell a kalandozóknak kocogni. Micsoda móka! A verseny az aréna bejáratától indul, részt vehet mindenki, akinek megfelelő állóképessége van hozzá. Nemcsak futni szeretsz, a parkot is kellemes helynek tartod, ezért jelentkezel. A buja növényekkel borított parkból érdekes hangokat lehet hallani. Érdekes túra lesz, reméled, hogy lesz időd nézelődni is. Közben a közönség felmászik a parkot körülvevő, széles falra. A futópálya pirosra festett oszlopokkal szegélyezett úton vezet, a bírák nem javasolják, hogy bárki lelépjen róla.
Miután mindent elrendeztek, Krapixlon Authir kidurrantja a startjelet adó sullárhólyagot, és elkezdődik a verseny! Kocogni kezdesz, tartalékolod az erődet. Kis tülekedés támad, az élen futókból belakmározott valamiféle ragadozó. Még jó, hogy nem siettél annyira... Beljebb nyomultok a buja dzsungelbe. Magas a páratartalom, erősen zihálsz, de a lábad azért még bírja az iramot. Egyre több dinóval találkoztok, és nem mindegyik barátságos. Téged ugyan nem riasztanak el az áldozatok, de többen elgyávulnak, és kiállnak a versenyből. Egyelőre nem törekszel az élmezőnybe, mert úgy látszik, a legtöbb "baleset" ott történik. Az egyenetlen, süppedős talaj, a levegő, az állandó félelem a sűrűből leselkedő veszélyektől iszonyatosan próbára tesz. Azonban nem adod fel, követed a kis piros oszlopokat. Néha egy-egy szekeret tolnak el melletted, benne egy végsőkig kimerült, a versenyből kiesett versenyzővel. Hát igen, mostanra már eléggé széthúzódott a mezőny! Kicsit rákapcsolsz, mert még elég sokan vannak előtted. Elhúzol egy kifejezéstelen arcú kobudera, majd egy izzadó törpe mellett. Az ösvény mellett egy hatalmas troll teste hever. De még mindig sokan vannak előtted! Számodra eddig ismeretlen energiatartalékaidból merítve, egyre jobban ledolgozod a hátrányod. Egy patak pukkan fel előtted.
Nem akarsz kockáztatni, és szerencsére még elég erőt tartalékoltál, hogy nekifutásból átugord. Hátrapillantva látod, hogy a törpe átgázol rajta. A következő pillanatban óriási állkapocs tűnik fel, és kettéharapja a szerencsétlent! Grrr... bizarr. Eközben látod, hogy az élbolyt alaposan megritkította egy tyrex támadás. Esélyed van! Minden erődet bevetve rohansz, a győzelem lehetősége lebeg előtted, nem törődsz már a veszélyekkel. Boldogan, hogy sikerrel jártatok, nem veszed észre a mögéd settenkedő dögöt. Éles fájdalom hasít a hátadba, majd elsötétedik a világ... Amikor magadhoz térsz, a raptor döglött teste hever melletted, téged pedig felcserek ápolnak. A többiek már messze járnak. A győztes, Tohony a Melák átveszi jutalmát, egy dalb.kristálycsizmát. A futóversenyben legjobban az Üdvhadsereg Közös Tudat tagjai teljesítettek, a társaság egy meghajlással köszöni meg a közönség lelkes üdvrivalgását. A közönség gyorsan elcsitul, várják a következő műsorszámot. Rövid pihenő után visszakísérnek az ülőhelyedre.

* * *


Most pedig kezdődjék hát az igazi viadal! A kezdő kalandozók marakodása számodra nem túl izgalmas, nevetséges piszkafa fegyverekkel csépelik egymást. A szánalmas párviadalok hosszú ideig tartanak, de te türelmesen várakozol. Aztán elérkezik az idő, amikor sor kerül rád!

SVÁJCI RENDSZER

Kihúzod magad, hogy magasabbnak tűnjél. A közönség lelkes biztatása fogad.
A kijelölt helyre kísérnek. Szemrevételezed ellenfeledet: rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi. Bőre színe zöld. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Apa Tifusz. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy grifftoll kesztyűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Snafall jeges övét, egy Sshreakza amulettjét, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy Shengoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bosszantó apróság trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ez mellément. Teli erőből tolmokov-koktélt dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 5 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozza a testedet. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 52 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! Vámpírölővel Apa Tifusz megdöfködi a jobb karodat. (4 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 108 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Sárkánytőrrel Apa Tifusz kicsit megbökdösi a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Vámpírölővel Apa Tifusz többször eltalálja a bal lábadat. (5 támadástól 262 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Sárkánytőrrel Apa Tifusz gyengén megszurkálja a bal lábadat. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 47 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Vámpírölővel Apa Tifusz megdöfködi a jobb karodat. (6 támadástól 306 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 113 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Sárkánytőrrel Apa Tifusz gyengén megszurkálja a bal oldaladat. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 1245, gyógyulás: 144, összesen: -1101 ÉP}

Az irtózatos fájdalmat lassan felváltja a melegen ölelő sötétség. Ez lenne a halál? Lassan térsz magadhoz - persze, a deus ex machina! (+431 életerő.) Ellenfeled mosolyogva néz rád: ebben a harcban alulmaradtál. A melléd rendelt tarka ruhás hivatalnok felemeli a fekete zászlót: vesztesnek nyilvánítanak! Ellátják sebeidet, és hamarosan minden fájdalom elmúlik. (+670 életerő.)
A versenyben jelenleg a 37. helyen állsz. Felállítanak a soron következő ellenféllel szemben, aki barna, rövid hajú, barna szemű troll férfi. Fekete a bőre. Biccentesz, majd bemutatkoztok. Az ő neve Abdul. Tharr főpapja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Felszerelését egy Quwaxotix trófea, egy Leah avatárja trófea és egy északi tűzsárkány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Öregedett 2 évet. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja Abdul jobb vállát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) Bogyógránátot hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 6 bogyógránát. Szerencsére mellément. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod Abdul testét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (35 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Abdul alaposan melléd trafált. Vámpírölővel többször eltalálod Abdul jobb lábát. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (38 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 70 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Biami kvazárlándzsával Abdul megböki a jobb válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd Abdul testét. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (34 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Ezüsttőrrel Abdul kicsit megsebzi a jobb oldaladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 1290, sebződés: 58, gyógyulás: 58, összesen: +0 ÉP}

Elhullott ez a szerencsétlen zöldfülű is! A tömeg őrjöngve ünnepel téged. A mögötted álló színes ruhás pontbíró felemeli a piros színű zászlót: te nyertél!
A versenyben jelenleg a 19. helyen állsz. Felkészülsz, mélyeket lélegzel. A közönség elcsitul, amikor eléd áll ellenfeled: fekete, copfos hajú, zöld szemű troll férfi. Fekete a bőre. Gyorsan túlestek a formális bemutatkozáson. Az ő neve Khossus del Maul. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Kabol irháját, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Thargodan amulettet, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy királyi palotaőr trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Folrang trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fürgülés mágiát. Öregedett 1 évet. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 124 életpontot vesztettél. Nem annyira meglepő, hogy ellenfeled is fel van szerelve lőfegyverrel - hosszú íjjal tüzel Rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad Khossus del Maul nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (15 életpontot sebezve.) Feléd repül 8 vashegyű nyíl. Hála az égnek, ez még a közeledben sem járt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Véres csatabárddal Khossus del Maul párszor megpöccinti a jobb lábadat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled rovarfelhő II varázslatot lő rád. 182 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! Véres csatabárddal Khossus del Maul párszor keményen megüti a jobb oldaladat. (3 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Egy rovarfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 159 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Vámpírölővel gyengén megszurkálod Khossus del Maul bal karját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 40 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Véres csatabárddal Khossus del Maul néhányszor megcsapja a testedet. (6 támadástól 309 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő II. 169 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Din cséphadarójával Khossus del Maul épp hogy eltalálja a bal oldaladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 1230, gyógyulás: 137, összesen: -1093 ÉP}

Véged! Összerogysz, zuhansz a halál ölelő karjaiba... Aztán kinyitod a szemedet. Megmentett a multi-machina! Még gyógyultál is. (+423 életerő.) Ellenfeled mosolyogva néz rád: ebben a harcban alulmaradtál. A mögötted álló színes ruhás pontbíró felemeli a fekete színű zászlót: te vesztettél! Ellátják sebeidet, és hamarosan minden fájdalom elmúlik. (+670 életerő.)
A versenyben jelenleg a 29. helyen állsz. Ez már igazi, komoly tétre menő viadal. Lélekben felkészülsz, amikor meglátod ellenfeledet: szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi. Elit harcosokhoz méltóan kezet ráztok. Az ő neve A Tűzhajú. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy che-vállszalagot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy lélekelementál trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy armageddon. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled megveti a lábát, és hosszú íjjal Rád lő. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Feléd repül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 42 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A Tűzhajú nem talált el! Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Tűzhajú gyenge támadását könnyedén elkerülöd. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A Tűzhajú gyenge támadását könnyedén elkerülöd. Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a Tűzhajú testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (55 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 48 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A Tűzhajú nem talált el! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 33, gyógyulás: 36, összesen: +3 ÉP}

Nem bírtok egymással! Lihegve várjátok a bírák döntését. Az éles szemű felügyelő papok megvizsgálnak, és intenek a bírónak: az általad okozott sebzés jóval több, mint amit te kaptál. A stílusod is elegánsabb, látványosabb volt! A mögötted álló színes ruhás pontbíró felemeli a piros színű zászlót: te nyertél!
A versenyben jelenleg a 27. helyen állsz. A kijelölt helyre kísérnek. Szemrevételezed ellenfeledet: fekete hajú, szürke szemű, bajuszos ember férfi. A bőre sötétebb az átlagosnál. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Pinyó. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy törpe bakancsot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy Xanathal karkötőjét és egy tükörpáncélt visel. Felszerelését egy árnytündér csontváz trófea, egy triklem drakolder trófea és egy varkaudar őslich trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled hosszú íjjal beléd ereszt néhány lövedéket. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja Pinyó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (61 életpontot sebezve.) Feléd repül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a bal lábadat. (5 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd Pinyó jobb lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (61 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Vámpírölővel Pinyó néhányszor teljesen átdöfi a testedet. (8 támadástól 578 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 75 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Sárkánytőrrel Pinyó megdöfködi a bal lábadat. (7 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Fényaura sebez téged (-10 ép). Vámpírölővel megdöfködöd Pinyó testét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Vámpírölővel Pinyó tökéletesen perforálja a jobb karodat. (8 támadástól 652 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 68 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Sárkánytőrrel Pinyó többször eltalálja a testedet. (6 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! 13 pontot sebződsz a fényaurától. {Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 1887, gyógyulás: 168, összesen: -1719 ÉP}

Egy pillanatra minden elsötétül, de azután magadhoz térsz. Ah, a deus ex machina! (+1049 életerő.) A fájdalom érzetét felváltja a kudarc felett érzett szomorúság. A mögötted álló színes ruhás pontbíró felemeli a fekete színű zászlót: te vesztettél! A felcserek bámulatos ügyességgel minden sebedet begyógyítják! (+670 életerő.)
A versenyben jelenleg a 33. helyen állsz. Felállítanak a soron következő ellenféllel szemben, aki fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi. Biccentesz, majd bemutatkoztok. Az ő neve Ebor. Raia kisebb avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy Huddens kesztyűjét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy Thargodan amulettet, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy Techiulan trófea, egy Shengoroth trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy életpajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Mielőtt közelharcba bocsátkozna, tolmokov-koktélt ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 5 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozza a jobb oldaladat. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted Ebor bal oldalát. (6 támadással 72 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (46 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Megelőző ütés! Ebor támadását kecsesen hárítod. Fényaura sebez téged (-12 ép). Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod Ebor testét. (6 támadással 84 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (65 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Ebor támadását kecsesen hárítod. A fényaura 11 ép-t sebez rajtad. Vámpírölővel kicsit megbökdösöd Ebor fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (36 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Ebor nem talált el! 11 pontot sebződsz a fényaurától. Vámpírölővel többször eltalálod Ebor testét. (7 támadással 132 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (34 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Ököllel Ebor megpöccinti a jobb lábadat. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! 9 pontot sebződsz a fényaurától. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 889, sebződés: 123, gyógyulás: 123, összesen: +0 ÉP}

Közbelépnek a bírák: letelt az idő, és egyiktek sem hullt el! Tüzetesen megvizsgálnak benneteket, és kiderül, hogy te okoztad a nagyobb sebzést. A lelátókon ülők is veled szimpatizálnak! A melléd rendelt tarka ruhás hivatalnok felemeli a piros zászlót: győztesnek nyilvánítanak!
A versenyben jelenleg a 28. helyen állsz. Felkészülsz, mélyeket lélegzel. A közönség elcsitul, amikor eléd áll ellenfeled: vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nő. Fekete a bőre. Gyorsan túlestek a formális bemutatkozáson. Az ő neve Kóbor Holló. Tharr bíborosa. Egy cetbőr válltömést, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy díszes tunikát, egy Eldaran karkötőjét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Thargodan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zúzókesztyűt visel. Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled hosszú íjjal beléd ereszt néhány lövedéket. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod Kóbor Holló testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 vashegyű nyíl. Nem talált el. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod Kóbor Holló bal karját. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (53 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 53 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Vámpírölővel Kóbor Holló megböki a testedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 79 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. T'vadar tőrével Kóbor Holló gyengén megszurkálja a testedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Fényaura sebez téged (-10 ép). Vámpírölővel több döféssel felnyársalod Kóbor Holló jobb karját. (8 támadással 552 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (63 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. 55 életpontot gyógyultál. Vámpírölővel Kóbor Holló meghorzsolja a testedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 69 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. T'vadar tőrével Kóbor Holló néhány helyen meghorzsolja a fejedet. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A fényaura 7 ép-t sebez rajtad. Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 368, gyógyulás: 70, összesen: -298 ÉP}

Kivégezted hát ezt a nevetséges szőrlajhár-porontyot. Tombol a közönség. A melletted álldogáló díszes öltözetű fickó kis piros zászlót lendít a magasba. Te vagy a győztes! Kettőt pislantasz, és máris gyógmógyok tömkelege csattog rád minden irányból. (+298 életerő.)
Véget értek az embert próbáló küzdelmek! Hosszasan várakozol, míg az írnokok pergamennel és pennával kezükben a kategóriátok rangsorolását számolgatják. Végül megszületik az eredmény, megtudod, hogy szoros küzdelemben 20. helyezést értél el! A ti kategóriátok után még tapasztaltabb kalandozók viadala következik. Izgatottan figyelsz, hátha sikerül valami újat eltanulni. Sajnos az általuk használt fantasztikus páncélok, fegyverek és lélegzetelállító technikák annyira ismeretlenek számodra és a melletted ülők számára, hogy inkább csak gyönyörködsz bennük, mintsemhogy titkukat megértenéd. Aztán elkövetkezik a hivatalos eredményhirdetés.

EREDMÉNYHIRDETÉS

Elkövetkezett a nagy esemény, a díjkiosztás. Vasaltujjú Berengár, a sportügyi miniszter feláll, és a tömeg elcsendesedik. A miniszter hosszasan méltatja az eseményen résztvevő kalandozók kiváló sportteljesítményét, és köszönetét fejezi ki Alanor és a király nevében, hogy megtisztelték ezt a szerény rendezvényt. A miniszter hátralép, és feláll az uralkodó, VI. Borax. Már nagyon öreg lehet! Hangján is érződik a kor, de ugyanakkor még mindig megvan benne az uralkodóhoz méltó erő. Jól lehet az egész arénában hallani:
- Kalandozók! Minden évben különlegesebb díjakat szerzünk be, hogy a legjobbakat méltóképp tudjuk jutalmazni. Persze a verseny nem a díjakról szól elsősorban, hanem a nemes versengésről, és a dicsőségről. Mindenki, aki részt vett ezen az olimpián, már nyert valamit, és elégedett lehet magával. Most pedig lássuk, kik voltak a kategóriák legjobbjai!
Ezzel elkezdik a dobogósokat az emelvényre szólítani, ahol átvehetik nyereményüket.
Az első kategória nyertese, Dulmina, szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő az erkölcsi elismerés mellett egy smaragd koszorút és 100 aranyat kap jutalmul. A második helyezett, Sumák Simon, fekete, tüsi hajú, kék szemű alakváltó férfi jutalma egy tudás gyöngye és 75 arany. A harmadik helyezett, Maverick, tüsi ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi is személyesen rázhat kezet a sportügyi miniszterrel, majd átveheti nyereményét, ami egy fenőkő és 50 arany.
A második kategória győztese, Danubius Friend, göndör ezüsthajú, kék szemű, rövid bajszú kobudera férfi egy olimpiaiezüstmedált és 200 aranyat kap fődíjként. Vasaltujjú Berengár mellett a verseny fő rendezői is kezet ráznak vele. A kalandozó, akit az utolsó fordulóban győzött le Nyuszi, kék-zöld csíkos, hosszú hajú, homokóra szemű alakváltó férfi is értékes díjat kap, ami egy igazi olimpiairézmedál és 150 arany. E kategória harmadikja, Musashi Akira , fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfi veszi át díját következőnek, ami egy olimpiaivasmedál és 120 arany.
Ezután következik a veteránok értékelése. Itt a győzelmet Szőrös Karom, szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi szerezte meg. A neki járó fődíj lélegzetállító: egy rubin koszorút és 500 aranyat kap! Óriási taps üdvözli a lelátóról, csakúgy, mint a második helyezettet: ő Touchrawag, kopasz, félszemű troll férfi - díja egy gyémánt védőgyűrű és 400 arany. A harmadik helyezett, Dan McGee, barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi jutalma sem semmi: egy hibátlan tűzopál és 300 arany.
Moraj fut végig a tömegen, ahogy a negyedik kategória győztese, Arrakis, rövid ezüsthajú, zöld szemű gnóm férfi fellépked az emelvényre. Az ő csatái már igencsak látványosak voltak. Nyereményként egy Mesterek érmet és 1000 aranyat vehet át! A második helyezett, Mirtill Maxima, vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő sem volt kezdő. Az ő díja egy olimpiai aranymedál és 800 arany. Végül a mesterek közül a harmadik, Á la Moucie, hosszú aranyhajú, csillogó szemű árnymanó nő is átveszi díját, ami egy mágikus hátizsák és 600 arany.
Csend ül az arénára, ahogy a harcosok kategóriájának legjobbja, Mély Bíbor, göndör ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfi a király elé járul. Félszeg mosollyal, apró meghajlással veszi át díját, egy Harcosok érmét és 2800 aranyat A második legjobb harcos, Vad Dáin Xantox, hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi szintén az ellenkező nemtől származó, vágyakozó pillantások kereszttüzében lép a díszpáholyba. Az ő jutalma egy olimpiai titanit és 2200 arany. Utoljára a harmadik, Aranyszem, szőke hajú, csillogó szemű ember férfi lép fel. A tapsot ő is megérdemli fantasztikus teljesítményéért. Díja egy bajnoki öv és 1500 arany.
A tökéletesek kategóriájának maximális teljesítményt nyújtó első helyezettje, Llanfariad, fekete, copfos hajú, szürke szemű elf férfi büszkén lép a miniszter elé. Ő valóban TÖKÉLETESEN küzdött! Díjként egy Tökéletesség érmét és 5000 aranyat nyújtanak át neki. A második csak egy leheletnyivel volt kevésbé tökéletes, ő Radul Renier, vörös, hosszú hajú, izzóan vörös szemű törpe férfi , nevét most mindenki megismeri. Nyereménye egy olimpiai rubinmedál és 4000 arany. A harmadik helyezett, Zanarchista, fekete, copfos hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas árnymanó férfi szinte bocsánatkérően néz körül, hogy nem ő lett a legjobb. Díja egy Martian tekercse és 3000 arany.
Az utolsó kategória résztvevői felette állnak a halandók nyomorult világának: előttük még a miniszter is meghajol. A közönség elnémul, ahogy a félelmetes külsejű Kasul Herolf, fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi méltóságteljesen az emelvényre lépked. Látható büszkeséggel vesz át egy tűzopál érmét és 10000 aranyat - győzelme megérdemelt díját. Ghalla második legjobbja, Ved-Smillon, barna, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi szintén elhomályosítja a király teljes udvartartását mind pompában, mind hatalomban. Az ő vacak kis díja egy olimpiai gyémánt és 8000 arany. A harmadik, Tirkiz Azor, fekete, hosszú hajú, zöld szemű, harcsabajszos ember férfi is kegyesen átveszi a nyereményt, ami egy topáz dragnit és 6000 arany.
A félisten kategória résztvevői halvány aura ragyogja körül, ahogy az emelvényre lépkednek. A levegő szikrázik körülöttük, mágikus szolgák hada repked körülöttük. Közülük is a leghatalmasabbnak bizonyult idén Lexendorin, kopasz, csillogó szemű gnóm nő . Berengár felé nyújt apró ajándékként egy Félisteni érmet és 18000 aranyat - a győztes elfogadja, bár számára mindennél többet ér, hogy Ghalla népe ismét fejet hajt előtte, bár néhányan csak irigyen morognak. A második leghatalmasabb, Yamamoto, barna, hosszú hajú, barna szemű, bajuszos kobudera férfi is átveszi a díját - ami egy olimpiai smaragd és 15000 arany. Hihetetlen, de a két bajnok mellett szinte eltörpül az egész udvartartás. Végül a kategória harmadikja, Vöröshasú Eliot, kopasz, kék szemű, kecskeszakállas gnóm férfi is az elemvényre lép, és csókot hint a közönség felé. Elfogadja a sportminiszter baráti kézfogását, és átveszi a neki szánt nyereményt, ami egy taumaturgikus öv és 12000 arany.
Ezzel a bajnokság véget ért! A feszültség feloldódik, és megkezdődnek a záró bemutatók és játékok. Te a többi kalandozóval együtt megindulsz a vibráló, zöld energiakapu felé, és a következő percben már újra ott vagy, ahonnét indultál! Kimerülten versz tábort, és a következő percben már alszol is, a fantasztikus olimpiáról álmodva.
A rendezvényen szerzett érdemeidért 8000 tapasztalati pontot kaptál. [Ezt a normális fordulóid TP-jéhez is hozzáadtuk, ellentétben az Olimpia során szerzett egyéb TP-vel.] Ezenkívül a kalandozók koncentrált tudatának köszönhetően mindenki, akinek tudapontja nem maximális, tudati energiát kapott.

XXVIII. GHALLA OLIMPIAI JÁTÉKOK


Ez az ábra az 2007. november 24-én lefuttatott Olimpiai játék helyezéseit mutatja, a "harcosok" (ötödik) kategóriában. A verseny szabályos lefolytatásáért Alanor fő-játékmestere, Krapixlon Authir személyesen vállalja a felelősséget. A zárójelben levő szám a győzelempontot jelöli, minden győzelem 3 pont. (Azonosság esetén a meccspontok ill. az ellenfelek pontösszege döntött.)

1.Mély Bíbor(18)
2.Vad Dáin Xantox(18)
3.Aranyszem(18)
4.Mandhal di Mehr(15)
5.Koppány Aga(15)
6.Apa Tifusz(15)
7.Fortuna(15)
8.Xilanne(15)
9.Pinyó(15)
10.(F)red Eric(12)
11.Draught(12)
12.Authoricus(12)
13.Aranysárkány(12)
14.Khossus del Maul(12)
15.Josid 'el Amid(12)
16.Renegát(12)
17.Ilinor dor Blazeer(12)
18.Abdul(12)
19.Mr. Elem-Elek(12)
20.Mókár(12)
21.Daemon(12)
22.Ramirez Espanza(12)
23.Tohony a Melák(9)
24.Ran'Amart Morgurth(9)
25.3,14-ás Zsiga(9)
26.Ch'Boyo(9)
27.Blyth the Surviver(9)
28.Ed Coan (9)
29.Ebor(9)
30.Nyafi (9)
31.Hínárhajú(9)
32.Kóbor Holló(9)
33.Nikimanó(9)
34.Pterois volitans(9)
35.Harq al-Ada(9)
36.A Tűzhajú(6)
37.Rek Weasel(6)
38.Ifj. Sauron Junior(6)
39.Büntető(6)
40.Lien Shu(6)
41.Alaria Volerdi(6)
42.Spirit Robber-to(6)
43.Vadállat Rabban(3)
44.Jeddak(0)