Painkiller összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 21. 17h:00'
EZ EGY SORON KÍVÜLI FORDULÓ
KALANDOZÓ: #2130
SZÁMLA : XXXX

PAINKILLER RÉSZVÉTELE AZ OLIMPIÁN


Kicsit kavargó gyomorral érkezel meg a kékes fényben derengő mágikus kapun keresztül Alanorba. Egyenruhás hivatalnokok fogadnak.
- Üdvözlünk Alanorban, a Yaurr királyság fővárosában! Reméljük, nem volt kényelmetlen az utazás. Itt regisztráljuk a nevezésedet az Olimpiára. - ezzel az egyik írnok feljegyzi a nevedet. Szokás szerint kategóriabesorolás a helyszínen történik. Más kalandozókkal együtt bevezetnek egy terembe, ahol korábbi olimpikonok klónjaival kell megküzdenetek. Mindig egyre erősebb ellenfeleket kapsz. Attól függ, hogy melyik kategóriában indulsz, hogy hányadik ellenfélig jutsz el. Minden harcot maximális életerőről és varázspontról kezdesz. Nos, kezdjük az első ellenféllel!
A második kategóriába való bejutáshoz legyőzendő ellenfeled egy hófehér, tökéletesen kócos hajú, kék szemű ember nő. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy koponya szimbólumot, egy ryuku karvédőt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Felszerelését egy ragyás burástya trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy homokféreg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy díszes rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy dárda.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ember testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Dárdát markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 3 dárda. Nem talált el. Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra támadsz. Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod az ember testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd az ember bal karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ember gyenge támadását könnyedén elkerülöd. Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 7, gyógyulás: 26, összesen: +19 ÉP}

Minden sebedet begyógyítják. Ez gyenge ellenfél volt. Ahhoz, hogy legalábbis a harmadik kategóriába indulhass, meg kell mutatnod, hogy tapasztaltabb vagy, mint az előtted álló fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi. Bőre sárga. Raia eljövendő papja. Egy nap szimbólumot, egy Raia papi palástját, egy halálhozó karkötőjét, egy arany karperecet, egy balkezes gyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy mirtuszkoszorút visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy óriásféreg trófea és egy csontváz lord trófea díszíti. Jobb kezében egy méregtagadót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy moa stuki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. A közelharc előtt ellenfeled még megereszt moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az alakváltó jobb lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 stukilövedék. Megsorozza a nyakadat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Marokra fogva a drag'kór bökőt ellenfeledre támadsz. Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod az alakváltó testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd az alakváltó testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az alakváltó nem talált el! Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd az alakváltó jobb lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az alakváltó testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az alakváltó támadását kecsesen hárítod. A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 16, gyógyulás: 37, összesen: +21 ÉP}

Minden sebedet begyógyítják. Hát, ez nem volt valami nagy kihívás. A negyedik kategóriába jutáshoz egy akadály áll már csak előtted: egy kopasz, vizenyős szemű mutáns nő. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Dornodon püspöke. Egy denevér szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy alligátorbőr cipőt, egy Amélia nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt, egy kvazár sisakot és egy ryuku mellvértet visel. Felszerelését egy tüskés gigaféreg trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy tűzelementál trófea színesíti. Jobb kezében egy sziklazúzót, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 21 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Hosszú íjjal céloz Rád ellenfeled, majd lő. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Feléd repül 5 vashegyű nyíl. A lövedékek perforálják a testedet. (5 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra rontasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Sziklazúzóval a mutáns néhány helyen meghorzsolja a jobb karodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Kyorgölő buzogánnyal a mutáns megpöccinti a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Sziklazúzóval a mutáns néhányszor megcsapja a bal lábadat. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Kyorgölő buzogánnyal a mutáns gyengén megütögeti a testedet. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. Sziklazúzóval a mutáns többször eltalálja a bal válladat. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Kyorgölő buzogánnyal a mutáns gyengén megütögeti a jobb lábadat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Sziklazúzóval a mutáns többször eltalálja a bal oldaladat. (4 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Kyorgölő buzogánnyal a mutáns néhányszor épp csak megérinti a bal karodat. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 389, gyógyulás: 0, összesen: -389 ÉP}

Minden sebedet begyógyítják. Hmmm. Eddig ment, nem tovább. Amikor kimerülten kilépsz a teremből, a hivatalnokok széles mosollyal fogadnak: - Igazán tapasztalt kalandozónak tűnsz. A harmadik kategóriában, a veteránok között fogsz indulni.
Átvezetnek a regenerációs kamrába, ahol először beültetnek egy nekrofun trónba. Minden varázserőd visszanyered. Közlik még, hogy az idei olimpián (a korábbihoz hasonlóan) a vámpirizáció csak feleannyi ép-t gyógyít, mint egyébként, az aréna alacsony nekromantikus auraszintjének köszönhetően. Ezt követően megvizsgálják sérüléseidet, és egy pap gyorsan meggyógyít. Egyetlen életpontnyi sérülésed sem maradt! A kezedbe nyomnak egy multitöltésű deus ex machinát, és az egyik tarkaruhás apród odavezet a nagyteremhez, ahol a többi kalandozó várakozik. Körbenézel. Gromak páncélok, vashegyű lándzsák nyüzsögnek mindenhol, de megpillantasz néhány egzotikusabb felszerelésbe öltözött egyént is. Itt egy Zarknod szeme, ott egy ősi páncél, de nicsak, az egyik kalandozó csontszuronyt lóbál a kezében! Amikor már nem érkeznek újabb résztvevők, megszólalnak a harsonák, és mindenki elcsöndesedik. A földszinti lelátóhoz terelnek benneteket, hogy jól láthassátok a többi kategória versenyét is. A főemelvényről őfelsége VI. Borax ad jelt a játékok megkezdésére.
Izgatottan várod a szokásos attrakciót. Vajon milyen meglepetéssel szolgálnak az idén? Ismét egy Közös Tudat tart valamilyen előadást? Vagy az udvari mágusok fognak valami látványos vízióval szórakoztatni? Netán valamilyen isteni hatalmú entitás tiszteli meg jelenésével a közönséget?
A díszpáholy vendégei a szokásos ceremóniával vonulnak a helyükre. Borax király a miniszterei, és testőrei gyűrűjében érkezik. Meglehetősen gyengének és gondterheltnek látszik. Csak miután mindenki helyet foglalt, akkor veszed észre, hogy három ismeretlen alak is jelen van a legfőbb hatalmasságok között. Egy vénséges vén, csont sovány, árnymanó nő az, akit két fiatalabb komornája kísér, és támogat. Szürke, csuklyás köntöst viselnek mindhárman, ami szinte teljesen eltakarja az arcukat.
A körülötted állók összesúgnak mögötted, így tudod meg, hogy a hölgy középütt nem más, mint Loronden, az isbai jósda rendfőnöknője! Állítólag - hallod meg fél füllel -, Loronden a Tűzvihar megjövendölése óta nem tette ki a lábát a jósdából! Nyilván nyomós oka volt rá, hogy most mégis megtette ezt. Mikor előre lép, mindenki elcsendesedik, és minden szem rá szegeződik. Te is nagyon kíváncsi vagy, de azért felfigyelsz rá, hogy az udvar legjobb illúzionistái valami nagyszabású látványosságra készülődnek. Loronden hangját mágia erősíti, így tisztán eljutnak hozzád reszketeg, suttogásnál alig hangosabb szavai.
- A jövő változik. A jövő forrong. A holnap ugyan még jól látható, de a holnapután már csak halványan dereng a távolban. A jövő nehezen értelmezhető. A jelek csak pusztulást mutatnak, és a beteljesült végzetet sejttetik. Álmot láttam. Vészterhes, nehéz álmot.
Az illúzió hirtelen elárasztja, betölti az arénát. Ott van körülöttetek, körülölel titeket. Valamiféle szörnyfészekben, vagy bolyban találod magad. Ez még rendben is lenne, de a méretekkel valami nagyon nincs rendben. Az egész Olimpiai Stadion elfér a szuperboly belsejében! Icipicinek érzed magad a jelenés iszonyatos méretei mellett. Épp hangot adnál a felháborodásodnak, miszerint az illúzionisták elrontották a látvány méretarányait, mikor a főmágus szót kér Lorondentől, és közbeveti:
- Ez jelen tudásunk szerint egy ganüid masszakaptár belseje, és a méretek pontosan megfelelnek a valóságnak.
A jelenlévő kalandozók az arénában, és a yaurri polgárok a nézőtéren egyszerre mordulnak fel, aztán Loronden folytatja beszédét:
- Álmomban ilyen kaptárakat láttam világunk romjain, a Királyság minden szegletében! Olyan szörnyetegek építették, amelyekhez fogható még sosem bukkant fel a jövőképekben. Álmomban a kaptárak környéke kipusztult, és néma volt. Az erdők letarolva, a városok a földig rombolva. Sehol sem láttam élet jeleit.
Az illúzió hirtelen megmozdul, és a kép száguldani kezd veletek. Őrült iramban járjátok be a kaptár belső járatait, mígnem elérkeztek a központi csarnokhoz, ahol szörnyek százai nyüzsögnek. Leginkább rovarokra emlékeztetnek, de a hüllőkre és az emlősökre jellemző részleteket is felfedezni a testfelépítésükön. A kép aláereszkedik, és hirtelen a szörnyek lábainál találjátok magatokat. Ekkor egyszeriben nyilvánvalóvá válnak a méretarányok. A lények talán észre sem vennék, úgy tipornának el titeket, ha valóban a lábuk alá kerülnétek!
- Nem tudni honnan jönnek, nem tudni, miért, és hogyan, de végzetes fenyegetést jelentenek ránk. Az álmom nem hazudik! Ez a jövő, és biztosan bekövetkezik, hacsak meg nem akadályozzátok valahogyan.
Bár a nézőtéren még a leejtett gombostű zaját is hallani lehetne, Loronden nem folytatja. Ehelyett a komornái kikísérik a jósnőt, de még mielőtt a tömeg felocsúdhatna első döbbenetéből, a főmágus ismét szót kér:
- Úgy tudjuk, hogy nemrég egy ismeretlen világból dimenziórések nyíltak a Sötét Földre. Ezeken a réseken sosem látott éjfattyak, és ganüidok keltek át, és máris kezdik birtokukba venni a Sötét Világot. A következő célpontjuk bizonnyal Ghalla lehet, ezért Urunk arra kér titeket, kalandorokat, hogy tegyetek meg mindent az invázió megakadályozása érdekében!
Az illúzió hirtelen szertefoszlik, és az egymáshoz közel állók azonnal elkezdik kitárgyalni a látottakat. Csak lassan tisztul ki a fejed. Képtelen vagy elhinni, amit láttál. Hogyan is tudnád épp te megakadályozni ezeknek a szuperlényeknek az invázióját? - tűnődsz, miközben a Játékok tovább folytatódnak.

JÁTÉKOS VERSENYEK

Mielőtt az igazi viadal megkezdődne - az izgalmat fokozandó - játékos versenyeket tartanak, amelyekben nem annyira a harci tudás, hanem inkább egyéb képességek kerülnek próbára. Először is megkérdezik, hogy a résztvevők közül ki az, aki képes lemászni egy mély szakadékba, mágikus vagy egyéb (tudati) segítség nélkül. Tétován teszed fel a kezed. Kiderül, hogy részt vehetsz az első számban, a mászás versenyén. Egy hatalmas, rudakból, kövekből, kötelekből, hálókból és még ki tudja miből összeállított műhegy tornyosul az aréna közepén. Meredek, néhol teljesen függőleges, sőt, 90 foknál nagyobb ferdeségű részek is vannak! Szerencsére egy jó hegymászó mindenhol talál kapaszkodót. A rendezők elmondják, hogy a versenyt az nyeri, aki a leghamarabb éri el a hegy tetejére helyezett zászlót. Ezután minden résztvevőt megvizsgálnak, hogy van-e rajta tudatturbó vagy más, unfair képességjavítás, és ha találnak ilyet, eltávolítják. Minden résztvevőre elmondanak egy tollpihe varázslatot, arra az esetre, ha lezuhanna mászás közben, ne üsse meg magát. Miután elkészültek, a bíró rajtjelet ad, és mindenki elkezd mászni! Fürgén kapaszkodsz, de a mászás nem kevés ügyességet igényel. Hej, ha engedték volna a mászókarom vagy mászókampó használatát! Erős ujjaiddal újabb és újabb kapaszkodókat találsz, néhol csak kézzel tartod magad, a közönség nagy biztatása közepette. Oldalt pillantva, látod, hogy néhányan kiestek, de ez csak erőt ad. Semmi másra nem gondolsz, csak a mászásra. És igen, sikerült! Felértél az első fal tetejére. De a neheze még csak ezután következik! Átmászol egy műszakadék fölé akasztott gyönge kötélen. A következő akadály, amin a második hely megmászható részéhez juthatsz el, egy hatalmas faemelvény. Az egymáshoz erősített rudak nagy távolságra vannak egymástól, és nagyon simák, némelyik még valamilyen sikamlós anyaggal is be van kenve! Mászni kezdesz, a rudakba kapaszkodva. Aztán elérkezel egy olyan helyhez, ahol a következő rudat képtelen vagy elérni. Nincs mese, lengeni kezdesz, hogy lendületed legyen, aztán elrugaszkodsz! Kétségbeesetten próbálod a rudat elkapni, de kicsúszik a fogásodból. Iszonyatos sikollyal zuhansz alá a mélybe. A tollpihe varázslat működésbe lép, és lassan, puhán lebegve leereszkedsz a földre. A győztes, Atomvillanás átveszi jutalmát, egy tyrkiai mászógépet. Azt is megtudhatjuk, hogy a mászóverseny részpontjai alapján az Üdvhadsereg Közös Tudat tagjai teljesítettek legjobban. Az érintettek hangos üdvrivalgással ünneplik magukat. A közönség gyorsan elcsitul, várják a következő műsorszámot. Téged gyorsan visszakísérnek a helyedre. Ezután a király jobb oldalán álló Krapixlon Authir koppint botjával, és az egész műhegy egy nagy lobbanással eltűnik!

* * *


A második képességpróba jóval összetettebb - minimális követelménye közepes tudásszint rejtőzködésben és nyomkövetésben [min. 5. szint], lopás felsőfokon [min. 8. szint] és a csapdaészlelés "művészetének" ismerete [min. 1. szint]. A versenyzőknek egy óriási kaland-komplexumba kell bejutniuk, és a nyereményt megszerezni. A verseny nem veszélytelen, könnyen oda lehet veszni, de persze a multitöltetű D.E.M. mindenkin segít. Úgy döntesz, hogy esélyed van a versenyen - jelentkezel! A szervezők lekísérnek az arénába. Krapixlon Authir újabbat koppint a botjával. Iszonytató dördülés hallatszik, mintha valami óriási karom tépné fel a létezés anyagi síkjának burkát. A következő pillanatban hatalmas füst árasztja el az arénát, és mikor eloszlik, előtted magasodik az iszonytató kaland-komplexum! A versenyzők több irányból indulnak, de nem egyszerre: fokozatosan indítják őket a starthelyekről. A bíró ismerteti a szabályokat, majd jelt ad a kezdésre.
Izgatottan indulsz útnak, amikor sorra kerülsz. Az első feladatod: észrevétlenül kell ellopódznod egy akadályokkal teletűzdelt pályán néhány szörny orra előtt. Elsőként egy nagy platformon szaglászó drótszőrű pincsit kell kijátszanod. Ez a feladat igazán nevetséges, hangtalan árnyékként suhansz tovább, a pincsi orra meg sem rezzen. Másodikként egy magas kőoszlopon üldögélő fekete griff hihetetlenül éles szemét kell elkerülnöd. A rejtőzködésre sziklákat és lefektetett fatörzseket használhatsz. Maximálisan kihasználva minden fedezéket, árnyékot, tökéletesen rejtőzködve mész előre. Átjutottál! A griff nem figyelt fel rád! A következő feladat már iszonyúan nehéznek látszik: egy mágikusan kreált, soha el nem fáradó őr figyelmét kell kijátszanod. Egy acélkolosszusét! Álló és felborogatott kőoszlopok között lopózkodsz előre. Türelmes vagy, sokszor hosszan várod, hogy egy elsuhanó felhő által létrehozott temporális árnyék vagy a közönség morajának erősödése elegendő álcát biztosítson az acélkolosszus emberfeletti érzékeinek kijátszására. Sikerrel jártál! Lassan, de biztosan elóvakodtál a romos területig, amely a rejtőzködő pálya utolsó szakaszát jelöli! Elborzadsz, ahogy kilesel a leomlott kapu mögül. Egy csontváz lord őrzi ezt a területet! Őelőle gyakorlatilag lehetetlen elbújni, hiszen egyszerűen megérzi az élőlényeket. Aurádat összeszűkíted, letompítod, amennyire csak lehet. Csigalassúsággal kúszol át, minden fedezéket felhasználva. A közönség őrjöngve biztat. Bizonyára már sokan kiestek! Végül el sem hiszed, hogy átjutottál, és beléphetsz a következő pályára.
Ez egy gyönyörűen megnyírt sövénykerítésből állított labirintus, tele halálcsapdákkal. A kijutásra egyetlen mód van: ha követed az elf futár nyomait, aki előtted végigment a labirintuson. Bátran indulsz tovább. Rögtön, a bejáratnál három nyom vezet háromfelé. Gyerekjáték felismerni, hogy melyik az elf nyoma. Követed. Hopp, majdnem belesétáltál egy fedett verem csapdába! Óvatosan kikerülöd. A következő kereszteződésnél két újabb nyom csatlakozik, mintha a semmiből nőtt volna elő. Ráadásul - mintha körbejártak volna - a nyomok össze-vissza taposták egymást! Rövid tanakodás után elkezded követni a nyomot, amelyet az elfének vélsz. A nyomok alig látszanak, nyilván valamilyen söprűszerű dologgal megpróbálták eltüntetni őket. Hirtelen megtorpansz. Egy átlátszó, leheletvékony zsinór van keresztbe kifeszítve! Még szerencse, hogy észrevetted. Óvatosan átléped, és úgy mész tovább. Itt már a labirintus nagyon bonyolult, egyes elágazásoknál a nyom teljesen eltűnik. Néhol újabb nyomok bukkannak fel, és keresztezik, összezavarják az előzőt. Nehéz dolgod van, minden nyomkövető tudásodat össze kell szedned! Útközben rafinált és iszonytatóan ravasz csapdák sorozatát kerülöd el hihetetlen ügyességgel. Aztán eljutsz a pontig, ahonnét már semmilyen nyom nem vezet tovább! Az elf egyértelműen mágiát használt az összes nyom eltüntetésére. Itt már csak az intuíciódra hagyatkozhatsz.
Egyszerűen azt keresed, hogy hol található meg a levegőben az elf jelenlétének a lenyomata. A dolgot tovább nehezíti, hogy mágikus csapdákkal kell megbirkóznod! Azonban sikerül mindet kikerülnöd, és elérkezel a labirintus szívéhez, egy kis ligethez. Itt piheg épp a futástól kifáradt elf futár. Zsebéből kikandikál egy tekercs! Gyerekjáték lesz megszerezni. Közelebb lopakodsz. Könnyedén kiemeled a fáradt futár zsebéből a tekercset, és máris olvasni kezdesz. Hohó, kiderül, hogy nem ez az igazi üzenet! A másik a sapkájába van rejtve. Óvatosan a sapka felé nyúlsz. A futár megpördül. - Minek nézel te engem? - kiabálja. Felsültél, mestertolvaj! Szomorúan távozol. Amikor elkövetkezik az eredményhirdetés, elcsöndesedik a tömeg. A verseny vezető szervezője mágikusan felerősített hangon bejelenti: a versenyt Nikimanó nyerte! Díja egy nyomkereső talizmán. Azt is megtudjuk, hogy a versenyben a MAFFIA Közös Tudat tagjai teljesítettek legjobban. A közönség lelkesen tapsolja meg őket is. Amint minden versenyző visszakerül a helyére, Krapixlon Authir kisujjának enyhe megmozdítására hatalmas dübörgéssel megnyílik a föld, és forró lángnyelvek csapnak fel a mélyből. A kalandkomplexum lassan elsüllyed, néhány túl lassúnak bizonyult rendezővel együtt. Jajveszékelésüket elnyomja a tetszését kifejező tömeg tombolása.

* * *

IGEN! Ez minden eddiginél nagyobb látványosság lesz! Középen, egy emelvényen hatalmas, szivacsból készült modell látható, amely a kelet egyik legfélelmetesebb és leglegendásabb lényét, egy triklem drakoldert mintáz. Alatta, megkötözve egy rémült tekintetű, összekötözött hercegnő-ruhás szépség fekszik. Őt kell a bajnokok bajnokának megmenteni! A feladat azonban nem egyszerű, ugyanis minden bajnoknak egy sor igen kemény próbát kell kiállnia, és csak a legjobb nyerheti el a hercegnő megmentéséért járó díjat. A versenyen való részvétel feltétele, hogy jártas legyél a gyógyításban, a felderítésben (min. 6. szinten), a zenében és a titkosírásban (min. 1. szinten). Úgy döntesz, hogy jelentkezel, hiszen a feltételül szabott szakértelmek mindegyikében jártas vagy valamennyire. Felsorakoznak az arénában a bajnokok, kör alakban az emelvény körül. Mély, zengő hang szólal meg, és a most már egyre élethűbbnek tűnő drakolder figura lassan körbefordul.
- Az első próba: lássuk, mennyire vagytok tapasztalt gyógyítók!
A következő pillanatban a triklem drakolder szeméből tűzgolyók repülnek szét a versenyzők közé. Bár erősen megégsz, nem esel kétségbe: az égési sérülések szakszerű gyógyítása egyike a legalapvetőbb tevékenységeknek a Túlélők Földjén. Látod, hogy egyik versenytársad nyögdösve, magatehetetlenül fetreng a földön. Egy gyors csapással megadod neki a kegyelemdöfést. Legalább nem szenved a szerencsétlen, és eggyel kevesebb a versenytárs! A következő feladat gyanánt hirtelen karók csapódnak ki a földből. Az egyik átdöfi a lábadat! A fájdalom elviselhetetlen, de te legyűröd, és egy tekercs fehér ruhával elszorítod a sebet. Mi jöhet még? Hamarosan kiderül... A versenyzők jajgató tömegébe hirtelen ezernyi forgó borotvapengéből álló mágikus fal esik. Több versenyzőt pillanatok alatt felaprít, neked szerencsére csak az egyik karodat vágja le. Nem esel kétségbe: a korábbi tűz még itt-ott pislákol, felragadsz egy égő lábat, és a sebbe nyomod. ÁÁÁÁÁÁÁÁ! Így azonban nem fogsz elvérezni. Összeégve, fél karral, átszúrt lábbal várod a következő műsorszámot. A triklem drakolder gonoszul elvigyorog, és kékesfehér sugarakat kezd szanaszét lődözni. Dezintegrációs sugarak! Az egyik átüti az alsótestedet. Csak egy pillanatig esel kétségbe. Ép karoddal a Ghallán ismert leghatékonyabb mágikus gyógyító anyagokat tömködöd a lyukba, miközben agyaddal azt szuggerálod a testednek, hogy "nem, nem szűnt meg a teljes hasam létezni". A dolog működik! A szuperhatékony mágikus anyagok lassan beforrasztják a lyukat és regenerálják a hiányzó szerveket! A tudásod mesteri. Körbenézve látod, hogy jócskán megritkultatok. Az arénára fehér köd ereszkedik, és hirtelen látod, hogy minden sebed begyógyult, még a karod is visszanőtt! Úgy látszik, mégiscsak van még mit tanulnod a gyógyító mágia terén.
A következő feladatok a felderítés szakértelmedet teszik próbára. A porond közepén most három triklem drakolder lebeg. Fel kell derítened, hogy melyik az igazi. Közelebbről látod, hogy az egyik gumiból van, a másik illúzió. Akkor a harmadik lesz az! És igen, eltaláltad. A következő feladat már bonyolultabb: az aréna területén elrejtettek néhány pszi követ. Meg kell egyet találnod tíz percen belül, ha tovább akarsz jutni! Haha, hát ez egyszerű! Itt hever a lábad előtt! Gyorsan felveszed. A csábítás túl nagy: be is kapod rögtön! Várod, hogy kinőjön a pszid, de csak robban valami a hasadban. ÖÖ! A deus ex machina a nézőtérre repít. Kiestél a mohóságod miatt, ilyen blamát! Most jön az eredményhirdetés: A versenyt Bitang Barnabás nyerte, gigászi állóképességről téve tanúbizonyságot! Díja egy orvosságos zacskó. Még kihirdetik, hogy a részpontok alapján az Északi Druida Szövetség Közös Tudat tagjai teljesítettek a legjobban. A verseny végeztével a triklem drakolder felemelkedik helyéről, és felfal néhány versenyzőt, aki még nem ment vissza a helyére! Hát, eléggé egyedi megállapodás lehetett itt a tiszteletdíjról... A szörny búcsúzóul még egy tonnás savcsóvát lő a királyi emelvény felé, de azt kivédi valamilyen védővarázslat. A szuperlény a következő pillanatban, egy villanás kíséretében eltűnik. A porondon hamarosan helyreáll a rend.

* * *

Az evés próbája következik! A verseny lényege, hogy a játékosok előbb megfőzik maguknak a kiírt ételt - minél hamarabb, de azért a kész ételnek a formai követelményeknek meg kell felelnie -, majd mindezt egy habzsolásra kell befalniuk. Az nyer, aki hamarabb végez vele. Kontárokat nem is engednek a versenyszám közelébe, így a minimális követelmény az 1-es szintű főzés szakértelem. Főzés??? Az a művészeti ág mindig is jó messze állt tőled. Inkább most csak a lelátóról figyeled, hogy mások hogyan teljesítenek. A szakavatott segédek pillanatok alatt feltöltik a főzéshez szükséges alapanyagokkal az előre kikészített asztalokat. Egyébként pont annyi asztal van, ahány versenyző indulni készül. Az asztalok mellett egy-egy üst, kicsit hátrébb pedig takaros kis farakás áll - ezen lehet majd a kincstári bográcsban megfőzni a versenyételt. Minden játékos elfoglalja a helyét - beáll egy asztal mögé, és egy jelre - hangos kürtszó - indulhat is a verseny. Először azonban Falafel Vilmos, a király kinevezett főszakácsa felolvassa, mi is az az étel, amit idén el kell készíteni: "gonyolékpörkölt Zangroz módra". Végül felhangzik a kürt, és mindenki lázas főzőcskézésbe kezd.
Egyre jobban belemelegednek a versenyzők! Jó illatok és irtózatos szagok vegyülnek, ahogy mindenki azt kotyvasztja, amire képességeiből telik. Vannak, akik már a főzés során kidőlnek a sorból, fogalmuk sincs, hogyan kezdjék el, tanácstalanul adják fel, illetve a versenybírók intik ki őket valamilyen apró szabálytalanságok miatt. Aztán elkészülnek végre az ételek, és a versenyzők enni kezdenek. Van akinek jobban megy, van aki a legszívesebben elhányná magát a főztjétől. Vannak, akik ezt meg is teszik. Végül egyvalaki marad csak talpon, a többieknek csupán a reményeik maradnak, hogy jövőre jobban teljesíthetnek. Az idei főzőversenyt Mély Bíbor nyerte. Díját, egy Krugrog terítőjét, Falafel Vilmos adja át. Az illető hangosat böffent a tárgy átvételekor. Más körülmények között talán illetlenségnek számítana, most azonban a főszakács is csak együtt nevet a közönséggel. Falafel Vilmos még bejelenti, hogy a versenybírák által adott pontok alapján a legjobbnak az Üdvhadsereg Közös Tudat tagjai bizonyultak. Ezért persze nem jár nekik nyeremény, csak érdekességképp említette meg. A főzőverseny ezzel véget is ért.

* * *

A következő verseny az intelligencia próbája lesz! A kérdéseket a moa tudományok szakértője, Romer Zaks állította össze, amelyik játékos jól válaszol, továbbjut, aki rosszul, az kiesik. A játék lebonyolítását saját találmánya fogja segíteni, melyet az elmúlt olimpiák egyikén mutatott be először a nagyközönségnek, és azóta is félévente egyszer rendre felhasználják. Persze pont erre a célra fejlesztette ki. A tárgy neve elmezár. Leginkább egy felfújt sullár hólyagra hasonlít. Használata egyszerű, minden játékosnak úgy kell a kérdésekre válaszolni, hogy az elmezár a fején van. A tárgy hibás válasz esetén elteleportálja viselőjét az aréna hátsó részébe, a kiesettek közé. A helyes választ adók maradhatnak. Ezenkívül a gyorsaság is számít, akik sokáig tétlenkednek, szintén kiesőnek számítanak. A játékosok természetesen nem hallhatják egymás válaszait, az elmezár ezt is megakadályozza. Sőt, az elhangzó kérdések is az elmezáron keresztül érkeznek, így mindenki különböző kérdéseket kap. Szóval a szerencsének is nagy szerepe lesz. Hogy mindebből a lelátókon tolongó tömeg mit fog látni, arról fogalmad sincs. Természetesen te is próbára teszed az intelligenciád! Vesztenivalód nincs. Megkapod a saját elmezárad, majd a fejedre húzod. Nem is olyan szörnyű, mint amilyennek látatlanban vélted.
Az első kérdés: "Mire használható egy gór tekercs?" Tétovázol! Nem ismered ezt a tárgyat. Találomra válaszolsz valamit, de rögtön meg is bánod. Az elmezár felzümmög, és a D.E.M.-hez hasonlatos teleportérzésben lesz részed. Valahol az aréna hátsó részében materializálódsz. Körülötted kalandozók tolonganak. Mindannyian kiestek már, és most beszélik meg a részleteket, ki melyik kérdésnél bukott el. Volt, aki a vadász tatut sem ismerte! Közben az intelligenciabajnokság folyik tovább, még többen játékban vannak. Romer Zaks mindig elmondja a közönségnek a lehetséges kérdéseket, amiket a játékosok kapnak, majd a megfejtéseket is. Persze mindebből a versenyzők csak egyetlen kérdést hallanak, a választ pedig egyáltalán nem. Időnként újabb kalandozók jelennek meg melletted, őket szintén az elmezár repítette ide, mert rossz választ adtak. Rövid időn belül a verseny is véget ér. Az idén Mély Bíbor diadalmaskodott. Díját, egy moa varázsdobozt, teljes mértékig megérdemli, hiszen minden kérdésre jól válaszolt. Romer Zaks még elmondja azt is, hogy a részpontok alapján a versenyben legjobban a Holtidő Társaság Közös Tudat tagjai szerepeltek. Az idei tudáspróba és eredményhirdetése ezzel véget ért.

* * *

A szünetet jelző gong megszólalásakor jószokás szerint mindenki megindul a büfé felé.
A forgatagban egyszercsak egy igen zajos és enyhén illuminált állapotú társaságra leszel figyelmes. Éppen egy csinos, erőteljes alkatú leányzó (leányzó?...) csap az asztalra egy korsó sört és nyúl a következőért, mikor a szomszédos asztalnál lévő társaságból egy nagyhangú illető sétál mellé és a vállára teszi a kezét. Sokat nem értesz abból amit beszélnek, de a gesztusokból és az arcvonásokból kitalálod, hogy a fickó ajánlatot tesz a nőnek, aki azt nevetve utasítja el. Ez persze nem tetszik neki, és továbbra is erőteljesen citálja a hölgyeményt. Egy pillanat múlva meg is ragadja a lány karját és maga után vonszolja.
Illetve csak vonszolná, de úgy látszik, a nőt is kemény fából faragták, mert elkapja pofátlan udvarlója csuklóját és úgy vágja át maga fölött, hogy darabokra is tör egy masszív asztalt a férfi testével, aki egy erőteln nyekkenéssel terül el a romjai között. Az elutasított udvarló két társa erre felpattan ültéből hogy lefogják a nőt, de ő mint egy vadmacska küzd. Nem, nem is vadmacska, inkábbb tigroszlán! Pillanatok alatt elszabadul a pokol, bár furcsa, hogy a lány társa - tagbaszakadt bőrruhás kalandozók - csak odébb húzzák padukat és érdeklődő tekintettel figyelik a küzdelem végét, miközben jókat kortyolgatnak korsóikból. A csetepaté hamar abbamarad. A nő leporolja ruháját és odaül a társaságához, miközben három összevert áldozatát a többiek hajítják odébb gúnyolódva. A legnagyobb barbár még odaszól a lánynak:
- Szellő! A következő kört te fizeted!
Mész tovább utadon, és fejed csóválva gondolsz a lányra és társaira, úgy tűnik a Horda sosem bír magával.
A büfében egy ínyencséget, Gorhud quwargpörköltjét szolgálják fel. A receptet a XXIII. olimpia főzőversenyének győztese készítette. Az ízletes ételnek, mint hallod, még különleges hatása is van, de ezt most az olimpián nemigen tapasztalhatod, hiszen szerencsére itt nincsenek quwargok. Az ebéd után visszatérsz a játékokhoz.
Most a futóverseny jön, ismét az aréna mellett emelkedő, magas falakkal körülvett Júra parkban tartják. A Túlélők Földjéről hozott óriási testű gyíkok között kell a kalandozóknak kocogni. Micsoda móka! A verseny az aréna bejáratától indul, részt vehet mindenki, akinek megfelelő állóképessége van hozzá. Nemcsak futni szeretsz, a parkot is kellemes helynek tartod, ezért jelentkezel. A buja növényekkel borított parkból érdekes hangokat lehet hallani. Érdekes túra lesz, reméled, hogy lesz időd nézelődni is. Közben a közönség felmászik a parkot körülvevő, széles falra. A futópálya pirosra festett oszlopokkal szegélyezett úton vezet, a bírák nem javasolják, hogy bárki lelépjen róla.
Miután mindent elrendeztek, Krapixlon Authir kidurrantja a startjelet adó sullárhólyagot, és elkezdődik a verseny! Kocogni kezdesz, tartalékolod az erődet. Kis tülekedés támad, az élen futókból belakmározott valamiféle ragadozó. Még jó, hogy nem siettél annyira... Beljebb nyomultok a buja dzsungelbe. Magas a páratartalom, erősen zihálsz, de a lábad azért még bírja az iramot. Egyre több dinóval találkoztok, és nem mindegyik barátságos. Téged ugyan nem riasztanak el az áldozatok, de többen elgyávulnak, és kiállnak a versenyből. Egyelőre nem törekszel az élmezőnybe, mert úgy látszik, a legtöbb "baleset" ott történik. Az egyenetlen, süppedős talaj, a levegő, az állandó félelem a sűrűből leselkedő veszélyektől iszonyatosan próbára tesz. Azonban nem adod fel, követed a kis piros oszlopokat. Néha egy-egy szekeret tolnak el melletted, benne egy végsőkig kimerült, a versenyből kiesett versenyzővel. Hát igen, mostanra már eléggé széthúzódott a mezőny! Kicsit rákapcsolsz, mert még elég sokan vannak előtted. Elhúzol egy kifejezéstelen arcú kobudera, majd egy izzadó törpe mellett. Az ösvény mellett egy hatalmas troll teste hever. De még mindig sokan vannak előtted! Számodra eddig ismeretlen energiatartalékaidból merítve, egyre jobban ledolgozod a hátrányod. Egy patak pukkan fel előtted.
Nem akarsz kockáztatni, és szerencsére még elég erőt tartalékoltál, hogy nekifutásból átugord. Hátrapillantva látod, hogy a törpe átgázol rajta. A következő pillanatban óriási állkapocs tűnik fel, és kettéharapja a szerencsétlent! Grrr... bizarr. Eközben látod, hogy az élbolyt alaposan megritkította egy tyrex támadás. Esélyed van! Minden erődet bevetve rohansz, a győzelem lehetősége lebeg előtted, nem törődsz már a veszélyekkel. Boldogan, hogy sikerrel jártatok, nem veszed észre a mögéd settenkedő dögöt. Éles fájdalom hasít a hátadba, majd elsötétedik a világ... Amikor magadhoz térsz, a raptor döglött teste hever melletted, téged pedig felcserek ápolnak. A többiek már messze járnak. A győztes, Tohony a Melák átveszi jutalmát, egy dalb.kristálycsizmát. A futóversenyben legjobban az Üdvhadsereg Közös Tudat tagjai teljesítettek, a társaság egy meghajlással köszöni meg a közönség lelkes üdvrivalgását. A közönség gyorsan elcsitul, várják a következő műsorszámot. Rövid pihenő után visszakísérnek az ülőhelyedre.

* * *


Most pedig kezdődjék hát az igazi viadal! A kezdő kalandozók marakodása számodra nem túl izgalmas, nevetséges piszkafa fegyverekkel csépelik egymást. A szánalmas párviadalok hosszú ideig tartanak, de te türelmesen várakozol. Aztán elérkezik az idő, amikor sor kerül rád!

SVÁJCI RENDSZER

A hatalmas, homokkal felszórt pályán méltóságteljesen sétálsz végig a kijelölt helyig.
A kijelölt helyre kísérnek. Szemrevételezed ellenfeledet: vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő. Bőre teljesen fehér! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve WADVirág. Elenios főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán az Emberevők tetoválását viseli. Egy cetbőr válltömést, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy jing-jang fejpántot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy rinóbőr övet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy Rodrig trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiapajzs vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Semmi eredménye! Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 90 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja WADVirág fejét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Mielőtt közelharcba bocsátkozna, vas dobónyilat ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a fejedet. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel gyengén megszurkálod WADVirág testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ököllel WADVirág megpöccinti a jobb oldaladat. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Drag'kór bökővel valamennyire megsebezgeted WADVirág bal vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod WADVirág fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ököllel WADVirág néhányszor megcsapja a testedet. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (6 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Drag'kór bökővel valamennyire megsebezgeted WADVirág testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod WADVirág bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ököllel WADVirág néhányszor megcsapja a fejedet. (3 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Drag'kór bökővel többször eltalálod WADVirág testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod WADVirág bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ököllel WADVirág néhányszor megcsapja a bal lábadat. Az Acél Ököl módszerével támadott, ismered fel. (4 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 426, gyógyulás: 22, összesen: -404 ÉP}

Közbelépnek a bírák: letelt az idő, és egyiktek sem hullt el! Az éles szemű felügyelő papok megvizsgálnak, és intenek a bírónak: sokkal több sebet kaptál, mint amennyit adtál. A stílusod sem volt olyan elegáns! A melléd rendelt tarka ruhás hivatalnok felemeli a fekete zászlót: vesztesnek nyilvánítanak! Fergeteges sebességgel gyógyítják be a harcban szerzett sérüléseidet. (+404 életerő.)
A versenyben jelenleg a 23. helyen állsz. Felállítanak a soron következő ellenféllel szemben, aki copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi. Bőre teljesen fehér! Biccentesz, majd bemutatkoztok. Az ő neve Tars Tarkasz. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ősdentor trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Ellenfeled tünde íjjal megcéloz Téged. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja Tars Tarkasz jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Feléd repül 5 tünde nyíl. Hála az égnek, ez még a közeledben sem járt. Marokra fogva a drag'kór bökőt ellenfeledre támadsz. Nem találtad el! Tars Tarkasz meg sem bírt sebezni. Agyartőrrel megbököd Tars Tarkasz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tars Tarkasz nem talált el! Drag'kór bökővel épp hogy megszúrod Tars Tarkasz jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod Tars Tarkasz bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tars Tarkasz nem talált el! Drag'kór bökővel valamennyire megsebezgeted Tars Tarkasz testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod Tars Tarkasz jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Tars Tarkasz gyenge támadását könnyedén elkerülöd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Közbelépnek a bírák: letelt az idő, és egyiktek sem hullt el! Az éles szemű felügyelő papok megvizsgálnak, és intenek a bírónak: az általad okozott sebzés jóval több, mint amit te kaptál. A stílusod is elegánsabb, látványosabb volt! A mögötted álló színes ruhás pontbíró felemeli a piros színű zászlót: te nyertél!
A versenyben jelenleg a 24. helyen állsz. Felkészülsz, mélyeket lélegzel. A közönség elcsitul, amikor eléd áll ellenfeled: fekete, rövid hajú, barna szemű árnymanó férfi. Fekete a bőre. Gyorsan túlestek a formális bemutatkozáson. Az ő neve SHM 2. Sheran követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy ryuku mellvértet, egy sárga erőövet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy dehidrátor trófea és egy ryuku ostromteknős trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy kőkést tart.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod SHM 2 jobb oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Rád néz, és a képedbe ordítja: "Nem fog fájni!" Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra rohansz. Drag'kór bökővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod SHM 2 testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd SHM 2 jobb lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). SHM 2 meg sem bírt sebezni. Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Elhullott ez a szerencsétlen zöldfülű is! A tömeg őrjöngve ünnepel téged. A melléd rendelt tarka ruhás hivatalnok felemeli a piros zászlót: győztesnek nyilvánítanak!
A versenyben jelenleg a 10. helyen állsz. Ez már igazi, komoly tétre menő viadal. Lélekben felkészülsz, amikor meglátod ellenfeledet: copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elit harcosokhoz méltóan kezet ráztok. Az ő neve Ködbevesző Bambusz. Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csontamulettet, egy derit láncvértt, egy fejvadász medált, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy ryuku karvédőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy elf mesterharcos trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 60 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Ellenfeled hosszú íjjal beléd ereszt néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ez mellément. Feléd repül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Varkaudar szablyával Ködbevesző Bambusz végigvagdossa a bal lábadat. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Méregtagadóval Ködbevesző Bambusz párszor súrolva eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. Varkaudar szablyával Ködbevesző Bambusz megvagdalja a testedet. (5 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Méregtagadóval Ködbevesző Bambusz néhányszor súrolja a testedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Drag'kór bökővel kicsit megsebzed Ködbevesző Bambusz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Agyartőrrel megkarcolod Ködbevesző Bambusz fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Varkaudar szablyával Ködbevesző Bambusz néhányszor megcsapja a bal lábadat. (5 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Méregtagadóval Ködbevesző Bambusz kissé megkarcolgatja a bal lábadat. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Drag'kór bökővel meghorzsolod Ködbevesző Bambusz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod Ködbevesző Bambusz bal karját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Varkaudar szablyával Ködbevesző Bambusz végigvagdossa a testedet. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Méregtagadóval Ködbevesző Bambusz párszor súrolva eltalálja a bal válladat. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 526, gyógyulás: 7, összesen: -519 ÉP}

Véged! Összerogysz, zuhansz a halál ölelő karjaiba... Aztán kinyitod a szemedet. Megmentett a multi-machina! Még gyógyultál is. (+228 életerő.) Csüggedten bámulod ellenfeledet, akit a lelátók népe győztesként ünnepel. A melléd rendelt tarka ruhás hivatalnok felemeli a fekete zászlót: vesztesnek nyilvánítanak! A felcserek bámulatos ügyességgel minden sebedet begyógyítják! (+291 életerő.)
A versenyben jelenleg a 17. helyen állsz. A kijelölt helyre kísérnek. Szemrevételezed ellenfeledet: tüsi ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi. A bőre kreolszínű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Megtorló. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ryuku gólem trófea, egy acélkolosszus trófea és egy elf mesterharcos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod Megtorló bal karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 5 vas dobónyíl. Pontos célzásának köszönhetően meglőtte a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled csatakiáltást hallat: "Pusztulj!" Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra ugrasz. Drag'kór bökővel jól megszurkálod Megtorló bal karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod Megtorló jobb lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Megtorló gyenge támadását könnyedén elkerülöd. Drag'kór bökővel jól megszurkálod Megtorló bal vállát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod Megtorló jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Megtorló támadását kecsesen hárítod. Drag'kór bökővel megdöfködöd Megtorló fejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod Megtorló bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Megtorló meg sem bírt sebezni. Drag'kór bökővel jól megszurkálod Megtorló jobb karját. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd Megtorló testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sárkánytőrrel Megtorló épp hogy megszúrja a fejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 20, gyógyulás: 38, összesen: +18 ÉP}

Nem bírtok egymással! Lihegve várjátok a bírák döntését. A versenybíró megvizsgálja a sebeiteket, és úgy dönt, hogy te több sebet okoztál. A közönség is a te nevedet kántálja! A mögötted álló színes ruhás pontbíró felemeli a piros színű zászlót: te nyertél!
A versenyben jelenleg a 16. helyen állsz. Felállítanak a soron következő ellenféllel szemben, aki fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi. Bőre sárga. Biccentesz, majd bemutatkoztok. Az ő neve Next Generation. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy mentát koronát, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Vlagyimir-díjat és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy Hoxxurton trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Bal kezében egy Ek'Hor pajzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiapajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően energiapajzs védelmednek.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja Next Generation bal lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 5 vas dobónyíl. A lövedék becsapódik! Eltalálta a bal oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra ugrasz. Drag'kór bökővel párszor épp hogy megérintgeted Next Generation fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod Next Generation fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Next Generation elhibázta támadását. Drag'kór bökővel jól megszurkálod Next Generation testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted Next Generation testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Next Generation alaposan melléd trafált. Drag'kór bökővel megdöfködöd Next Generation bal karját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted Next Generation testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ököllel Next Generation néhány helyen meghorzsolja a bal karodat. Az Acél Ököl kí-technikát demonstrálta támadásával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Drag'kór bökővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod Next Generation bal karját. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod Next Generation testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ököllel Next Generation néhányszor súrolja a bal válladat. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 81, gyógyulás: 46, összesen: -35 ÉP}

Haha, szétkented ezt a szánalmas puhányt! Csak a multitöltésű D.E.M. mentette meg vézna testét. A közönség téged ünnepel! A melléd rendelt tarka ruhás hivatalnok felemeli a piros zászlót: győztesnek nyilvánítanak! A rendezőség gondoskodik róla, hogy egyetlen életpontnyi karcolás se maradjon rajtad. (+35 életerő.)
A versenyben jelenleg a 11. helyen állsz. Felkészülsz, mélyeket lélegzel. A közönség elcsitul, amikor eléd áll ellenfeled: barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi. Gyorsan túlestek a formális bemutatkozáson. Az ő neve Musashi Kenjiró. Sheran főpapja. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy jing-jang fejpántot, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista amulettet, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy ryuku karvédőt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy fagymágus trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Mielőtt a közelébe érhetnél, ellenfeled lő Rád hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod Musashi Kenjiró testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 mérgezett vasnyíl. Hála az égnek, ez még a közeledben sem járt. Marokra fogva a drag'kór bökőt a másikra rontasz. Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod Musashi Kenjiró jobb oldalát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd Musashi Kenjiró testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Musashi Kenjiró támadását kecsesen hárítod. Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd Musashi Kenjiró testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod Musashi Kenjiró jobb lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Musashi Kenjiró támadását kecsesen hárítod. A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 25, gyógyulás: 46, összesen: +21 ÉP}

Elhullott ez a szerencsétlen zöldfülű is! A tömeg őrjöngve ünnepel téged. A melletted álldogáló díszes öltözetű fickó kis piros zászlót lendít a magasba. Te vagy a győztes!
Véget értek az embert próbáló küzdelmek! Hosszasan várakozol, míg az írnokok pergamennel és pennával kezükben a kategóriátok rangsorolását számolgatják. Végül megszületik az eredmény, megtudod, hogy szoros küzdelemben 6. helyezést értél el! A ti kategóriátok után még tapasztaltabb kalandozók viadala következik. Izgatottan figyelsz, hátha sikerül valami újat eltanulni. Sajnos az általuk használt fantasztikus páncélok, fegyverek és lélegzetelállító technikák annyira ismeretlenek számodra és a melletted ülők számára, hogy inkább csak gyönyörködsz bennük, mintsemhogy titkukat megértenéd. Aztán elkövetkezik a hivatalos eredményhirdetés.

EREDMÉNYHIRDETÉS

Elkövetkezett a nagy esemény, a díjkiosztás. Vasaltujjú Berengár, a sportügyi miniszter feláll, és a tömeg elcsendesedik. A miniszter hosszasan méltatja az eseményen résztvevő kalandozók kiváló sportteljesítményét, és köszönetét fejezi ki Alanor és a király nevében, hogy megtisztelték ezt a szerény rendezvényt. A miniszter hátralép, és feláll az uralkodó, VI. Borax. Már nagyon öreg lehet! Hangján is érződik a kor, de ugyanakkor még mindig megvan benne az uralkodóhoz méltó erő. Jól lehet az egész arénában hallani:
- Kalandozók! Minden évben különlegesebb díjakat szerzünk be, hogy a legjobbakat méltóképp tudjuk jutalmazni. Persze a verseny nem a díjakról szól elsősorban, hanem a nemes versengésről, és a dicsőségről. Mindenki, aki részt vett ezen az olimpián, már nyert valamit, és elégedett lehet magával. Most pedig lássuk, kik voltak a kategóriák legjobbjai!
Ezzel elkezdik a dobogósokat az emelvényre szólítani, ahol átvehetik nyereményüket.
Az első kategória nyertese, Dulmina, szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő az erkölcsi elismerés mellett egy smaragd koszorút és 100 aranyat kap jutalmul. A második helyezett, Sumák Simon, fekete, tüsi hajú, kék szemű alakváltó férfi jutalma egy tudás gyöngye és 75 arany. A harmadik helyezett, Maverick, tüsi ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi is személyesen rázhat kezet a sportügyi miniszterrel, majd átveheti nyereményét, ami egy fenőkő és 50 arany.
A második kategória győztese, Danubius Friend, göndör ezüsthajú, kék szemű, rövid bajszú kobudera férfi egy olimpiaiezüstmedált és 200 aranyat kap fődíjként. Vasaltujjú Berengár mellett a verseny fő rendezői is kezet ráznak vele. A kalandozó, akit az utolsó fordulóban győzött le Nyuszi, kék-zöld csíkos, hosszú hajú, homokóra szemű alakváltó férfi is értékes díjat kap, ami egy igazi olimpiairézmedál és 150 arany. E kategória harmadikja, Musashi Akira , fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfi veszi át díját következőnek, ami egy olimpiaivasmedál és 120 arany.
Ezután következik a veteránok értékelése. Itt a győzelmet Szőrös Karom, szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi szerezte meg. A neki járó fődíj lélegzetállító: egy rubin koszorút és 500 aranyat kap! Óriási taps üdvözli a lelátóról, csakúgy, mint a második helyezettet: ő Touchrawag, kopasz, félszemű troll férfi - díja egy gyémánt védőgyűrű és 400 arany. A harmadik helyezett, Dan McGee, barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi jutalma sem semmi: egy hibátlan tűzopál és 300 arany.
Moraj fut végig a tömegen, ahogy a negyedik kategória győztese, Arrakis, rövid ezüsthajú, zöld szemű gnóm férfi fellépked az emelvényre. Az ő csatái már igencsak látványosak voltak. Nyereményként egy Mesterek érmet és 1000 aranyat vehet át! A második helyezett, Mirtill Maxima, vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő sem volt kezdő. Az ő díja egy olimpiai aranymedál és 800 arany. Végül a mesterek közül a harmadik, Á la Moucie, hosszú aranyhajú, csillogó szemű árnymanó nő is átveszi díját, ami egy mágikus hátizsák és 600 arany.
Csend ül az arénára, ahogy a harcosok kategóriájának legjobbja, Mély Bíbor, göndör ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfi a király elé járul. Félszeg mosollyal, apró meghajlással veszi át díját, egy Harcosok érmét és 2800 aranyat A második legjobb harcos, Vad Dáin Xantox, hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi szintén az ellenkező nemtől származó, vágyakozó pillantások kereszttüzében lép a díszpáholyba. Az ő jutalma egy olimpiai titanit és 2200 arany. Utoljára a harmadik, Aranyszem, szőke hajú, csillogó szemű ember férfi lép fel. A tapsot ő is megérdemli fantasztikus teljesítményéért. Díja egy bajnoki öv és 1500 arany.
A tökéletesek kategóriájának maximális teljesítményt nyújtó első helyezettje, Llanfariad, fekete, copfos hajú, szürke szemű elf férfi büszkén lép a miniszter elé. Ő valóban TÖKÉLETESEN küzdött! Díjként egy Tökéletesség érmét és 5000 aranyat nyújtanak át neki. A második csak egy leheletnyivel volt kevésbé tökéletes, ő Radul Renier, vörös, hosszú hajú, izzóan vörös szemű törpe férfi , nevét most mindenki megismeri. Nyereménye egy olimpiai rubinmedál és 4000 arany. A harmadik helyezett, Zanarchista, fekete, copfos hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas árnymanó férfi szinte bocsánatkérően néz körül, hogy nem ő lett a legjobb. Díja egy Martian tekercse és 3000 arany.
Az utolsó kategória résztvevői felette állnak a halandók nyomorult világának: előttük még a miniszter is meghajol. A közönség elnémul, ahogy a félelmetes külsejű Kasul Herolf, fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi méltóságteljesen az emelvényre lépked. Látható büszkeséggel vesz át egy tűzopál érmét és 10000 aranyat - győzelme megérdemelt díját. Ghalla második legjobbja, Ved-Smillon, barna, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi szintén elhomályosítja a király teljes udvartartását mind pompában, mind hatalomban. Az ő vacak kis díja egy olimpiai gyémánt és 8000 arany. A harmadik, Tirkiz Azor, fekete, hosszú hajú, zöld szemű, harcsabajszos ember férfi is kegyesen átveszi a nyereményt, ami egy topáz dragnit és 6000 arany.
A félisten kategória résztvevői halvány aura ragyogja körül, ahogy az emelvényre lépkednek. A levegő szikrázik körülöttük, mágikus szolgák hada repked körülöttük. Közülük is a leghatalmasabbnak bizonyult idén Lexendorin, kopasz, csillogó szemű gnóm nő . Berengár felé nyújt apró ajándékként egy Félisteni érmet és 18000 aranyat - a győztes elfogadja, bár számára mindennél többet ér, hogy Ghalla népe ismét fejet hajt előtte, bár néhányan csak irigyen morognak. A második leghatalmasabb, Yamamoto, barna, hosszú hajú, barna szemű, bajuszos kobudera férfi is átveszi a díját - ami egy olimpiai smaragd és 15000 arany. Hihetetlen, de a két bajnok mellett szinte eltörpül az egész udvartartás. Végül a kategória harmadikja, Vöröshasú Eliot, kopasz, kék szemű, kecskeszakállas gnóm férfi is az elemvényre lép, és csókot hint a közönség felé. Elfogadja a sportminiszter baráti kézfogását, és átveszi a neki szánt nyereményt, ami egy taumaturgikus öv és 12000 arany.
Ezzel a bajnokság véget ért! A feszültség feloldódik, és megkezdődnek a záró bemutatók és játékok. Te a többi kalandozóval együtt megindulsz a vibráló, zöld energiakapu felé, és a következő percben már újra ott vagy, ahonnét indultál! Kimerülten versz tábort, és a következő percben már alszol is, a fantasztikus olimpiáról álmodva.
A rendezvényen szerzett érdemeidért 2000 tapasztalati pontot kaptál. [Ezt a normális fordulóid TP-jéhez is hozzáadtuk, ellentétben az Olimpia során szerzett egyéb TP-vel.] Ezenkívül a kalandozók koncentrált tudatának köszönhetően mindenki, akinek tudapontja nem maximális, tudati energiát kapott.

XXVIII. GHALLA OLIMPIAI JÁTÉKOK


Ez az ábra az 2007. november 24-én lefuttatott Olimpiai játék helyezéseit mutatja, a "veteránok" (harmadik) kategóriában. A verseny szabályos lefolytatásáért Alanor fő-játékmestere, Krapixlon Authir személyesen vállalja a felelősséget. A zárójelben levő szám a győzelempontot jelöli, minden győzelem 3 pont. (Azonosság esetén a meccspontok ill. az ellenfelek pontösszege döntött.)

1.Szőrös Karom(21)
2.Touchrawag(18)
3.Dan McGee(15)
4.Ködbevesző Bambusz(15)
5.Vörös Veronika(15)
6.Painkiller(15)
7.Qu' Elfine Supinum(15)
8.Szürke(15)
9.Nirrti(15)
10.Swapo Ric(12)
11.Kárász(12)
12.Hajnalka(12)
13.Mon Le Gen(12)
14.Little Green Snake(12)
15.Choler(12)
16.Next Generation(12)
17.Mennydörgő Traktor(12)
18.Musashi Kenjiró(12)
19.Silver Howk(9)
20.Kismedve(9)
21.WADVirág(9)
22.Bitang Barnabás (9)
23.Beren Peredhil(9)
24.Krontel(9)
25.Vadak Ura(9)
26.HóKinn,CsendBenn(9)
27.Daerk Faer(9)
28.Ügyeskezű Khar(9)
29.Alex Zelpher(9)
30.Radon(9)
31.Tars Tarkasz(6)
32.Megtorló(6)
33.Vemhes Guppi(6)
34.Qwardloss(6)
35.Dark Bloom(6)
36.Yoro Okiyi(6)
37.SHM 2(3)
38.Tran Dranan(0)